Kevlar Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Virker som Broodmother er bugged, syns fadetime er altfor lang i nettet Endret 6. desember 2011 av Kevlar Lenke til kommentar
jamziman Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Bump, ønsker virkelig en betakey til dota2 <3<3 Lenke til kommentar
101179 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 jeg ser etter dota 2 beta key, om noen er villig å bytte mot noe i steam, let me know! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Da håper jeg for all del du går først. 20 minutter siden du ble registrert og ønsker å ha en byttehandel er ikke mye troverdig for meg. Just sayin'. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Da håper jeg for all del du går først. 20 minutter siden du ble registrert og ønsker å ha en byttehandel er ikke mye troverdig for meg. Just sayin'. Har du en beta-key? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Sorry, har ikke det gitt Lenke til kommentar
101179 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 lite troverdig? jeg kom nettopp over denne siden og derfor postet jeg om at jeg er interessert.. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ah diggers, fikk invite i natt klokka tre! Spilt et par games, er ganske fornøyd, men problemet mitt er at det alltid er russere og kinesere på laget mitt, ingen snakker engelsk, ingen teamplay -.- Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tips devilaxe: Sett deg som inactive på andre soner enn EU, så søker ikke matchmakingen etter kamper for deg i Asia Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tips devilaxe: Sett deg som inactive på andre soner enn EU, så søker ikke matchmakingen etter kamper for deg i Asia Still. Det er nok russere å ta av. De skulle ha splittet Europa i 2 også, EU-West og EU-East. Ser ikke hvorfor de ikke skulle gjøre det. Lenke til kommentar
Eight Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Noen snille sjeler med en ekstra beta key? Hadde satt utrolig stor pris på å fått en! =) Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Vanskelig spill dette her. Første game 4v5 19-0 magina 30 min treads vg bfury manta Lenke til kommentar
ThousandBirds Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Fikk muligheten til å spille på kontoen til en venn av meg og ble nokså skuffet da. Det verste var respons delayen som var markant i forhold til hon. Den har de visstnok fikset nå, så får kanskje gi det en sjanse til. ja det var akkurat det jeg syntes å Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hadde gjort mye for en key..=( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 villig til å betale opptil 400 kr for en key! Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Spill HoN istedenfor. Liker det bedre (personlig) og uavhengig om du er enig med meg eller ikke er det likevel et veldig godt alternativ. Dota 2 er overraskende lite morsomt (edit: Altså, hvis du ikke har mulighet til å skaffe deg dota2.) Endret 13. desember 2011 av Error Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Sist jeg sjekket var dette en diskusjonstråd for DotA 2, ikke en tråd hvor man spør om å bli invitert inn. 2 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 venner rundt begynner få tak på beta key nå så regner med jeg ordner meg en ganske soon Det jeg lurer på er hvordan dere takler den sene delayen/unit responsen? Godt beskrevet i denne youtube linken! Husker ikke merkbart noen sånn delay fra Dota, og jeg elsker at delayen i HoN er så lav. Noe annet jeg er skeptisk til er hvor lite fastpaced Dota2 ser ut. Vertfall nå som er jeg er vant til HoN. Og grafikk er heller ikke så overbevisende, alt i alt er det jo bare en beta da så får håpe ting blir tweaka litt. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Den delayen er fikset for en god stund tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå