Magz Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg kjønner ikke helt systemet der, er det ikke sånn at jeg kan sende og mota e-post på mobil? hva er de instillingene osv. jeg finner ikke det ikke hva de er noen steder, der det står oppsett og passord på telenormobil.no står det at man må tilkalle kundegutta? Åssen skal jeg gjøre det sånn at jeg kan sende bilder osv til en e-post adresse med mobil`? plizz help Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Her finner du oppsettet: http://www.dintelefon.net/modules.php?name...me=mail_Oppsett Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det kommer helt ann på om du har Mobilpost standard eller ekstra, dette kan du sjekke via din konto på www.telenormobil.no Har du kun standard kan du ikke sende eller motta e-post med mobilen, da får du kun en SMS på mobilen hvis du får post til din side på telenormobil.no, og du kan sende e-post fra dine sider der også. Har du ekstra derimot kan du skrive og motta e-post fra mobilen, dette koster rundt 20 kroner i måneden tror jeg... Når det gjelder brukernavn og passord på oppsettet er det det samme som på telenormobil.no, altså mobil nr ditt og passordet du har valgt... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis du går på www.sonyericsson.com så skal du finne en slags guide som hjelper deg med å fikse instillingene. Når du har gjort det får du en sms med instillingene dine, så er det bare å lagre så skal de funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå