Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Har ikke huskar NOEN items? Wtf, trolla han hele gamet deres?

trolla nok hele gamet, men jeg var ikke med i gamet. Er innimellom noen troll.

Lenke til kommentar

Har ikke huskar NOEN items? Wtf, trolla han hele gamet deres?

Han var mentalt tilbakestående, så abandona han mot slutten, de solgte sikkert itemsa hans, idk, men han hadde 45 min armlet treads hod tror jeg. Han ultia tiny når han hadde 1100 hp uten bkb, clever move...

Men sånn går det av og til når man smurfer, og spiller med retard friends (TargA) som har super low mmr ))))) Shit happens, er bare en pub uansett, hvem bryr seg liksom?

Endret av EirDir
Lenke til kommentar

Til det vanlige klikker jeg aldri i Dota2, er mye tull der uansett. Selv om det er noen helt fantatiske kamper i ny og ne.

Men idag på en kamp tok det faktisk kaka! Det var i AR-mode, vi fikk Ursa(meg) og Lycan på vårt lag. Noe som er greit nok, men gjett hva. De tre andre som var tank og supporter gikk sammen til top lane og spilte der. FØCKING TO SUPPORTER OG EN TANK I TOP LANE.

Lycan måtte gå til mid lane og jeg Ursa til bot lane. Selvfølgelig fikk jeg to rangers der.

Under hele kamp skrek de tre idiotene og kalte meg noobs når jeg spilte passivt, altså at jeg ikke dreper noe i bot lane. Hvordan i helvete kunne jeg??? Lycan ble også irritert han.

Herregud, så etterhvert fant jeg at de var selvfølgelig RUSSER!

HAT!

Lenke til kommentar

Til det vanlige klikker jeg aldri i Dota2, er mye tull der uansett. Selv om det er noen helt fantatiske kamper i ny og ne.

Men idag på en kamp tok det faktisk kaka! Det var i AR-mode, vi fikk Ursa(meg) og Lycan på vårt lag. Noe som er greit nok, men gjett hva. De tre andre som var tank og supporter gikk sammen til top lane og spilte der. FØCKING TO SUPPORTER OG EN TANK I TOP LANE.

Lycan måtte gå til mid lane og jeg Ursa til bot lane. Selvfølgelig fikk jeg to rangers der.

Under hele kamp skrek de tre idiotene og kalte meg noobs når jeg spilte passivt, altså at jeg ikke dreper noe i bot lane. Hvordan i helvete kunne jeg??? Lycan ble også irritert han.

Herregud, så etterhvert fant jeg at de var selvfølgelig RUSSER!

HAT!

Hvilke helter gikk topp?
Lenke til kommentar

Sett litt på totalhalibuts Dota 2 serie, fikk lyst på en invite. Er det noen andre måter å få tak i keys enn å vente i den endeløse køen? Har ventet på invite i flere måneder :/

Kan få en av meg, jeg har et par liggende.

Send mail på PM eller skriv i tråden om du ikke har noe i mot det.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

SF er ikke akkurat support, men midlane passer ham perfekt. Mange vil nok være uenig med meg, men Bara kan være tank. Spesielt i den situasjonen vi var i. Batrider er Disabler/Nuker, dog ala support. Mer enn Ursa og Lycan er.

Lenke til kommentar

Axe actually disagrees.

Axe er en initiator, ikke en tank.

Same shit... Meniger er som baken, det er delt i to.

Men poenget mitt er at SF bør være i mid og Bat i BOT! Så gikk de alle tre sammen til toplane.

Det er jeg enig i. Var dårlige lanes med det dere hadde. Lycan eller Ursa woods. SB burde roamet. Bat bot. SF mid.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...