Harald Gjerholm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Løvfall 3 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt mer løvfall langs Randsfjorden. Nå er det snart tomt på trærne- Håndholdt Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Her vil du sikkert få noen påpekninger om gjengrodde skyggepartier, akkurat det plager ikke meg i dette bildet fordi jeg synes det har en litt nostalgisk 70-talls stemning over seg som tiltaler meg mye. Komposisjonsmessig bra og med trappa som et spennende element, usikker på bygningen over fjorden som stanger i bildekanten. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Fine farger og en ok komp. Huset til høyre hadde kanskje blitt borte om du hadde gått noen steg til høyre og vrid kameraet mot venstre. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Bra Harald. Det eneste jeg vil pirke litt på er det hvite huset til høyre, ellers synes jeg toneomfanget mellom det mørke og lyse gir en spesiell spenst i bilde. God helg og hils kona! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg