Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Jeg har det festlig hver gang jeg spiller jeg. Uavhengig av om jeg spiller i en very high tier stack, eller om jeg spiller med 3 stk som aldri har spilt dota før.

Surrer bare rundt og dreper ting uansett. Må bare være litt mer forsiktig når man spiller sammen med / mot gode folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det festlig hver gang jeg spiller jeg. Uavhengig av om jeg spiller i en very high tier stack, eller om jeg spiller med 3 stk som aldri har spilt dota før.

Surrer bare rundt og dreper ting uansett. Må bare være litt mer forsiktig når man spiller sammen med / mot gode folk.

Da vil jeg gjerne møte dere i ett game.

Siste 2 ukene har jeg fått så vondt av å randome i AP, eller spille RD mot 5 manstack med 4.

The list goes on.

Altså, hvem gidder å bare spille comp.lineup i public hvert game? Også i AP i tillegg. Kan forstå at det gjøres på CM.

Sikker på at jeg møter magnus + bh + nigma + sven/pl//void + En lanesupport ca 70% av gamesa mine.

Innimellom er jeg heldig så de bytter ut sven og lanesupporten med ck + wisp comboen. Heldigvis er dette enklere å slå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

grunnen til at jeg klager mye er at jeg egentlig kommer fra Fifa. Jeg var topp 50 i Norge på mitt beste og når jeg spiller unranked online så vinner jeg ca 90-95% av kampene. Derfor er toleransen min for tap veldig lav dessverre.

Lenke til kommentar

Aah, digger kamper som nå!

AP, jeg randomer Riki, og jeg ender opp med en grei score(lagmessig: 35 - 64).

Eneste som var kjipt er at kompisen jeg spilte med fikk strømbrudd helt på slutten, så gamet ble trygt å forlate 30-40 sekunder før vi tok ancienten. Hvordan teller det på stats?

Endret av sleggefett
Lenke til kommentar

når jeg spiller unranked online så vinner jeg ca 90-95% av kampene.

Lurer på hvorfor du vinner så mye gett....

Who cares about un-ranked Oo

Til Slegge: Du får win, det er bare at det er safe to leave, altså de teller ikke abandons om det er safe to leave, men kampen blir fortsatt recorded som win/loss.

Det er mange som har gjort den feilen ved å tro at gamet ikke blir recorded selv om det er safe to leave.:p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Haha, jeg har sluttet å spille det møkkaspillet her. Bare tapere som kaster bort tiden sin i det her spillet her.

Single queue er ødelagt haha.

Jeg har gått tilbake til Fifa for å ha det morro, slipper stygge noobs som ødelegger.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Helt alvorlig, kan noen fjerne denne guttungen fra tråden? Dette blir for dumt.

Haha, jeg har sluttet å spille det møkkaspillet her. Bare tapere som kaster bort tiden sin i det her spillet her.

Jeg har gått tilbake til Fifa for å ha det morro, slipper stygge noobs som ødelegger.

Som en "delvis mid-spiller" som jeg jo er, kommer jeg opp i et dilemma av og til. Når andre lanes tilsynelatende klarer seg heller dårlig, og deres mid har tapt mot meg og går for å ganke. Da hender det at jeg har valgt å nekte for å ganke og hjelpe, og heller konsentrert meg om min egen farm/xp en god stund, for så å delta litt mer. Dette har ofte slått positivt ut senere i gamet. Har valgt denne løsningen med for eksempel med Invoker, Clinkz, Tinker, SF eller WR.

Ofte har dette fungert ypperlig, andre ganger ikke fullt så bra. Men jeg tenker liksom at det lanet er såppass tapt så jeg lar lanet være i fred og anbefaler heltene som er i det om å legge seg mer bakpå. Hvis jeg holder meg i mid og gir alt der, så kan vi ende opp med 2/3 vunnede lanes liksom, eller ihvertfall 1/3.

Noen som har noen tanker om å holde seg mid kontra bevege seg rundt på kartet for å smashe litt?

Forresten; av erfaring trigges ragerne noe jævli av denne måten å lane mid på. Så det gjelder å være spot on med misscalls, ellers legger de deg fullstendig for hat! :D

Endret av sch0n
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Helt alvorlig, kan noen fjerne denne guttungen fra tråden? Dette blir for dumt.

Som en "delvis mid-spiller" som jeg jo er, kommer jeg opp i et dilemma av og til. Når andre lanes tilsynelatende klarer seg heller dårlig, og deres mid har tapt mot meg og går for å ganke. Da hender det at jeg har valgt å nekte for å ganke og hjelpe, og heller konsentrert meg om min egen farm/xp en god stund, for så å delta litt mer. Dette har ofte slått positivt ut senere i gamet. Har valgt denne løsningen med for eksempel med Invoker, Clinkz, Tinker, SF eller WR.

Ofte har dette fungert ypperlig, andre ganger ikke fullt så bra. Men jeg tenker liksom at det lanet er såppass tapt så jeg lar lanet være i fred og anbefaler heltene som er i det om å legge seg mer bakpå. Hvis jeg holder meg i mid og gir alt der, så kan vi ende opp med 2/3 vunnede lanes liksom, eller ihvertfall 1/3.

Noen som har noen tanker om å holde seg mid kontra bevege seg rundt på kartet for å smashe litt?

Forresten; av erfaring trigges ragerne noe jævli av denne måten å lane mid på. Så det gjelder å være spot on med misscalls, ellers legger de deg fullstendig for hat! :D

assa den taktikken der er det eneste du kan gjøre når laget suger, f.eks som når ingen gir opp tårnet og heller dør i samme slengen i stedet for å trekke seg tilbake.

1 ting: Når mid får være alene i midten er det bedre å bli der og frifarme enn å tp/gå opp/ned for å kanskje lykkes med en ganke.

Hvis du ser at ett tårn detter så vet du at du MÅ forsvare det neste, men ett tårn er ingen krise. Problemet er når de som er i lanen forsvarer det første med livet som innsats og taper. Da vet du at gamen går til adundas.

De som laner top/bottom må være villig til å gi opp et tårn og heller løpe til helvete vekk, det er fortsatt tier 2 tårn igjen som kan forsvares.

Dette er spesielt viktig når du har en mid som f.eks TA som er veldig god med mye xp og gull.

Unntaket fra dette er en Trilane som kan vinne hele gamet tidlig ved ultra offensiv satsing fra en lane. Den må bekjempes aktivt, hvis ikke er hele gamen fucked.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

And stay gone, please.:D <3

Lenke til kommentar

Jeg synes at dette er en morsom game!

Jeg spiller akasha og går mid. Eier alle sammen. Så kommer antimage med comeback. Denne gamen er bra. Selvklart spilte jeg på russian server fordi alle der suger. Selv om hele laget til motstanderen feedet klarte de å komme med en dritbra comeback.

https://dotabuff.com/matches/87538708

LOL! Skulle sittet oppe for en match til ser jeg :D

AM og KOTL på den matchen er venner av meg :p Han (Badaim) sendte meg en sms inatt om hvor møkkaOPhelt AM er som klarer å komme tilbake selv om alle på laget hans har 10 deaths, og de lå under med gull drit lenge :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Er du her fortsatt?

Trodde du hadde gått til LoL tråden for å skryte av at du er så god i unranked fifa!

Jeg var topp 50 i ranket til din informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...