Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Korleis er regler mot backdooring i dota 2 eigentlig?

Towers in tiers 2, 3 and 4 have backdoor protection, which causes them to regenerate health at 90 hit points/second and take 25% damage from illusions if they are attacked without nearby creeps. If there are enemy creeps (or corpses) nearby, the backdoor protection is disabled and any damage dealt will not be regenerated.

Det der hjelper jo lite i endgame når vi er 3 stk som angriper tier 3 tårnet. Andre laget (som alle var død pga ein intens teamfight) skriker jo ut backdooring og cheaters, sidan mobsa våre var eit stykke bak på kartet, ca der tier 2 tårnet opprinnelig står.

Juks? Feigt? Blir sett ned på?

Endret av Theoneask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel en del av gamet nå ja.

Forøvrig artig å se at Morph er blitt nerfet litt, mtp. diskusjonen som var her for litt siden. Kan egentlig si meg enig i at det er litt rart at man kan morphe når man er stunnet. Så et morsomt game idag, Na'Vi - Team Kharkiv (se spoiler under). Se hvor vanskelig det er å drepe Morph contra andre heroes.

Lenke til kommentar

Morph kommer nok ikke til å bli mye brukt i nyere games tenker jeg. Lycan blir vel ganske nedstøvet også, han kan jo rett og slett ikke jungle lenger.

Updaten virker grei den, men Treant Protector virker nå ganske heftig med den nye abilitien.

De nye xp forandringene oppfordrer jo til ganks og aggressivt spill. Blir spennende å se hva pro ligaen gjør!

Lenke til kommentar

Tror tanky helter kan bli populære. Greie buffs til Alchemist, Bristleback, Undying, Necrolyte, Sven, Treant og flere.

Morphling er fortsatt sterk, samme gjelder Invoker. På tide at de tok ned base-damage til Morphlig etter de ga han stats for hvert level av Morph.

Lycan derimot kommer til å falle ut av bans hvertfall, han er nå nødt til å spilles i lane (noe som fortsatt kommer til å fungere like bra som før). Blir morsomt å se hva som skjer med Lone Druid.

Er storfornøyd med buffs til Jakiro og CM.

Lenke til kommentar

Morph kommer nok ikke til å bli mye brukt i nyere games tenker jeg. Lycan blir vel ganske nedstøvet også, han kan jo rett og slett ikke jungle lenger.

Updaten virker grei den, men Treant Protector virker nå ganske heftig med den nye abilitien.

De nye xp forandringene oppfordrer jo til ganks og aggressivt spill. Blir spennende å se hva pro ligaen gjør!

Hvis jeg ikke husker helt feil hadde det regenskillen til tårn osv i hon en stund før de reworket han igjen.

btw, spilte nettop ett game med morph for å vise hvor enkelt det er

Match ID: 46740649

skill lvl: very high

hadde en god support, så kunne jeg bare kjøre over motstanderne.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Kan hende Morphling er nerfa, men er fortsatt helvetes irriterende å spille mot. Spilte akkurat Mirana, utrolig morsomt å lande 5 sekunders pil på Morphling, så skrur han på morph mens han er stunna, fordi det er visstnok en god mechanic å ha.

Er helt bullshit at han skal kunne gjøre det MENS han er stunna -_- Hadde vært et lite skill element i det dersom den fortsetter å channele etter at stunnen treffer dersom den er aktivert på forhånd. En venn av meg sverger på at det er sistnevnte som er tilfelle, men han tar tydeligvis feil :\

Lenke til kommentar

Kan hende Morphling er nerfa, men er fortsatt helvetes irriterende å spille mot. Spilte akkurat Mirana, utrolig morsomt å lande 5 sekunders pil på Morphling, så skrur han på morph mens han er stunna, fordi det er visstnok en god mechanic å ha.

Er helt bullshit at han skal kunne gjøre det MENS han er stunna -_- Hadde vært et lite skill element i det dersom den fortsetter å channele etter at stunnen treffer dersom den er aktivert på forhånd. En venn av meg sverger på at det er sistnevnte som er tilfelle, men han tar tydeligvis feil :\

hihi, nå kaster folk seg på :)

Lenke til kommentar

Sånn som det er i HoN, at du kan senterere kamera og styre kamera med musen om hverandre, så føler hvertfall jeg at jeg får mye bedre oversikt, feks når du chaser noen. Jævla stress å mmåtte lfytte kamera med musa, og løpe og targete abilietes samtidig.

Tror det er best du bare gir opp med en gang. Dota er ikke noe for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...