Gjest medlem-16183 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 spilte du mot meg? Jeg hadde en kamp i dag som Lion. Vi vant noe vanvittig. Jeg ble så farmet at jeg vant over barathrum 1vs1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg har ryddet litt i tråden. Hold dere til topic og ikke gå på person. tilbakemelding på rapportering tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Så langt liker jeg Razor, Keeper of Light og Doom Bringer. Kanskje også Anti-Mage. Keeper of light virker å være laget for en litt feig mentalitet. Folk blir i hvert fall sure når de får 1-5 hvite hester i ryggen på tur hjem! Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Invoker strongest carry https://dotabuff.com/matches/100618215 Vet ikke om jeg skal le eller grine. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Snakker dem svensk?? Xaxa niet niet. Davai zuk russia. Cyka. Lenke til kommentar
Yerug Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Xaxa niet niet. Davai zuk russia. Cyka. Det var ikke snillt sagt ! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Added Least Played mode to matchmaking! In this mode players can only choose from a list of their least played heroes. This mode is great for learning new heroes since everyone will be on equal footing. Kan jo bli spennande. Vil vel ende opp med å måtte spele Pudge, så det kan jo bli kjekt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg synes konseptet bak Least Played mode er veldig kult. Jeg synes derimot det er helt idiotisk at man fortsatt kan velge ~70% av heroene. Det er ikke "least played" det er "you can't pick your most played". Stor forskjell spør du meg. Hadde foretrukket noe ála single draft, med 5-6 alternativer. 1 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg synes konseptet bak Least Played mode er veldig kult. Jeg synes derimot det er helt idiotisk at man fortsatt kan velge ~70% av heroene. Det er ikke "least played" det er "you can't pick your most played". Stor forskjell spør du meg. Hadde foretrukket noe ála single draft, med 5-6 alternativer. This. Artig konsept men for mange valgmuligheter fortsatt. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Har game invites hvis noen trenger Endret 21. januar 2013 av Petrus89 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Prøvde å spille på det gather.dota2.no greiene. Men sliter slik med lagg at det går rett og slett ikke. Satt med 3 sekunders lagg hele runden. Ødela for hele teamet og var helt ubrukelig. Kan også bare et titalls heroes, og ender jeg opp uten for komfortsona og ikke kan heroen, kjøper feil/dårlige items og greier blir folk utrolig sure. Noen andre som sliter med ustabil ping? Standard ping for meg er 69, men noen runder er den opp i 400+, og det går ikke ann å spille. Fram til at det blir mer stabilt kan jeg ikke spille med faste folk eller delta i et community som gather.dota.no. Noe som er ganske synd, egenlig. Lenke til kommentar
MTlele Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som er intresert i Dota 2?? har 3 stk så send friend innvite på steam til "mter3364" så inngår vi en avtale! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kan også bare et titalls heroes, og ender jeg opp uten for komfortsona og ikke kan heroen, kjøper feil/dårlige items og greier blir folk utrolig sure. Er ikke det bare å spørre de på laget? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Mnja, kan jo alltids det. Men tenker jeg holder meg til pubs. Får se når jeg blir flinkere mid/lategame. Er allerede ganske god i laning phase men ligger langt bak når det gjelder mid/late. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 For en befrielse det har vært å komme fra league of legends til dota 2. Ikke bare jeg spillet i seg selv og gameplayet er bedre, men også communitiet på dota er i skrivende stund mye mer voksent og klart bedre enn communitiet til lol. Der drittslenging og trolling var en hverdagslig sak på lol; "ME MID OR I TROLL" "Omg f*cking feeder!" har jeg bare opplevd slikt på dota noen ytterst få ganger. Dota for alle penga nå fremover, det er helt sikkert. 4 Lenke til kommentar
nysjerrig2k Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Har 13 Dota 2 invites på lager, Bare til brukere uten dota 2 invites. Add meg på Steam, Mikal1642 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) For en befrielse det har vært å komme fra league of legends til dota 2. Ikke bare jeg spillet i seg selv og gameplayet er bedre, men også communitiet på dota er i skrivende stund mye mer voksent og klart bedre enn communitiet til lol. Der drittslenging og trolling var en hverdagslig sak på lol; "ME MID OR I TROLL" "Omg f*cking feeder!" har jeg bare opplevd slikt på dota noen ytterst få ganger. Dota for alle penga nå fremover, det er helt sikkert. Drittslenging har eksistert siden Age of Empires 2 Starcraft Warcraft 3 Drittslenging i Dota har eksistert helt siden 2004 og drittslenging i Warcraft 3 har eksistert helt siden 2002. Det er jo ehmm ikke akkurat noe nytt. Folk slenger like mye dritt i Dota 2 i år 2013 akkurat som de gjorde i år 2004 og oppover. Spesielt i AOE 2 var det også mye drittslenging online. Endret 22. januar 2013 av Anvilycus Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Spilte Dota2 for aller første gang i dag. Endte med team-seier, 8 kills og 0 deaths Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå