aluxez Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hvordan kan originalen være "dumbed down" anyways? Ja, det er mange ting i dota som bruker lengre tid, ser jo at matesene mine fra hon knapt evner å treffe med spells som det er delay på, men dette er jo blant de tingene som gjør dota vanskeligere og mer skillbased enn HoN, ikke omvendt. Det er HoN som er den "dumbed down" versjonen. At dota 2 er minimanlt (men merkbarkt) tregere enn orker jeg knapt å diskutere engang. Finnes nesten ikke en sjel som har spilt begge som vil nekte for det. Legg merke til at jeg ikke sier det behøver å være en negativ ting. Jeg legger merke til at du sier dota er mindre "hardcore" noe som er nøyaktig feil. Begynn å spille dota på et brukbart nivå, så vil du merke det. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Les svaret til akise en gang til da. Det er ingen tvil om at på topp så er nivået høyere i dota 2 enn i hon, men siden vi spiller i en ladder så merker du null forskjell på motstanden din med mindre du er bedre enn 1900-2000 spillerene til hon (noe jeg tviler på). Alt dette er også fullstendig irrelevant forhold til hva jeg originalt svarte på til discostu uansett... Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Vel ja du spiller på en ladder, men du merker likevel at HoN-spillerne er så evig mye mer casual i sin tilnærming til spillet, også på lavere nivå. Jeg svarte på din påstand om at dota er mindre "harcore" noe du åpenbart bare har trukket ut av ingenting, kanskje fordi du ikke lykkes i dota? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Jeg må vel nesten sitere akise for deg da siden du har problemer med å lese den: Wrathmont kan sikkert svare selv, men jeg vil tro at han mener med mindre hardcore at det er lettere for nye spillere å bli med, å ha det gøy, selv om man ikke er så god. Dota 2 er for en helt ny spiller mindre hardcore fordi det er lettere å komme inn i enn hon (som i mindre whining, bots, litt tregere, ikke synlige stats etc).. at du klarer å lese noe negativt ut av dette får stå på din regning. Vel ja du spiller på en ladder, men du merker likevel at HoN-spillerne er så evig mye mer casual i sin tilnærming til spillet, også på lavere nivå.Jeg svarte på din påstand om at dota er mindre "harcore" noe du åpenbart bare har trukket ut av ingenting, kanskje fordi du ikke lykkes i dota? Eeeh nei? Hele poenget med en ladder er at du klatrer helt til du er på ditt sanne nivå. Kunne ikke brydd meg mindre om hvor på ladderen det er, men for min del er motstanden omtrent lik i begge spillene. Spilte forresten dota allerede fra eul sin versjon i roc så det er ikke som om dota 2 bringer noe uhåndterlig nytt.. Endret 21. juli 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Prøvde spillet for første gang i dag. Herlig! Spilte som Luna og laget vårt vant! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Luna er cool, jeg spiller 50 games med Yurnero the Juggernaut jeg. F yeah, skal mestre denne helten så j#!%1&!! Likte du første gang med Dota2 btw? :o Håper det, nye players er good shit. Endret 22. juli 2012 av Puro Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Wow dette spillet har en bratt læringskurve! Er helt noob på dette. Aldri spilt noen 1unit rts eller hva man ska kalle det. Hvis andre noobs vil spille med meg er det bare å adde meg på steam: gorzun_foulstench Da blir det iallefall en person mindre på laget som kjefter Endret 22. juli 2012 av Gorzun Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Wow dette spillet har en bratt læringskurve! Er helt noob på dette. Aldri spilt noen 1unit rts eller hva man ska kalle det. Kalles MOBA 1 Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Multiplayer online battle arena? Høres ut som mange kjente spill, som counter strike, call of duty, battlefield, etc Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Luna er cool, jeg spiller 50 games med Yurnero the Juggernaut jeg. F yeah, skal mestre denne helten så j#!%1&!! Likte du første gang med Dota2 btw? :o Håper det, nye players er good shit. Første gang med Dota2 ja. Har spilt en del HoN though. Likte aldri LoL though. Tror Dota2 er min nye favoritt! Endret 25. juli 2012 av Craxmerax 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Nature's Prophet er herlig! Oops. Dobbelpost O.o Endret 25. juli 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg prøver hardt, men klarer ikke bli helt fan av Dota 2 Litt for dårlig turnrate og matchmaking samt synes jeg at nivået på spillerne er noen hakk for lavt for meg når jeg har spilt dota 1 i 3 år samt hon i 3 år Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg prøver hardt, men klarer ikke bli helt fan av Dota 2 Litt for dårlig turnrate og matchmaking samt synes jeg at nivået på spillerne er noen hakk for lavt for meg når jeg har spilt dota 1 i 3 år samt hon i 3 år Har du 100% winrate? Jeg har spilt dota 1 i snart 8 år og har ingen problemer med nivå på spillerne.. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 jeg prøver hardt, men klarer ikke bli helt fan av Dota 2 Litt for dårlig turnrate og matchmaking samt synes jeg at nivået på spillerne er noen hakk for lavt for meg når jeg har spilt dota 1 i 3 år samt hon i 3 år Har du 100% winrate? Jeg har spilt dota 1 i snart 8 år og har ingen problemer med nivå på spillerne.. Snakker ikke om motstanderne generelt, men synes at det er såpass ujevnt 9/10 ganger er det bare stomp fra den ene siden. Si jeg møter ett lag med 3 gode, og har med meg 3 noobs eller omvendt at jeg kommer på lag med 3 gode og møter 3 noobs. Dette skjer så og si hver match av de 30 kampene jeg har prøvd dota 2. Har vel hatt ca 3-5 gode kamper som spillet burde være. Hvem har 100% winrate når man solo quer Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Merkelig, jeg syns matchmaking fungerer veldig bra, kanskje den stabiliserer seg når du har noe games på baken. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Merkelig, jeg syns matchmaking fungerer veldig bra, kanskje den stabiliserer seg når du har noe games på baken. Kanskje, vil virkelige like Dota 2. Har en skare venner som alle spiller hon og vil gjerne bytte, men opplever de samme tingene som meg. Får vel fortsette å prøve i håp om at det er vanesaker. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Litt for dårlig turnrate Lyst til å forklare hva du mener? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Helter snur seg mye tregere i dota2 i forhold til Hon. Stor synder her er f.eks mirana. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Litt for dårlig turnrate Lyst til å forklare hva du mener? Helter snur seg mye tregere i dota2 i forhold til Hon. Stor synder her er f.eks mirana. Ja, det betyr ikke at Dota 2 er dårligere av den grunn, og jeg er ikke ett HoN troll som prøver å være negativt ovenfor konkurrenten, men dette er sikkert bare en vanesak som går over etterhvert, var jo sånn fra dota 1 til HoN også. Selvom jeg synes det er vanskeligere å gå ned i turnrate enn oppover! Hvis det er noen som kunne tenkt seg å varme meg litt opp i Dota2 eller bare har lyst til å spille med noen så kan dere legge meg til på "mintslave" på steam. Relativt høyt nivå. Kanskje feil tråd, isåfall beklager jeg det. Endret 26. juli 2012 av AleksanderK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå