aluxez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Gratis-brukerne kan jo bare bruke noen helter? Ødelegger jo hele det strategiske aspektet i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du får noen champs på level en, ja. Det tar ikke mange rundene før du har råd til langt flere. De 10(?) som er gratis, de rulleres også en gang i uken. Du får mulighet til å spille alle aspekter i spillet med de, da de blir valgt ut og ikke er random. Jeg har ikke kjøpt en eneste champ for ekte penger, og har fler enn jeg noen gang orker å lære meg. Sitter også med nok IP til å kunne kjøpe de jeg vil ha, når jeg føler for å prøve dem. Jeg ser ikke problemet, men det er kanskje kjedelig for de som er vant til å få alt i starten. Mitt syn er heller at man hadde noe å jobbe seg etter i starten, og det synes jeg var gøy. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 For et kompetativt spill blir det bare tåpelig, men for et spill som sikter mer mot casual gamers, en retning HoN har beveget seg mot mer og mer i den siste tiden, så er det vel greit. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du får noen champs på level en, ja. Det tar ikke mange rundene før du har råd til langt flere. De 10(?) som er gratis, de rulleres også en gang i uken. Du får mulighet til å spille alle aspekter i spillet med de, da de blir valgt ut og ikke er random. Jeg har ikke kjøpt en eneste champ for ekte penger, og har fler enn jeg noen gang orker å lære meg. Sitter også med nok IP til å kunne kjøpe de jeg vil ha, når jeg føler for å prøve dem. Jeg ser ikke problemet, men det er kanskje kjedelig for de som er vant til å få alt i starten. Mitt syn er heller at man hadde noe å jobbe seg etter i starten, og det synes jeg var gøy. I DotA/HoN er hver enkelt helt en mye større del av hele hero-poolen. Vi ser det allerede i betaen, picks og taktikker måtte revurderes det sekundet Valve patchet inn Invoker. Vi kommer til å se det samme med bl. a Lycan og Shadow Demon. Et annet eksempel er Anti-Mage, som blir bannet omtrent hvert eneste game i Dota 2. Dette skjer fordi det er mange originale DotA helter som kan lage helvete for Anti-Mage, men de er ikke i spillet enda. I LoL er heltene designet for å holde seg til en spesifikk rolle, litt variert spillestil, men med omtrent samme resultat. Så godt som alle heltene i DotA bidrar med noe helt unikt. Balansen i spillet avhenger av at alle heltene er der, hvis det er 15 helter i rotation og folk må betale for retten til å spille kan man ikke si at alle heltene er i spillet. Husk at de som spiller WC3 er vant til å få mye for pengene sine. Når WC3 kom ut betalte man en helt OK sum med penger for å få en god og lang enspillermodus, uendelig multiplayer og adgang til den største og beste samlingen med mods/custom maps som eksisterer. Man hadde alt når man hadde kjøpt spillet. LoL har flyttet seg langt vekk fra originalen og tjener på en helt annen demografi enn WC3 communitiet. WC3 hadde LAN mode og utrolig god støtte for mapmaking. Det er dette DotA har vokst seg stort på. Valve vet hvem de lager spill for, de vet at Dota 2 må kunne spilles på kinesiske LAN kaféer, de vet at spillerne deres elsker custom maps, og de vet også at de har millioner av kunder som ikke kommer til å betale en dritt hvis de krever penger for hver helt. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Kan vi få vekk all HoN + LoL diskusjon herfra? Er møkkalei diskusjon om hvem som er best. Du liker det spillet ja, greit, forhold deg til det så holder vi som liker Dota 2 til det vi liker Punktum finale Lag heller en tråd som heter HoN/LoL/DotA - Hvem er best? Må si jeg gleder meg til en ny hero denne uken, får vi tre nye ettersom de hintet med tre nye sketsjer, eller blir det en hero? 2 Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Om Dota2 blir som HoN så vil Tournymode uansett gjøre at du har tilgang til alt. Uavhengig. Så lite å si for pro plays. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er jo på alle måter relevant, når en spør om hvordan de er i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 noen som veit når open beta blir? jeg orker ikke søke meg frem. Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 noen som veit når open beta blir? jeg orker ikke søke meg frem. Har ikke kommet noe info om det enda. Folk gjetter at det blir til sommeren en gang Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Folkens! Er det noen med playdota.com konto laget FØR 12/02/2012 som allerede har en beta key? Japp, jeg snakker om dette Hvis så, kanskje du har lyst til å sende meg en PM? Hint hint: Har paypal.. EDIT: Nvm. Fant en kamerat av en kamerat med key Endret 8. mars 2012 av Leakim1991 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du vil kjøpe en playdota konto? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nei, han vil at noen skal søke på beta giveaway med playdota-kontoen sin og kjøpe betakey hvis man får en. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nei, han vil at noen skal søke på beta giveaway med playdota-kontoen sin og kjøpe betakey hvis man får en. Right on the spot Lenke til kommentar
KerM Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen gavmilde sjeler med ekstra key? Lenke til kommentar
lals Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 ser ut som Mortred kommer på fredag. http://www.dota2wiki.com/wiki/Unreleased_Content Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 ser ut som Mortred kommer på fredag. http://www.dota2wiki.com/wiki/Unreleased_Content 4x crits er "back in black" Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skulle ønske de ikke skulle lage alle de nye dota-heltene. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 For et nivå på folk i Betaen, jeg er virkelig generelt imponert Enten virker matchmakingen allerede, eller så er det jevnt over veldig bra nivå på folk, høyere enn high level rooms på Garena og dotaleague. Ingen feeding, supports som kan warde og smoke, carries som kan farme.. Dette ser bra ut! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Bare synd at det er så få som søker etter captains mode. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Bare synd at det er så få som søker etter captains mode. queuer bare til captains mode når jeg er på et lag med fem. Vet aldri hvem som ender opp som captain, tør bare ikke ta sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå