Theoneask Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det er jo heilt normalt at folk samanlikner Dota 2 med HoN og LoL, sidan dei spela har blitt populære. At HoN både er og følast raskare enn Dota 2 er det vel ingen tvil om. Prøv og spel eit par runder med dei ulike spela om kvarandre, forskjellen er enorm. Det spørst jo berre heilt kva ein liker best. Eg er ingen stor fan av HoN, sjølv om eg har eit par hundre kamper. Håper berre at eg får med meg kompiser til Dota 2 når det blir lansert, det er jo kjekkare når man er fleire ilag. Eg spelar heller HoN, der alle 5 er kompiser, enn Dota 2 åleine, sjølv om eg liker dota 2 betre. Lenke til kommentar
VoltMoon Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Søker folk til Dota 2! Bare send meg en pm hvis du er interessert i å spille! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Me want key.... Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som har peiling på når spillet faktisk kommer ut? Also, hvor finner jeg det beste Dota2-forumet? A là HoN-forumet etc. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Vet ikke helt, men valve pleier å være ganske hemmelighetsfulle når det kommer til sin spill-utvikling. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 dev.dota2.com Ingen vet noe om release Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Blir digg å få 6.73 changes over til DotA 2. 5 nye items og masse buffs. Blir fun times! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Håper virkelig ingen av de nye heltene blir implementert, og heller ikke noen av de nye som har kommet i løpet av det siste året. De er bare retarded alle sammen. Synd å si det, men utviklingen i dota den siste tiden har lignet litt for mye på HoN sin: spy ut masse retarderte helter uten strategisk baktanke. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Alt av heroes kommer selvfølgelig til å bli lagt til Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Fordi dota 2 er en remake av dota 1, ikke et nytt spill Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det er helt åpenbart at de ikke kopierer ALT, så hvorfor kopiere over alle heltene? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Så lenge Pugna og Abbaddon er med, trenger ikke mer jeg =) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det er helt åpenbart at de ikke kopierer ALT, så hvorfor kopiere over alle heltene? Hva er det du mener ikke blir kopiert? (se bort fra rent kosmetiske copyright-forandringer som guinsoos o.l.) Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Shoppen, curier-systemet, bottle-mekanikken, f.eks Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det var vel ganske lite spesifikt sagt. Det er allerede en ny shop i spillet, om du tenker på alle folkene som står rundt med items ifra wc3. Aner ikke hva du mener er galt med courier systemet. Om du tenker på det som ble forandret i 6.73 patchen, så er det allerede implementert. Flyvende courier har ikke lenger skjold, og walking courier er magic immune. Hva er galt med bottle? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Shoppen, curier-systemet, bottle-mekanikken, f.eks Kosmetiske forandringer, som alle fungerer helt nøyaktig likt i praksis.. Flott! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det var vel ganske lite spesifikt sagt. Det er allerede en ny shop i spillet, om du tenker på alle folkene som står rundt med items ifra wc3. Aner ikke hva du mener er galt med courier systemet. Om du tenker på det som ble forandret i 6.73 patchen, så er det allerede implementert. Flyvende courier har ikke lenger skjold, og walking courier er magic immune. Hva er galt med bottle? Har ikke sagt at det er noe galt med det, men er annerledes. Viser at de ikke trenger å gjøre alt hundre prosent likt. Kanskje det betyr at de vil gjøre større endringer også, som å ikke lage alle de nye heltene. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Kan du vise til hva som er annerledes, rent bortsett fra shoppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå