aluxez Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 "Dårligere turnrate" haha. Det er jo noe spilldesignerne selv velger. Selv liker jeg at spillet er litt vanskeligere enn HoN, slikt at det blir mer plass til individuell skill. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 "Haha", selvfølgelig er det det. Det er jo smaks/vanesak. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 "Dårligere turnrate" haha. Det er jo noe spilldesignerne selv velger. Selv liker jeg at spillet er litt vanskeligere enn HoN, slikt at det blir mer plass til individuell skill. Beklager at jeg ordla meg feil, tregere turnrate og imo dårligere. Hvordan kan tregere turnrate gi mer plass til skills enn hva hurtighet gjør? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Blant annet så blir det jo større variasjon mellom de forskjellige heltene, vanskeligere å lasthitte/treffe med spells. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Hva skjer nå? Har spilt spillet i mange dager nå og i dag og i går har jeg hatt en helt syk lagg. Altså altfor høy ping. Alt annet av nett fungerer som det skal, men Dota 2 lagger veldig! Noen tips? Er så ille at jeg ikke kan bevege meg.. Endret 27. juli 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Kotl, Visage og Nyx, I rest my case, TI2 here we come Lenke til kommentar
Razoroth Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Noen andre som kjente seg selv igjen i denne har artiklen fra RPS? http://www.rockpapershotgun.com/2012/07/26/dota-guide/ *føler seg gammel* Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Gud det er fælt å havne på lag med folk som ikkje har litt sans for teamwork i heile tatt. Det kan ikkje vere så vanskelig å organisere eit par ganks og sei miss av og til Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Kan vel ikke være så vanskelig å telle heroes på minimappet heller. 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Så du teller konstant? Om jeg ser at det mangler en hero på minimappet, vet ikke jeg om det er 1 sekund siden han forsvant eller 2 minutter.. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Om du har tid til å se at noen har skrevet i chatten, har du også tid til å se på minimappet. Lenke til kommentar
Damio Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hey ville bare gjøre de creative folkene her obs på at jeg har en stream hvor jeg lager wearables til DotA2. Streamer hver dag og programmer jeg bruker er Maya, photoshop og zbrush. Lager for øyeblikket sven sverdet dere ser på streamen. er online i morgen etter kl 18:00. http://no.twitch.tv/nannou_ Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har spilt 20 timer de siste 5 dagene, og begynner å vende meg til Dotas spillestil. Noen kjappe spørsmål, hvordan funker den "skillsiden" hvor de måler deg utifra hver helt? Inne på dine egne dota sider. Hvordan måler de disse? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Chatten er jo midt på skjermen, det er naturlig å lese alt av relevanse som dukker opp der. Sjølvsagt bruker ein minimappet for alt det er verdt, men eg forventer uansett at dei eg speler på lag med klarer å bruke 2 sekunder på skrive "ss top/mid/bot" og "re" når dei er tilbake igjen. Same som at eg forventer at helten mid skal komme å ganke når ein skriver "need gank bot / top", og at support skal warde osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Håper på invite snart, ser frem til å få testet Dota2 ut Lenke til kommentar
gholie Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Usikker på om dei fortsatt sender ut like mangen invites, mtp at ein nå kan kjøpe seg tilgang via Dota Store Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Tror snart alle får free access. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Usikker på om dei fortsatt sender ut like mangen invites, mtp at ein nå kan kjøpe seg tilgang via Dota Store Du får ikke øyeblikkelig tilgang om du kjøper via Steam engang, det jeg har gjort. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Uhm, jeg kjøpte også via Steam og fikk tilgang med engang, det samme gjelder en 4-5 kompiser :s Lenke til kommentar
discostu Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen som vet når dette spillet blir lansert F2P? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå