Theoneask Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Korleis er regler mot backdooring i dota 2 eigentlig? Towers in tiers 2, 3 and 4 have backdoor protection, which causes them to regenerate health at 90 hit points/second and take 25% damage from illusions if they are attacked without nearby creeps. If there are enemy creeps (or corpses) nearby, the backdoor protection is disabled and any damage dealt will not be regenerated. Det der hjelper jo lite i endgame når vi er 3 stk som angriper tier 3 tårnet. Andre laget (som alle var død pga ein intens teamfight) skriker jo ut backdooring og cheaters, sidan mobsa våre var eit stykke bak på kartet, ca der tier 2 tårnet opprinnelig står. Juks? Feigt? Blir sett ned på? Endret 3. oktober 2012 av Theoneask Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Personlig bryr jeg meg ikke stort. Irritasjonsmoment, ja, men om dere er 3 etter en 5v5 så er ikke backdooring det jeg tenker på. Iaff ikke i pub games. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Før i tiden var det ulovlig i de fleste ligaer, men etter at backdoor-protection kom ser jeg ingen grunn til at backdoor ikke skal være lov. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er vel en del av gamet nå ja. Forøvrig artig å se at Morph er blitt nerfet litt, mtp. diskusjonen som var her for litt siden. Kan egentlig si meg enig i at det er litt rart at man kan morphe når man er stunnet. Så et morsomt game idag, Na'Vi - Team Kharkiv (se spoiler under). Se hvor vanskelig det er å drepe Morph contra andre heroes. http://www.youtube.com/watch?v=6yO_cwpTAAk&list=UUbEhNEf6zVdmd4C61Ayvv2w&index=2&feature=plcp Lenke til kommentar
VanFong Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 6.75 versjonen er ute på Dota 2 Test for å prøve ut. Kom ut i går kveld... Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 ny update! og ny helt! changelog: http://www.dota2.com/news/updates/9016/ Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 leser changeloggen og tenker egentlig bare at dota 2 går i retning mot HoN:( men til mitt argument, de nerfa morph og naga, men ikke ultien tho. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Heftig patch, gode endringer. Lenke til kommentar
VanFong Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Morph kommer nok ikke til å bli mye brukt i nyere games tenker jeg. Lycan blir vel ganske nedstøvet også, han kan jo rett og slett ikke jungle lenger. Updaten virker grei den, men Treant Protector virker nå ganske heftig med den nye abilitien. De nye xp forandringene oppfordrer jo til ganks og aggressivt spill. Blir spennende å se hva pro ligaen gjør! Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tror tanky helter kan bli populære. Greie buffs til Alchemist, Bristleback, Undying, Necrolyte, Sven, Treant og flere. Morphling er fortsatt sterk, samme gjelder Invoker. På tide at de tok ned base-damage til Morphlig etter de ga han stats for hvert level av Morph. Lycan derimot kommer til å falle ut av bans hvertfall, han er nå nødt til å spilles i lane (noe som fortsatt kommer til å fungere like bra som før). Blir morsomt å se hva som skjer med Lone Druid. Er storfornøyd med buffs til Jakiro og CM. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Morph kommer nok ikke til å bli mye brukt i nyere games tenker jeg. Lycan blir vel ganske nedstøvet også, han kan jo rett og slett ikke jungle lenger. Updaten virker grei den, men Treant Protector virker nå ganske heftig med den nye abilitien. De nye xp forandringene oppfordrer jo til ganks og aggressivt spill. Blir spennende å se hva pro ligaen gjør! Hvis jeg ikke husker helt feil hadde det regenskillen til tårn osv i hon en stund før de reworket han igjen. btw, spilte nettop ett game med morph for å vise hvor enkelt det er Match ID: 46740649 skill lvl: very high hadde en god support, så kunne jeg bare kjøre over motstanderne. Endret 6. oktober 2012 av AleksanderK Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kan hende Morphling er nerfa, men er fortsatt helvetes irriterende å spille mot. Spilte akkurat Mirana, utrolig morsomt å lande 5 sekunders pil på Morphling, så skrur han på morph mens han er stunna, fordi det er visstnok en god mechanic å ha. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kan hende Morphling er nerfa, men er fortsatt helvetes irriterende å spille mot. Spilte akkurat Mirana, utrolig morsomt å lande 5 sekunders pil på Morphling, så skrur han på morph mens han er stunna, fordi det er visstnok en god mechanic å ha. Er helt bullshit at han skal kunne gjøre det MENS han er stunna -_- Hadde vært et lite skill element i det dersom den fortsetter å channele etter at stunnen treffer dersom den er aktivert på forhånd. En venn av meg sverger på at det er sistnevnte som er tilfelle, men han tar tydeligvis feil :\ Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kan hende Morphling er nerfa, men er fortsatt helvetes irriterende å spille mot. Spilte akkurat Mirana, utrolig morsomt å lande 5 sekunders pil på Morphling, så skrur han på morph mens han er stunna, fordi det er visstnok en god mechanic å ha. Er helt bullshit at han skal kunne gjøre det MENS han er stunna -_- Hadde vært et lite skill element i det dersom den fortsetter å channele etter at stunnen treffer dersom den er aktivert på forhånd. En venn av meg sverger på at det er sistnevnte som er tilfelle, men han tar tydeligvis feil :\ hihi, nå kaster folk seg på Lenke til kommentar
sundelinsundelin Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Sånn som det er i HoN, at du kan senterere kamera og styre kamera med musen om hverandre, så føler hvertfall jeg at jeg får mye bedre oversikt, feks når du chaser noen. Jævla stress å mmåtte lfytte kamera med musa, og løpe og targete abilietes samtidig. Tror det er best du bare gir opp med en gang. Dota er ikke noe for deg. 1 Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Leter etter noen å spille med! og muligens lage et lag med Har rundt 250 games. SteamID: anacy Lenke til kommentar
shd Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Søker 2 very high skilled til lineup, pref hard support + jungle/wildcard add på steam eller pm for info Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Sortér etter winrate: https://dotabuff.com/heroes/winning?date=current_patch Interessant. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 morph på bånn ..... 1 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Riki med over 300 000 games. Herregud. Hater riki på laget mitt. Hater forsåvidt også og spele mot riki sidan folk flest ikkje veit korleis ein skal bruke sentry ward / dust, eventuelt nekter og kjøpe det. Endret 15. oktober 2012 av Theoneask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå