Maynard James Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Alt hun trenger er power treads og helm of dominator, så kan hun løpe rundt i skogen og farme. Er ikke spesielt vanskelig. Hun har en 6 sec AOE silence, så at du sier hun er ubrukelig i teamfights er ganske komisk. Hun er ikke så lett å drepe som dere skal ha det til. Hun kan silence og teleporte ut. Morsomt at du nevner en av de dårligste carryene. Sett da en Luna med samme items i skogen samtidig, som kanskje farmer dobbelt så fort. Om man kommer til lategame, typ 40+ min, si at du har 550+ gpm, så vil en spectre gi mye mer en enn drow imo. Dog er spectre helt elendig frem til du får en haug med items. Jeg sier ikke at Drow er en dårlig helt, men jeg syns hun gir laget mye mindre en andre carries, jam. Void, Luna, Mirana etc. Lenke til kommentar
GETNERDEDED Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 http://www.gosugamer.../dota2/rankings heahea gosugamer rankings ja hahaha. At du linker til sånt viser bare hvor inkompetent du er. LAN or nothing. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 heahea gosugamer rankings ja hahaha. At du linker til sånt viser bare hvor inkompetent du er. LAN or nothing. troll. Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Hva er det du røyker, mann? Du er ikke nødt å ha lothars for å være nyttig. Med bare treads og 2 wraith bands har du faktisk masse damage tidlig. Det får du etter 5 minutter. Dessuten har hun lang range, så kan stå bak tårn og skyte. Jeg sier ikke at hun er uovervinnelig, men hun er arguably den beste carryen i gamet akkurat nå. Man går ikke lothars i en teamgame. Man går Black King Bar i en teamgame. Innen 11-13 min skal drow ha black king bar og være til bruk i teamfight. Går hun shadow blade så er hun virkelig ubrukelig. Shadow blade er noe man går med når man spiller mot noobs som ikke kan spille dota. Invisible heroes og shadow blade er bare nyttig mot nybegynnere som aldri kjøper sentry, dust og gem. Endret 25. februar 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Sett da en Luna med samme items i skogen samtidig, som kanskje farmer dobbelt så fort. Om man kommer til lategame, typ 40+ min, si at du har 550+ gpm, så vil en spectre gi mye mer en enn drow imo. Dog er spectre helt elendig frem til du får en haug med items. Jeg sier ikke at Drow er en dårlig helt, men jeg syns hun gir laget mye mindre en andre carries, jam. Void, Luna, Mirana etc. Spectre trenger kun manaburn og hun dreper det meste allerede på level 7-11. Luna trenger ikke farm i det hele tatt. Luna trenger kun en black king bar og hun er virkelig bra i teamfights. Void trenger bare mask of madness og han dreper de fleste på level 7-11. Selv om disse heroes er hard carriers så må man ikke farme i 40 minutter. Allerede 11-13 minutter inn i game så kan man allerede få 3-7 kills med disse heroes uten problemer. Endret 25. februar 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Man går ikke lothars i en teamgame. Man går Black King Bar i en teamgame. Innen 11-13 min skal drow ha black king bar og være til bruk i teamfight. Går hun shadow blade så er hun virkelig ubrukelig. Shadow blade er noe man går med når man spiller mot noobs som ikke kan spille dota. Invisible heroes og shadow blade er bare nyttig mot nybegynnere som aldri kjøper sentry, dust og gem. Hvor har jeg sagt det? Les hva jeg skriver da din tulling. Spectre trenger kun manaburn og hun dreper det meste allerede på level 7-11. Diffusal blade i lvl 7? Lol. Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Sett da en Luna med samme items i skogen samtidig, som kanskje farmer dobbelt så fort. Om man kommer til lategame, typ 40+ min, si at du har 550+ gpm, så vil en spectre gi mye mer en enn drow imo. Dog er spectre helt elendig frem til du får en haug med items. Jeg sier ikke at Drow er en dårlig helt, men jeg syns hun gir laget mye mindre en andre carries, jam. Void, Luna, Mirana etc. Drow gjør mye mer damage i midgame enn alle andre agi carries pretty much. Fra auto attacks that is. Endret 25. februar 2013 av HoNTrash Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Nivået på diskusjonen her for tiden er jo virkelig et moba-community verdig 2 Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Shadow blade er noe man går med når man spiller mot noobs som ikke kan spille dota. Invisible heroes og shadow blade er bare nyttig mot nybegynnere som aldri kjøper sentry, dust og gem. Liquid tc gikk shadow blade på windrunner i en kamp mot empire for noen få dager siden, er empire noobs som ikke kan spille dota? Med den argumentasjonen er vel Nyx og Gondar kun public heroes som aldri burde draftes i CM? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Noen plasser på nettet man kan sjekke KD'en sin? Finner ikke overall KD på dotabuff, mulig jeg er blind men. Lenke til kommentar
GETNERDEDED Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) ^KD ratio er en ganske ubrukelig stat. troll. Nei. Du mener altså at fnatic er verdens nest beste team? LGD.int er verdens 16ne beste lag etter å ha kommet til finalen i G-League som atm er den nest mest prestisjefylte turneringen? Du kan ærlig talt ikke være så dum.... Endret 26. februar 2013 av GETNERDEDED Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 I know, men syns fortsatt det er interessant å vite. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 For noen fryktelige dota dager jeg har hatt... Har tapt så mye :`( På den gode siden så har jeg fått en strange item på max lvl Yay! Hvordan kontrer man en setup med kotl, slark, nyx, puck og vengefull? Og hvorfor velger så mange zeus? Er han bra? Får inntrykk av at det eneste han gjør er å killsteale med den jævla ultien for så å bli ubrukelig lategame på tross av kills og farm... Og var jeg jævlig dum når jeg valgte weaver mot slardar, furion, wr, veno og ta? Fikk relic kjempetidlig, men det backfired fordi jeg hadde så latterlig lite HP... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Synes zeus er en ganske elendig jeg. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Zeus er grei om han får lov til å stå bak og bare kaste lyn på folk, men sjeldent får han lov til det. Han er som regel den som blir fokusert på først siden ingen vil bli nuket av han i lengre perioder. Zeus sliter også med at han har ingen escapes, null slow eller stun (bortsett fra ministun), 295 movement speed, som gjør han en av de tregeste heltene i spillet og han har fint lite armor. Attack rangen er også veldig kort (350), men han last hitter uansett med Chain Lightning uansett, så det er ikke noe problem så lenge han har mana. Alt i alt, så er han elendig. Han har ingen escapes og lav movementspeed, så han blir ganket lett. Han må ha mana for å last hitte, og han sliter med å skaffe runes pga lav mobility. Så det kreves desverre at han har Force Staff for å unngå ganks/ta igjen noen, Ghost Scepter om man møter en del physical, Eul's for både sin egen del og for å CC noen. Og han burde også ha Aghanim's Scepter og evt Refresher Orb for å ha nok AoE skade til å være en virkelig trussel. Det er mye items og penger, om som regel klarer man ikke å farme det opp i et høyt level game. Endret 26. februar 2013 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Nei. Du mener altså at fnatic er verdens nest beste team? LGD.int er verdens 16ne beste lag etter å ha kommet til finalen i G-League som atm er den nest mest prestisjefylte turneringen? Du kan ærlig talt ikke være så dum.... Jeg mener at gosugamer har bedre peil en din mening, og at du snur det rundt til angrep på meg gir ikke meg mer grunn til å tro at du har rett. Lenke til kommentar
Cruzz Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Om du hadde hatt noe peilig på competitive DotA, så hadde du vist at ingen Europeiske lag noen sinne i DotA sin historie (bortsett fra kanskje DTS/Na'vi) som har klart å gjøre noe på høyde med det LGD.int har gjort. Å tenke selv er en nyttig egenskap. Kom deg ut av saueflokken du. Nice dodge, troll. Går det ann å mute folk på dette forumet? Noen som vet hvor man kan finne strange windrunner items? Er en skam jeg ikke kan telle antall doubleshackles Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Går det ann å mute folk på dette forumet? Noen som vet hvor man kan finne strange windrunner items? Er en skam jeg ikke kan telle antall doubleshackles Strange items får du kun fra kister. Så får du en strange item med killtracker på, så kan du adde den lappen med doubleshackles på, så teller den begge deler. Tror man kan ha 3 ting på en item (standard killtracker + 2 til). Har en shuriken med 900+ kills og track bonus gold Edit: Blir overrasket over hvor lite penger folk legger i dette gamet, spesielt hos mange av de old timerne jeg har møtt.. De eier ikke en eneste strange item! (men de eier skills i motsetning til undertegnede...) Digger du spillet så kan man da sponse valve med noen slanter og få no virtuell awesomness i retur? Endret 27. februar 2013 av Gorzun Lenke til kommentar
Cruzz Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Edit: Blir overrasket over hvor lite penger folk legger i dette gamet, spesielt hos mange av de old timerne jeg har møtt.. De eier ikke en eneste strange item! (men de eier skills i motsetning til undertegnede...) Digger du spillet så kan man da sponse valve med noen slanter og få no virtuell awesomness i retur? Det å åpne kister til jeg finner en wr bue med strange på, skjer nok ikke^^ (Men jeg kjøpte wr bundle da den kom, må støtte jo valve Endret 27. februar 2013 av Cruzz Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Det å åpne kister til jeg finner en wr bue med strange på, skjer nok ikke^^ (Men jeg kjøpte wr bundle da den kom, må støtte jo valve Husk at det er flere ting enn våpen som kan være strange, men våpen er jo det kuleste Du burde prøve http://www.playdota.com/forums/forumdisplay.php?f=160 Er sikkert noen som sitter på det der. Blir et fantastisk overflod av items vil jeg tro, så ting bør ikke koste mer enn et par keys. MEN - jeg kan ikke huske å ha sett windrunner kister noensinne så det avhenger av at den batchen med kister faktisk har kommet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå