aKopperud Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er du 6 måneder gammel så er det supert. Da kan du sjarmere motstanderne med din babystemme. du skreiv fra 20-100, men under 20 går bra? Så egentlig ikke 20-100 Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Bare fordi du ikke liker forslaget hans trenger du jo ikke å være frekk mot han. Det har jo ikke noe med å like eller ikke og gjøre engang. Poenget mitt er at hvis du virkelig mener at man skal fjerne minimap, og implementere "action delay" så har man jo i essens ikke forstått hva som gjør Dota til det det er. Om det er tøff kost for noen å svelge får så være. Endret 21. november 2012 av Rottingflesh Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har 3 ekstra dota-invites dersom noen er interessert. PM med steam mail så sender jeg ut asap ! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det har jo ikke noe med å like eller ikke og gjøre engang. Poenget mitt er at hvis du virkelig mener at man skal fjerne minimap, og implementere "action delay" så har man jo i essens ikke forstått hva som gjør Dota til det det er. Om det er tøff kost for noen å svelge får så være. Og da er det nødvendig med en ovenfra-og-ned holdning? Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Og da er det nødvendig med en ovenfra-og-ned holdning? Ser ikke helt hvordan du(evt andre) ser det som en ovenfra-og-ned holdning å fortelle noen at de ikke har forstått noe. Uansett er ikke jeg i denne tråden for å diskutere hvordan jeg ordlegger meg. Jeg spiller Dota, og er her for å diskutere nettopp det. Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 du skreiv fra 20-100, men under 20 går bra? Så egentlig ikke 20-100 Stemmer! Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Frustrerende å tape to kamper på rad her no, utelukkende på grunn av mangel på koordinasjon og en underdanig lineup i lategame. Som visen ofte går, butter vi imot, er for spredt på kartet når vi egentlig burde holdt full guff på komfyren, og det hele ebber ut i at når de har smidd våpnene lenge nok, beveger seg ut på kartet for å ta fullstendig over. Den ene av de var Sniper. Hater mest av alt å tape mot sniper. FAEN TA! Verste er at vi ofte hadde hatt en reell sjanse, om vi bare hadde gjort noen gode pick-offs å pushe ut ifra, men når det blir så ukoordinert så er det jaggu ikke lett å gjennomføre. Argh, må ha et til no. Sand King. Initativkongen over alle. Endret 21. november 2012 av sch0n Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det har jo ikke noe med å like eller ikke og gjøre engang. Poenget mitt er at hvis du virkelig mener at man skal fjerne minimap, og implementere "action delay" så har man jo i essens ikke forstått hva som gjør Dota til det det er. Om det er tøff kost for noen å svelge får så være. Går da fint an å foreslå noe sånt som han gjorde selv om man har forstått hva dota er. Er det du som bestemmer hvilke forslag som er ok, og hva som rettferdiggjør flaming? Uansett, så kjekt at de har gitt ut så mange invites i det siste. Hadde LAN i huset i gårkveld med 5 stykker og stakket DotA sånn som back in the day. Kjekt at vi vant 2 av kampene, selv med èn som aldri hadde spillt før. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Selvfølgelig reddes dotakvelden med et heftig sandking game. Deilig. "Uansett er ikke jeg i denne tråden for å diskutere hvordan jeg ordlegger meg. Jeg spiller Dota, og er her for å diskutere nettopp det." Og dette sier du... på et forum. Måten man ordlegger seg er ganske vesentlig på et forum, har jeg hørt. Oooh, oppdatering på G. Kanskje det blir et til, hvis ikkje serverne er midlertidig ødelagt, så klart. Endret 21. november 2012 av sch0n Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Spiller Gondar alltid -> vinn alltid. Profit? Evt Ursa med en god Wisp i ræva. Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hvis du greier å vinne ~alltid med Ursa, til og med om du har Wisp med deg, så er du enten veldig god, eller i rævva match making Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Går da fint an å foreslå noe sånt som han gjorde selv om man har forstått hva dota er. Er det du som bestemmer hvilke forslag som er ok, og hva som rettferdiggjør flaming? Det er din mening. Jeg er av en annen mening. Hva vil du frem til med quote maset ditt? Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Fjerne secret Shop er jo ingen dum ide. I HoN er den fjernet for lenge siden(man kan fortsatt kjøpe wards, Healing potions og mana potions der). Det var en endring til det bedre spør du meg. Det er l2p-issue, vennligst ikke kom med forslag og ideêr til et spill om du ikke har peiling what so ever. Fjerne secret shop æ gett, jeg ler. Det er fra sånne ideêr LoL kom frem, og vi vet jo alle hvor komplisert og avansert LoL er...... not. Endret 22. november 2012 av Puro Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Oj så sinna du ble. Haha. Dota fanboy for life eller hva? Du minner meg om de jentungene som skriker og bærer seg når noen snakker stygt om Justin Bieber. Haha. Made my day. 5 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Spiller Gondar alltid -> vinn alltid. Profit? Evt Ursa med en god Wisp i ræva. Meh. Folk som kun speler 1 type hero = lame. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Meh. Folk som kun speler 1 type hero = lame. Det er l2p-issue, vennligst ikke kom med forslag og ideêr til et spill om du ikke har peiling what so ever. Fjerne secret shop æ gett, jeg ler. Det er fra sånne ideêr LoL kom frem, og vi vet jo alle hvor komplisert og avansert LoL er...... not. Det går an å komme med ideer dog uorginale uten at du da er "noob" og LoL spiller, jeg derimot er delt rundt ideen å fjerne secretshoppen, det har pros og cons. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Why fix something that isn't broke? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Why fix something that isn't broke? Furi tp inn basen er broken..... tapt så mange games når begge lag ligger likt, furi backdoor uten neutral creeps i basen, går for throne og vinner. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Furi tp inn basen er broken..... tapt så mange games når begge lag ligger likt, furi backdoor uten neutral creeps i basen, går for throne og vinner. Jau, jeg tenkte mer på det med secret shop, egentlig. Skjønner ikke poenget med å flytte den til fountain, når den type alltid har vært der den er nå. Furi TP er broken ja, men det er jo "bare" å ha TP selv. Stort sett det som skjer hver gang jeg prøver på slike ting. Det kommer en army med TP's fra enemy team, som resulterer i at man enten dør, eller må stikke. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Føler ikke at furi bd er særlig broken egentlig. Med glyph, tp og anti-backdoor mechanics er det ikke lett å få det til å funke, og det er jo en enorm risk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå