Shablagoo Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har selv spilt DotA på semiprofessionelt nivå Er faktisk et par gode spillere i Norge, men er ikke et særlig bra miljø for gaming her, spesielt ikke i dota. Men skulle gjerne likt å se hvor god du er. At du har spilt på "semiprofessionelt" nivå tror jeg lite på før jeg har sett noe av deg. Du får tro hva du vil, vet ikke hvor mye som finnes på nett, men kvalifiserte i alle fall til elite gruppen av Alienware arena turneringen i Australia og New Zealand, med laget Generation Gaming. Møtte lag som Natural 9 (former aL) og sql som nylig spilte 1-2 mot EG. Men har omtrent ikke spilt DotA siden jeg kom hjem til Norge for ca 1 1/2 måned siden, så er rimelig dårlig atm Angående professionelle norske dota spillere, så er vel det nærmeste vi har hatt Twista som var captain for Mouz før. Har heller aldri hevdet at jeg er god, men må vel kalle det semi pro når du får sponset tur for å spille turnering? Har forsåvidt også vunnet "verdensmesterskapet" i et custom dota map på sc2 som here Aeon of Storms. send meg steamid'en din på pm så kan jeg ta deg med inn i varmen igjen Spiller ikke mye for tiden, vurderer å kjøpe ny pc neste måned, den jeg sitter på nå sliter jeg litt med fps lag i dota 2 på, så blir nok mer gaming da, kan hende jeg tar deg opp på tilbudet da Men akkurat nå er jeg møkkdårlig pga lite trening, ingen scrim på ca 2 måneder, og generelt jævlig lite spilling. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg er så fantastisk ræva. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har en ekstra kopi av Dota 2 hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har en ekstra kopi av Dota 2 hvis noen er interessert. Så det var flere som fikk mailen i natt? Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror det var ganske mange som fikk flere beta invites, fikk selv 2, men de er gitt ut allerede Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fekk diverre ikkje fleire invites. Ikkje at det er så farleg då eg allereie har fådd fire frå før. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror det var ganske mange som fikk flere beta invites, fikk selv 2, men de er gitt ut allerede trodde jeg var unik, men neida Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har en ekstra kopi av Dota 2 hvis noen er interessert. Har du noen til overs ennå? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Har en ekstra kopi av Dota 2 hvis noen er interessert. Har du noen til overs ennå? Ga den bort til en venn på Steam, desverre. Endret 20. oktober 2012 av Romis Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Har en ekstra kopi av Dota 2 hvis noen er interessert. Har du noen til overs ennå? Jeg har 2 hvis du vil ha en Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Har en ekstra kopi av Dota 2 hvis noen er interessert. Har du noen til overs ennå? Jeg har 2 hvis du vil ha en Har fått av JonasKFC Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lagte meg en ny smurf account i helga, og viser seg at den nå er høyere MMR enn main accounten min Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Lagte meg en ny smurf account i helga, og viser seg at den nå er høyere MMR enn main accounten min Err... Snakker du om HoN nå? Man kan liksom ikke se sin egen MMR i DotA 2 annet enn hvilken skillnivå man søker på, ELLER lage seg en ny smurf account utenom å ha en ledig beta key og ny steam account. Endret 21. oktober 2012 av Bamsemums313 Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lagte meg en ny smurf account i helga, og viser seg at den nå er høyere MMR enn main accounten min Err... Snakker du om HoN nå? Man kan liksom ikke se sin egen MMR i DotA 2 annet enn hvilken skillnivå man søker på, ELLER lage seg en ny smurf account utenom å ha en ledig beta key og ny steam account. Er mulig å se om skillet er høyt nok, var på page 3 når jeg solo queuet sist game med smurfen, aldri vært så høyt når jeg har solo queuet på main account. Traff på Eternalenvy i pub. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) jeg heter smurfen ingame Endret 21. oktober 2012 av Smurfn Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lagte meg en ny smurf account i helga, og viser seg at den nå er høyere MMR enn main accounten min Err... Snakker du om HoN nå? Man kan liksom ikke se sin egen MMR i DotA 2 annet enn hvilken skillnivå man søker på, ELLER lage seg en ny smurf account utenom å ha en ledig beta key og ny steam account. det er jo en ny steamacc. Sånn jeg fiksa det i allefall. Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lagte meg en ny smurf account i helga, og viser seg at den nå er høyere MMR enn main accounten min Err... Snakker du om HoN nå? Man kan liksom ikke se sin egen MMR i DotA 2 annet enn hvilken skillnivå man søker på, ELLER lage seg en ny smurf account utenom å ha en ledig beta key og ny steam account. det er jo en ny steamacc. Sånn jeg fiksa det i allefall. Jepp! Jeg har tre forskjellige steam accounts at the moment, men den Australske smurfen min er region restricted, så kan ikke spille på den her i Norge Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Endelig fått skaffet skikkelig internett i leiligheten SKal bli gøy å endelig kunne dive towers igjen. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser at det er noen her som tydeligvis har spilt mer enn meg - og jeg vil gjerne bli en bedre spiller, fordi det er så syykt gøy når man føler man spiller bra, og når man merker at man blir bedre. Så tar imot tips med stor takk hvis noen har lyst til å hjelpe meg å bli bedre: Matchid: 52550072 (https://dotabuff.com/matches/52550072) Brukbart game med shadow shaman (dårlig start, men noen bra teamfights etterhvert!) Spiller her med 2 kamerater og en bekjent, hvorav 2 ikke er særlig gode. =P Matchid: 52550072 (https://dotabuff.com/matches/49200257) Soloqueue. Er kaptein og plukker opp en lesh som jeg kjører som support. Vi ligger bak på farm/exp (mye pga. de har enigma som jungler) men vinner ved hjelp av bedre push. (Kun min tredje kamp med lesh!) Lenke til kommentar
Shablagoo Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser at det er noen her som tydeligvis har spilt mer enn meg - og jeg vil gjerne bli en bedre spiller, fordi det er så syykt gøy når man føler man spiller bra, og når man merker at man blir bedre. Så tar imot tips med stor takk hvis noen har lyst til å hjelpe meg å bli bedre: Matchid: 52550072 (https://dotabuff.com/matches/52550072) Brukbart game med shadow shaman (dårlig start, men noen bra teamfights etterhvert!) Spiller her med 2 kamerater og en bekjent, hvorav 2 ikke er særlig gode. =P Matchid: 52550072 (https://dotabuff.com/matches/49200257) Soloqueue. Er kaptein og plukker opp en lesh som jeg kjører som support. Vi ligger bak på farm/exp (mye pga. de har enigma som jungler) men vinner ved hjelp av bedre push. (Kun min tredje kamp med lesh!) Kan sikkert ta en titt, noe spesielt du vil jeg skal se etter? Eller noe du vil jeg skal disregarde pga du vet at det er galt (item choices etc etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå