aluxez Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hm. Hvis du har en tom bottle og tar en rune blir bottelen automatisk fyllt i stedet for at runen aktiveres. Du trenger ikke share curiers for at andre kan bruke den. Det jeg kommer på i farten. Poenget er at dota forandres hele tiden. Skal liksom dota2 stå stille da? Eller skal de fortsette å forandre seg helt likt som vanlig dota? På ett eller annet tidspunkt vil det jo bli et selvstendig spill, hvilken versjon skal de da ta utgangspunkt i? Alt dette kan de velge selv. De kan ta utgangspunkt i bare heltene som kom før 6.63 f.eks, alt er opp til de. Endret 18. januar 2012 av aluxez Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du har alltid kunnet fylle en bottle med en rune. Courier share er noe som burde gjøres uansett, ser ingen grunn til at det ikke skal være sånn. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Nemlig, de forandrer ting hele tiden om de synes det er bedre. Jeg synes det er bedre om de ikke implementerer de nye heltene, og håper de synes det samme. Og nei, bottel har ikke blitt fyllt med rune automatisk. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Men da har vi skjønt hva din mening er aluxes, så blir det bare å vente og se. Å krangle om noe er forskjellig i praksis er vel ikke så relevant for om du står for meningen din eller ikke Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Og nei, bottel har ikke blitt fyllt med rune automatisk. Riktig, nå trenger man bare å høyreklikke. Er ikke akkurat groundbreaking mechanics. Spillet er fortsatt veldig likt DotA 1, noe det alltid kommer til å være. Er en del ting som rett og slett har blitt forbedret i DotA 2 sammenlignet originalen. Picking screen er mer oversiktlig, shoppen er mer ryddig. Courier kontrollene overkjører det HoN har. Selve gameplayet i DotA 2 følger slavisk tallene og bokstavene fra originalen. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Lanseringsdato: 13. april 2012 ifølge Komplett.no. Stemmer dette? :o Edit. Nvm Sjekket inne nå så sto det faktisk ikke fastsatt. Endret 25. januar 2012 av Wataboy Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Anbefaler dota2.no til de som er nye til dota 2 universet i Norge Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Valve har nå bekreftet at Dota 2 får LAN støtte! Link til norsk artikkel Lenke til kommentar
vannernamm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har prøvd en del Dota 2 nå og kommer fra Hon... Det går vanvittig sakte, føler jeg gamer i slowmotion Også savner jeg mange heroes fra Hon Devourer <3 Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg har prøvd en del Dota 2 nå og kommer fra Hon... Det går vanvittig sakte, føler jeg gamer i slowmotion Også savner jeg mange heroes fra Hon Devourer <3 Devourer = Pudge Det kommer 3 nye om ikke så lenge. De har oppdatert med 1 hero for hver uke som har gått. Fra og med nå av vil det være annenhver uke Lenke til kommentar
vannernamm Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ja, men pudge er ikke like morsom som devo Men tror du de vil fikse sånn at spillet får høyere tempo? Tror det hadde blitt mye artigere da. Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Men tror du de vil fikse sånn at spillet får høyere tempo? Tror det hadde blitt mye artigere da. Nei, de kommer ikke til å gjøre slik at spillet får høyere tempo. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ja, men pudge er ikke like morsom som devo Du er klar over at pudge har bedre stats enn devo? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Devo begynner vel med mye lenger hook på lvl 1 enn det pudge har? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Noen som har en beta key til overs? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Noen som har en beta key til overs? hadde du vært 2 timer tidligere hadde jeg hatt en til deg Men du kan jo sjekke ut /r/sharedota2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Noen som har en beta key til overs? hadde du vært 2 timer tidligere hadde jeg hatt en til deg Men du kan jo sjekke ut /r/sharedota2 Thx anyway^^ Lenke til kommentar
leifhedly Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Det kommer 3 nye om ikke så lenge. De har oppdatert med 1 hero for hver uke som har gått. Fra og med nå av vil det være annenhver uke De kommer til å oppdatere som vanlig fremover. Det som er nytt er at de skal legge til en Dota 2 Test Client. Da kan de jobbe på spillet samtidig som de minsker risikoen for å gjøre det ustabilt. De kommende patchene vil først komme på test clienten for så å komme på den vanlige betaen uken etterpå. Så begge versjonene vil få 1 oppdatering i uka. Alle som har tilgang til Dota 2 betaen kan fritt velge hvilken versjon de vil spille på. Devo begynner vel med mye lenger hook på lvl 1 enn det pudge har? Lengden på Devo sin hook er maksa fra starten, mens Pudgde sin hook blir lenger jo høyere nivå spellet er. Så når Pudge sin Hook er maksa har de sirka samme lengden. En annen forskjell med Devo er at han kan bevege seg mens hooken er ute, noe som Pudge ikke kan. Endret 18. februar 2012 av leifhedly Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Tenker jeg skal ta et DoTA2 game til snart, et par uker siden sist. Grunnen til at jeg ikke har spilt er vel på grunn av den trege source-enginen. Har spilt HoN i over et år, samt LoL et par måneder før det og synes DoTA2 er som en mellomting. Tregere enn HoN, raskere enn LoL. Pudge sin hook hooker ikke på veien tilbake, det er vel den største forrandringen ved devo/pudge, litt trist . @LNF, er ikke mange som gir bort betakeys gratis når du kan få solgt det på redditbay for 30$-ish. Vil du ha en må du nok trekke lapp i lotteriet eller finne frem lommeboka . Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg var ikke klar over at devourer hooket på tilbakeveien. Mulig det er fordi den ikke gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå