sinnaelgen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) først fungerte ikke epost serveren hos min leverandør .men det ordnet seg så ga MSE et virus varsel Nå nekter netttv videoene hos NRK i spile av jeg har ingen anseelse hva som skjer Endret 4. november 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Heisann Flyttet tråden din til AV-kategorien, da det muligens er dette som er kilden til alt vondt. Om du ser i signaturen min, har vi en virusveiledning. Prøv å følg den, og se om det hjelper =) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 MSE ville fjerne viruset ( eller trojanen ) og jeg godjente det. så det er lite trolig at den fil gjøre så mye Til opplysning så virker alle annen video avspilling på nettet. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Så, til syvende og sist er det bare videoavspilling hos NRK som er problemet? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Så, til syvende og sist er det bare videoavspilling hos NRK som er problemet? ja. det virker slik. nå fungerer det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå