Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Indeed. Men det er også jævlig tragisk å angripe folk. Så begge parter burde egentlig fjernes fra jordens overflate.

No doubt, men gudene vet at jeg hadde blitt forbanna hvis en wiseass skulle stå og le av at jeg spiller et annet spill enn han. Typisk elitistisk holdning man ser ofte i dota2/hon miljøet når de skal snakke om lol og spillerne. Og nei, sier ikke at alle er sånn, men det er definitivt en tendens.

Skal ikke påstå at alle shitkidsa og raginga fra lol er noe bedre, tvert imot, men akkurat den holdningen er så sinnsykt unødvendig

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en beskjed til de som har et team og leiter etter turnering

Jeg og teamet mitt spiller i en turnering som heter Delota, og vil anbefale andre å melde seg på.

Det er ny turnering hver måned, så det er straks mulig å registere seg for turneringa som starter i mars.

Nivået på lagene er varierende, men vinneren av januarturneringen spilte mot Team Infused (til de av dere som kjenner til dem, vært med i store turneringer), og det var ganske jevnt (1-2)

I januar var det vel 16 påmeldte lag, i februar var det 32. Som sagt så er det bare å henge seg på uansett hvilket nivå dere ligger på, detta er mest for fun.

Alle matcher streames også, og blir lagt ut på youtube. Ganske moro hvis man eier no jævlig og se hva kommentatorene sier, men ikke fullt så moro hvis man blir eid ned i støvla :p

Hjemmeside: http://www.delota.co.uk/p/the-teams.html

De har også en side på facebook: http://www.facebook.com/DelotADota2Tournament

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare en beskjed til de som har et team og leiter etter turnering

Jeg og teamet mitt spiller i en turnering som heter Delota, og vil anbefale andre å melde seg på.

Det er ny turnering hver måned, så det er straks mulig å registere seg for turneringa som starter i mars.

Nivået på lagene er varierende, men vinneren av januarturneringen spilte mot Team Infused (til de av dere som kjenner til dem, vært med i store turneringer), og det var ganske jevnt (1-2)

I januar var det vel 16 påmeldte lag, i februar var det 32. Som sagt så er det bare å henge seg på uansett hvilket nivå dere ligger på, detta er mest for fun.

Alle matcher streames også, og blir lagt ut på youtube. Ganske moro hvis man eier no jævlig og se hva kommentatorene sier, men ikke fullt så moro hvis man blir eid ned i støvla :p

Hjemmeside: http://www.delota.co.../the-teams.html

De har også en side på facebook: http://www.facebook....Dota2Tournament

Nye infused har vel ikke vært med i så mange store turneringer? Trodde de var halveis oppløst osv også.
Lenke til kommentar

Hvilket som helst lag uansett hvor dem kommer fra kan gjøre det bra med riktig innstilling og nok trening. Fnatic er fortsatt hontrash though. De vil fortsette å være det helt til dem vinner en stor DotA lan turnering i mine øyne.

Endret av GETNERDEDED
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer fra DOTA-spillere som aldri hoppet på HoN-bølgen og så ønsker å stemple de som var gode i HoN som noe. Det gjelder spesielt spillere som aldri var gode i dota, men som ble veldig gode i HoN.

Tragisk personer, men nok om det.

Fnatic vinner nok en stor DotA LAN turnering snart skal du se.

--

Veldig lei av russere som blir med i "english"-games og som ikke snakker noe annet enn russisk. Nesten litt oppgitt faktisk.

Endret av Torsdag
Lenke til kommentar
Veldig lei av russere som blir med i "english"-games og som ikke snakker noe annet enn russisk. Nesten litt oppgitt faktisk.

In fucking deed! Men, så lenge de filtrerer for engelske servere og snakker russisk der, kan vi vel rapportere de? Jeg rapporterer i alle fall konsekvent alle som gjentatte ganger skriver på noe annet språk enn engelsk for text abuse.

Lenke til kommentar

Greien med HoN-trash og nedlatende holdningen mot LoL-spillere går i mitt hode ut på at det var med en del hederlige unntak i hovedsak "dårlige" spillere som byttet til HoN og LoL. Hvor berettiget denne oppfatningen er kan man vel diskutere, men jeg har alltid ment at DotA spilles på et høyere nivå enn HoN, på samme måte som at starcraft BW ble spilt på et høyere nivå enn command and conquer.

Lenke til kommentar

Greien med HoN-trash og nedlatende holdningen mot LoL-spillere går i mitt hode ut på at det var med en del hederlige unntak i hovedsak "dårlige" spillere som byttet til HoN og LoL. Hvor berettiget denne oppfatningen er kan man vel diskutere, men jeg har alltid ment at DotA spilles på et høyere nivå enn HoN, på samme måte som at starcraft BW ble spilt på et høyere nivå enn command and conquer.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det skal være så mye hat og nedlatende holdninger?

At de ble gode i et annet spill gjør det vel ikke berettiget å slenge dritt såvidt jeg kan forstå.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er hvorfor det skal være så mye hat og nedlatende holdninger?

At de ble gode i et annet spill gjør det vel ikke berettiget å slenge dritt såvidt jeg kan forstå.

Men hvis man var dårlig i Dota må man jo ha vært et dårlig menneske, og fortjener ikke annet enn å sortere restavfall når roboten er på service.

Endret av Zlatzman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ganske lavmål uansett, det eneste "negative" jeg kan si om HoN (som jeg bare så vidt har spilt) er at det er en copypaste av dota - og ettersom dota ikke var mer enn en mod når HoN kom ut, kan det vel diskuteres hvor negativt det faktisk er. LoL er vel også i samme båt her, men det har jeg ikke prøvd engang så skal la være å kommentere det. Jeg velger Dota2 ganske enkelt fordi det er "dota" :tease:

Ellers burde folk få spille hva de vil uten judgement.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...