Argoniel Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Møtte akkuratt ett helt team med Shadow Blade.. Er det mulig O.o Så teit at statsa mine viser feil... Viser 20 wins og 16 loss.. Når jeg har 28 wins og 17 loss.. Endret 25. april 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Neste kamp - Abdul fra New Caledonia, team harasser. Great fun! >< Rapporterer i hue og ræva av de som fortjener det. Nesten hver gang jeg logger inn står det at de har tatt action mot en av de jeg har reporta. Håper de sjekker kampen når noen blir reporta, han Abdul fikk det motsatte teamet til å reporte meg. Uten at jeg sa noe som helst, annet enn at jeg gledet meg til Abdul ble bannet, da i team chat. Faen for en tulling Tanken på at de stakkars ungene sitter å hyler foran skjermen fordi de har en uke (fordi er de så asstards så er det ikke første gang) uten spilletid er fornøyende Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Da har det kommet ut del info on The International! 7-11 august @ Seattle http://www.dota2.com...al/announcement Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Møtte akkuratt ett helt team med Shadow Blade.. Er det mulig O.o Gem it up! Møtte ein Leshrac med shadow blade for eit par dager sida. Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Dette er umulig i solo, både du og jeg har jo stacket sammen med nystarta smurfer og hatt minst 15-0 wins uten å havne på toppsidene. Ya, of course umulig solo, men fikk det til med mainen til puma og chob likevel, no idea how though. Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 "Umulig" Nei, umulig. Du havner ikke på 3rd page etter 3 games i solo queue på ny account UANSETT. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Helt verdiløs diskusjon. Før man har 100% innsikt i hvordan matchmakingen fungerer, er det spekulasjon mot spekulasjon. Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Helt verdiløs diskusjon. Før man har 100% innsikt i hvordan matchmakingen fungerer, er det spekulasjon mot spekulasjon. Jeg har spilt 3 første games på flere accounts hvor jeg har hatt over 600++ gpm i hvert eneste av de 3 første gamesa, uten å havne på topp 3 pages, med andre ord har jeg faktisk noe å backe up claimet mitt med, i motsettning til deg, som bare motsier fordi det "teoretisk er mulig". Ja, det er mulig dersom det kun er sånn 240 spillere online. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Hehe, det er ikke jeg som påstår noe absolutt. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg har spilt 3 første games på flere accounts hvor jeg har hatt over 600++ gpm i hvert eneste av de 3 første gamesa, uten å havne på topp 3 pages, med andre ord har jeg faktisk noe å backe up claimet mitt med, i motsettning til deg, som bare motsier fordi det "teoretisk er mulig". Ja, det er mulig dersom det kun er sånn 240 spillere online. Det er mulig når han spiller med 2 firstpagere i stack. Dog, da må det ha vært få andre firstpagere online Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Deilig, 2 på laget fant ut at, nei, her er det ikke vits i å spille, vi steller oss i spawn og monger. Idioter på laget ødelegger Win/Loss til de grader.... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Altså du kommer til å få magesår før du når 20 år om du lar folk på internett plage deg så mye som det virker som det gjør. Du må akseptere at det er mange forskjellige folk der ute, og uansett hvor mange du rapporterer så kommer det nye. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Hehhehehe å, de irriterer meg, men det går fort over har da vært borti værre Og jeg ler egentlig mest av dem, gidder bare ikke å skrive HAHAHA på hver post Jeg er forresten over 20, så er jeg da immun mot Internett-magesår? ^^ Endret 27. april 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Gem it up! Møtte ein Leshrac med shadow blade for eit par dager sida. Fant aldri ut hvor jeg kunne kjøpe den, men så fant jeg den godt gjemt i butikken gitt Takker! Siste kampen så snudde den gemen alt! Gikk fra å bli pissa på til å pisse på dem Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Får Na'Vi TI3 invite eller ikke, tro.. Fett med 2 Skandinaviske lag som har fått invite, synd det ikke er noen nordmenn med. Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Det ser ut til at Valve driver med å lage solo matchmaking. Det betyr at man ikke lenger kan stompe 1v1 spillere i matchmaking lenger :/ www.reddit.com/r/DotA2/comments/1d5e43/solo_ranked_queue_coming_soon_patch_leak/ Får Na'Vi TI3 invite eller ikke, tro.. Fett med 2 Skandinaviske lag som har fått invite, synd det ikke er noen nordmenn med. Nesten alle gamle dota spillere har pensjonert seg eller så er de over 24-30 år gamle. Det finnes ingen norske dota 2 lag og selv om det finnes så må de kvalifisere gjennom konkurranser. Man kan registrere seg på turneringer gjennom http://www.joindota.com/en/cups/801 http://play.gosugamers.net/events Om noen norske lag klarer å kvalisere seg kommer de til å spille mot Navi, Tidehunter osv. Streamen blir castet av Tobiwan. Endret 27. april 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
Puro Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Så teit at statsa mine viser feil... Viser 20 wins og 16 loss.. Når jeg har 28 wins og 17 loss.. Jeg har 600 games played atm og 400 games FØR level systemet kom inn i bildet som ikke vises, jeg tror ingen egentlig bryr seg om den viser riktig eller feil. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg har 600 games played atm og 400 games FØR level systemet kom inn i bildet som ikke vises, jeg tror ingen egentlig bryr seg om den viser riktig eller feil. Hva er det folk blir målt på da? =) Tenker på i forhold til Normal, Hard og Very Hard Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det eneste folk egentlig blir målt på i profilen er i min krets recent games, om builden deres er bra o.l. Slutt å tenke at du skal få en dota2-profil med mye epeen, for ingen bryr seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå