Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hm. Hvis du har en tom bottle og tar en rune blir bottelen automatisk fyllt i stedet for at runen aktiveres.

 

Du trenger ikke share curiers for at andre kan bruke den.

 

Det jeg kommer på i farten.

 

Poenget er at dota forandres hele tiden. Skal liksom dota2 stå stille da? Eller skal de fortsette å forandre seg helt likt som vanlig dota? På ett eller annet tidspunkt vil det jo bli et selvstendig spill, hvilken versjon skal de da ta utgangspunkt i?

 

Alt dette kan de velge selv. De kan ta utgangspunkt i bare heltene som kom før 6.63 f.eks, alt er opp til de.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nei, bottel har ikke blitt fyllt med rune automatisk.

 

Riktig, nå trenger man bare å høyreklikke.

 

Er ikke akkurat groundbreaking mechanics. Spillet er fortsatt veldig likt DotA 1, noe det alltid kommer til å være.

 

Er en del ting som rett og slett har blitt forbedret i DotA 2 sammenlignet originalen. Picking screen er mer oversiktlig, shoppen er mer ryddig. Courier kontrollene overkjører det HoN har. Selve gameplayet i DotA 2 følger slavisk tallene og bokstavene fra originalen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har prøvd en del Dota 2 nå og kommer fra Hon...

 

Det går vanvittig sakte, føler jeg gamer i slowmotion :(

 

Også savner jeg mange heroes fra Hon :( Devourer <3

 

Devourer = Pudge :)

 

Det kommer 3 nye om ikke så lenge. De har oppdatert med 1 hero for hver uke som har gått. Fra og med nå av vil det være annenhver uke :)

Lenke til kommentar

Det kommer 3 nye om ikke så lenge. De har oppdatert med 1 hero for hver uke som har gått. Fra og med nå av vil det være annenhver uke :)

De kommer til å oppdatere som vanlig fremover. Det som er nytt er at de skal legge til en Dota 2 Test Client. Da kan de jobbe på spillet samtidig som de minsker risikoen for å gjøre det ustabilt. De kommende patchene vil først komme på test clienten for så å komme på den vanlige betaen uken etterpå. Så begge versjonene vil få 1 oppdatering i uka. Alle som har tilgang til Dota 2 betaen kan fritt velge hvilken versjon de vil spille på.

 

Devo begynner vel med mye lenger hook på lvl 1 enn det pudge har?

Lengden på Devo sin hook er maksa fra starten, mens Pudgde sin hook blir lenger jo høyere nivå spellet er. Så når Pudge sin Hook er maksa har de sirka samme lengden. En annen forskjell med Devo er at han kan bevege seg mens hooken er ute, noe som Pudge ikke kan.

Endret av leifhedly
Lenke til kommentar

Tenker jeg skal ta et DoTA2 game til snart, et par uker siden sist. Grunnen til at jeg ikke har spilt er vel på grunn av den trege source-enginen. Har spilt HoN i over et år, samt LoL et par måneder før det og synes DoTA2 er som en mellomting. Tregere enn HoN, raskere enn LoL.

 

Pudge sin hook hooker ikke på veien tilbake, det er vel den største forrandringen ved devo/pudge, litt trist :dontgetit:.

 

@LNF, er ikke mange som gir bort betakeys gratis når du kan få solgt det på redditbay for 30$-ish. Vil du ha en må du nok trekke lapp i lotteriet eller finne frem lommeboka :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...