Maynard James Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Å tape jevne games late er det værste jeg vet. En dårlig teamfight, eller den vanlige jeg er russer og blir catcha alene og taper gamet. Da vil jeg helle bli skameid og tape etter 15 min Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Å tape jevne games late er det værste jeg vet. En dårlig teamfight, eller den vanlige jeg er russer og blir catcha alene og taper gamet. Da vil jeg helle bli skameid og tape etter 15 min Vel, føler at jeg taper like ofte "mid or feed, 0-6 etter 5 min" som 5 meleecarrysstrat og blir pusha inn etter 20 minutter. Så jevne games synes jeg ofte er morsommere å spille, enn å tape etter 15. Taper heller etter 45 minutter, enn å vinne etter 10 også. Spilte CK mid i går, hadde Godlike på 10 minutter. Litt gøy, men når alt kommer til alt spiller jeg heller jevne games. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Vel, føler at jeg taper like ofte "mid or feed, 0-6 etter 5 min" som 5 meleecarrysstrat og blir pusha inn etter 20 minutter. Så jevne games synes jeg ofte er morsommere å spille, enn å tape etter 15. Taper heller etter 45 minutter, enn å vinne etter 10 også. Spilte CK mid i går, hadde Godlike på 10 minutter. Litt gøy, men når alt kommer til alt spiller jeg heller jevne games. Agreed. Et jevnt game hvor man faktisk har det gøy og sitter igjen med et smil om kjeften etterpå er det beste, og da er det irrelevant om man taper eller vinner spør du meg. Hvis alle har spilt bra, og du hadde en seriøs sjans på å vinne så har det vært et bra game IMO. Å vinne på 15 min er boring, like boring som det er å tape på 15 min. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Einig i det. Problemet med gamet var at drow rangeren gjekk solo i 45 minutt der han nekta å innsjå at nyx drap han gang på gang. Det blei betraktelig lettare når vi fekk med oss 2x silence. http://dotabuff.com/matches/146911300 Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Taper man på 15 minutter blir man skameid. Bedre at de pusher ut dritten så du og de 9 andre kan finne nytt game eller gjøre noe annet. Sitte å bli farma i 40 min er det desidert værste som kan skje. Jevne games er artig det! Her om dagen var det etter 25 minutter spilt 23-25. 2 deaths pr/m:p Ålreit aktivitet vil jeg påstå! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Skjer med at det er fuckings Magnus og Phantom Lancer i ALLE games. Blir gal. Trur eg må kutte ut all pick. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Mye bedre med random draft imo. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Random draft ftw indeed. All Pick er så slitsomt. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Bleh, må få til en 5man stack snart. Kun fordi jeg vil prøve 5xStrength heroes igjen. It works wonders! @Random draft/Single draft ftw. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Er det noen spesiell grunn til at man ikke kan swappe i -sd? Man kan da virkelig det i wc3-dota? Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Hei!! Dota2.no Gather kjører igang sesong 2! Gather.dota2.no er en nettside hvor skandinaviske spillere samles for å spille DotA2 – bådekompetitivt og på gøy. Siden er utviklet og driftet av ildsjeler i miljøet, og tar sikte på å skape et godt skandinavisk miljø i DotA2-scenen - Fin liten video til dere ! = ) Onsdag 13. mars kjører gather.dota2.no i gang sesong 2, og vi inviterer spillere fra alle ferdghetsnivåer til å bli med på moroa. Man trenger ingen vouching eller invitasjon; det er bare å registrere seg og bli med! For å kunne slippe til alle som vil må vi kjøre en streng linje på hva som tolereres av oppførsel, slik at fokus ligger på kompetitiv moro i stedet for krangling og flaming. Gather.dota2.no har gleden av å tilby pengepremier til spillerne med høyest rating ved sesongens slutt, samt premier til de med mest «commendations». Premieoversikten er som følger: Placement prizes: Manner prizes: (Most commends) Recruitment prize: 1st place: 500 NOK 1st place: 100 NOK 1st place: 100 NOK 2nd place: 200 NOK 2nd place: 50 NOK Most wins: 100 NOK 3rd place 50 NOK Med deres hjelp og aktivitet vil vi i senere sesonger se etter utvidet støtte til høyere pengepremier,og vi vil prøve å få til en god sirkel med økte premier, turneringer og økt aktivitet. Registrer deg på gather.dota2.no i dag og bli med i andre sesong av hele skandinavias inhouseleague! Endret 13. mars 2013 av regeay Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 For å kunne slippe til alle som vil må vi kjøre en streng linje på hva som tolereres av oppførsel, slik at fokus ligger på kompetitiv moro i stedet for krangling og flaming. Få se "jocks" gjengen fjernet så tror jeg gathern blir elsket. Så utrolig mange menn med barnehjerner der! Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Sup? CM er en elendig hardcarry. Testa og vant men kunne ikke måle seg mot andre carryes. Daedalus, s&y, drums og mkb style NB: bfury på riki, called it! Hele motstander laget var lei seg når de tapte mot bfury riki :DDD Endret 21. mars 2013 av AleksanderK Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Blir alltid litt lei meg når eg taper mot riki. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 CM er en elendig hardcarry. Testa og vant men kunne ikke måle seg mot andre carryes. Daedalus, s&y, drums og mkb style Ja, Crystal Maiden er en elendig carry, uansett items . Og hva er galt med riki? Folk tror han bare er en pub helt som skal farme 24/7, men spilles han rett, er han veldig sterk. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Kanskje det henger igjen fra wc3 dota, men for meg er riki ein typisk egoistisk hero som kun går etter last hits og gir faen i laget sitt. Det er utrulig lett å countre riki, men er jo ofte i public kamper at dette ikkje vert gjort. Da kan riki fort få eit bra game, og da er det mange som vil sitte der som verdens mestere fordi dei dreper eit lag som ikkje bruker verken ward, dust eller gem. Slike folk, diagf. Endret 22. mars 2013 av Theoneask Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Tror det henger igjen ja. Straks Riki treffer level 6, blir han gjort om til en Nyx / Gondar. Løper rundt og ganker 24/7. Enten dør de, ellers så har du forcet en del penger fra supportene på det andre laget til å kjøpe wards / dust. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Problemet er vel at riki er en dårligere versjon av begge. Dårlig som carry, dårligere som ganker enn gondar/nyx, og laner mye dårligere enn gondar/nyx. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Tja. Det var en tid der riki var et top pick, og han har vel ikke vært endret nevneverdig siden det.. Akkurat nå er han ikke relevant i metagamet, men slike svingninger kan skje ganske fort. Endret 23. mars 2013 av aluxez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå