Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hann1 = HoN trash...? Know your DotA, small son.

akkurat som om trixi, notail, era jeykay(h4nni), er hon spillere fra bunn av :)

Bare flymy som ikke spilte dota1 av disse.

fnaticRC har spilt hon i 2 år før de gikk tilbake til d2 for typ 4 måneder siden 100%, at de har vist så mye tenner allerede i første turneringen synes jeg er kult.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Fly sa i intervju i går eller dagen før at Hon var easy i forhold til Dota, jeg digga Fnatic under Hon-tiden også, men konkurransene ble for lette etter hvert.

Det at de gjør det så bra så kort tid etter er kjempe-gøy for de, og vi som Dota lover tjener på dette ved økt konkurranse og høyere nivå.

OG NÅ TIL DREAMHACK!!¤!%!%/!%?

WÆÆÆÆÆÆÆ aner ikke hvem jeg skal heie på, har alltid likt eG, men Loda og crewet med svensker gjør det vanskelig, må jo faen meg heie på svenskene tror jeg, selv om jeg kjører med eG pennant :p

GO BOTH TEAMS !!"¤! <3<3 >D:D:D

eG 2 - 1 nTh bare for å si at jeg sa det.:p

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Hann1 = HoN trash...? Know your DotA, small son.

H4nni er oldschool dota-spiller ja, men fnatic-laget er kjent fra HoN, og de fleste spillerne er kjent gjennom HoN, så det er helt logisk å anse det som et HoN-lag, det må jo du også skjønne.

Noen enorme kamper på dreamhack. Tidig å se Loda vs Maelk i finalen, akkurat som i de goda gamle dager.

Lenke til kommentar

H4nni er oldschool dota-spiller ja, men fnatic-laget er kjent fra HoN, og de fleste spillerne er kjent gjennom HoN, så det er helt logisk å anse det som et HoN-lag, det må jo du også skjønne.

Noen enorme kamper på dreamhack. Tidig å se Loda vs Maelk i finalen, akkurat som i de goda gamle dager.

Ja herrigud, de kom jo bare på delt 3plass i sin første dota2 turnering, som de kvalifiserte seg igjennom dreamhack valencia -> 1 plassen der, Men fy og dårlig hontrash...

Personlig synes jeg de har gjort det veldig bra, til å være i startfasen.

Uansett, well played NTH.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bait på rosh var dota moment 2012 så langt for min del, gliste godt

Enig.

Ja herrigud, de kom jo bare på delt 3plass i sin første dota2 turnering, som de kvalifiserte seg igjennom dreamhack valencia -> 1 plassen der, Men fy og dårlig hontrash...

Personlig synes jeg de har gjort det veldig bra, til å være i startfasen.

Har da ikke sagt at de er dårlige :p
Lenke til kommentar

Merket en artig ting idag.

Når jeg ser på bilder av wc3/dota1 - så ser det ut slik jeg mener å huske at warcraft 2 så ut... Lurer på hvordan jeg hadde syntes at warcraft 2 EGENTLIG så ut om jeg så det idag :p

Vil ikke engang tenkte på hvordan jeg hadde reagert på wc1-orcs & humans :D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk påstår at HoN er "easy" i forhold til D2.

Så EG vs nTh, heia på EG pga morsomme team. Dessverre tapte de. Hadde vært kult om de klarte å rise fra den dårlige starten.

Jeg kan forklare det til deg, men de fleste som får sannheten om Dota og de andre fake klonene pleier som vanlig å bli defensiv og nekte for alt, slik som skjer om jeg feks nevner Adobe air LoL, no replay system LoL, stat-whore Hon, no secret-shop free courier dead game Hon?

Low turn-rate hon so gjør det lettere å dodge ting og caste spells? :p

Anyway, Hon er dødt, om du vil fortsette og spille det mid-wars tullet så er det dit valg.:>

Lenke til kommentar

Hadde en funny incident i pub i dag, randoma gyrocopter, bestemte meg for å gå for en tidlig rapier, 27:20 har jeg treads, helm of dominator, midas, og akkurat fått siste delen til rapieren min fra courieren. 27:33 blir jeg fountain hooka av enemy pudge+chen combo. :)

Awesome :D

Lenke til kommentar

Jeg kan forklare det til deg, men de fleste som får sannheten om Dota og de andre fake klonene pleier som vanlig å bli defensiv og nekte for alt, slik som skjer om jeg feks nevner Adobe air LoL, no replay system LoL, stat-whore Hon, no secret-shop free courier dead game Hon?

Low turn-rate hon so gjør det lettere å dodge ting og caste spells? :p

Anyway, Hon er dødt, om du vil fortsette og spille det mid-wars tullet så er det dit valg.:>

Trolls gonna troll. Endret av EirDir
Lenke til kommentar

Blir bare tatt opp i hvert jævla innlegg, mer eller mindre. Irriterer meg personlig - spiller begge spillene relativt aktivt, med litt overvekt på HoN, og foretrekker det uten tvil foran DOTA2. Spilte forøvrig også en god del DOTA i sin tid. Men samtidig er det ikke å si at DOTA2 er noe dårlig spill, ei driver jeg heller å basher det. Hva i all verden er poenget? Det jeg ikke forstår - i det hele tatt - er folk som påstår at HoN er lettere enn D2. Hvordan? Hva i all verden utgjør en forskjell i de to spillene?

Mid wars er forøvrig en helt ok mode når man kjeder seg og vil ha litt kjapp moro - litt som Halloween-moden som DOTA kjørte. "Tull".

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...