Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker DotA, spilte dota i 2 aar foer HoN.

Det jeg har sett hittil, er ikke interessant nok til aa hoppe over. Kommer til aa kjoepe, men det kommer ikke til aa ta over for hon for meg.

Saann jeg ser det

Pros;

gamle heltene

flere spillere verdensbasis

cons;

grafikken mellom hon og lol.

kommer til aa savne aa kunne s2e noen med de heltene.

tyngre spillmekanikk

Lenke til kommentar

Vil dota bli et spill som man betaler for der alle stiller likt, eller vil det være som LoL f.eks. Det man kan kjøpe fordeler?

Og har det kommet noen antydninger til når fullversjonen slippes?

Fullversjon må du nok vente lenge til. Open Beta, det er noe vi kan diskutere :)

De har sagt at en fullversjon vil IKKE bli lansert før all content og alle heroes er på plass. For øyeblikket savnes det 39 heroes hvilket vil si rundt 30 uker.. Kommer helt annpå hvor ofte de gir ut heroes. Har vært 1 hver uke nå, men tidene har forrandret seg.

Open Beta bør komme i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar

Det jeg har sett hittil, er ikke interessant nok til aa hoppe over. Kommer til aa kjoepe, men det kommer ikke til aa ta over for hon for meg.

Saann jeg ser det

Pros;

gamle heltene

cons;

tyngre spillmekanikk

Grafikken kan du ikke klage på, spiller både hon og lol + dota 2.

Dota 2 har en uvant grafikk, men har en bedre grafikk opplevelse overall om du skrur på maks. På HoN og LoL er grafikken noe uklar. I Dota 2 er det som team fortress aktig.. smooth grafikk ikke noe skarpe kanter og slikt. Mulig det bare er mine øyne som spotter dette.. Men jeg liker DotA 2 bedre for øyeblikket :p

Lenke til kommentar

Saann jeg ser det

Pros;

gamle heltene

cons;

tyngre spillmekanikk

Dota 2 har en uvant grafikk, men har en bedre grafikk opplevelse overall om du skrur på maks. På HoN og LoL er grafikken noe uklar. I Dota 2 er det som team fortress aktig.. smooth grafikk ikke noe skarpe kanter og slikt. Mulig det bare er mine øyne som spotter dette.. Men jeg liker DotA 2 bedre for øyeblikket :p

Liker grafikken bedre i DoTA2, men spillmeotoren i HoN er mye bedre.

Lenke til kommentar

Saann jeg ser det

Pros;

gamle heltene

cons;

tyngre spillmekanikk

Liker grafikken bedre i DoTA2, men spillmeotoren i HoN er mye bedre.

Skal sies at jeg ikke har spilt det, har bare sett x antall videor.

Gleder meg til å prøve det. Det var også en overgangsfase å gå over til HoN fra DotA 1

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Vil dota bli et spill som man betaler for der alle stiller likt, eller vil det være som LoL f.eks. Det man kan kjøpe fordeler?

Seff vil alle stille likt. Alt annet er latterlig.

Syns også det er bedre, men ikke sikkert at det blir sånn for det. I LoL er det jo ikke sånn f.eks.

Lenke til kommentar

Syns også det er bedre, men ikke sikkert at det blir sånn for det. I LoL er det jo ikke sånn f.eks.

Er ikke sånn i HoN heller nå.

Håper det blir en one-time payment @ 50-60$ som alle andre valve spill.

Lenke til kommentar

HoN er ikke mye skreddersydd for casual gamers. Der tar du nok veldig feil.

Hehe, muligheten til å kjøpe forskjellige skins til helter, masse funky stemmer og feiringer når man dreper folk og overføring av bare de enkleste heltene fra dota er i hvert fall ikke for å tilfedsstille prosene :p HoN er mye mer tilrettelagt for noobs enn DotA, og mindre tilrettelagt for pros.

Lenke til kommentar

HoN er ikke mye skreddersydd for casual gamers. Der tar du nok veldig feil.

Hehe, muligheten til å kjøpe forskjellige skins til helter, masse funky stemmer og feiringer når man dreper folk og overføring av bare de enkleste heltene fra dota er i hvert fall ikke for å tilfedsstille prosene :p HoN er mye mer tilrettelagt for noobs enn DotA, og mindre tilrettelagt for pros.

Tror det er både og.

Men vi får vente å se når det kommer ut. HoN kan ikke måle seg når det kommer til spillere, så litt vanskelig å sammenligne.

Lenke til kommentar

HoN VAR ikke skreddersydd for casual gamers og det er det heller ikke nå sammenlignet med LoL. Men det er tydelig at S2 har gjort en stor innsats for å få inn flere spillere av en mer casual type. LoL har vist at casual markedet er en stor gullgruve, men at gameplayet må tones ned for at det skal funke. HoN har lagt seg på et setd mellom LoL og DotA, vi får se hvordan det går for S2.

Hvis Dota 2 skal være F2P, så kan for all del Valve ALDRI gi noen mulighet for kjøp av helter. Dota 2 blir et dårligere spill hvis man kan betale for elementer som påvirker selve spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvilke fordeler gir det å bruke penger? Skins er jo ikke en fordel ingame. Ingen ting trengs å bruke penger på. IP-systemet er jo bare smart for å få folk til å spille mer. Det gjør også i mitt syn at man får spilt en champ litt oftere enn en gang, og igjen at man blir en spiller som utforsker champsa på en bedre måte. Selv var jeg en sterk tilhenger av dette, da man aldri behøvde å bruke penger om man ikke ville. Stabil og konstante inntekter er det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...