Proxymate Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Tror det bare er de som allerede spiller som kan kjøpe en beta key, og den koster ca 225 kroner. Feil. http://www.dota2.com/store Med early access får man også en haug med cosmetic items. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Så man får handla i Dota store uten å ha dota 2? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ja? Bare å trykke på linken det. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Har trykka på linken, men har ikke fått sjekka betaling.. Forskjell på å kunne handle og å kunne se. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Man kan fint kjøpe seg tilgang til betaen gjennom storen på nettet ja, ein kamerat gjor i alle fall det. Ellers så er både Luna og Wisp på veg! Gledar meg til Luna, blir morro med mangen glaives over alt Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Den aller beste forandringen i nye patchen var at de går over til å bruke CELT for voice-chat, noe som kommer til å gjøre kvaliteten mye bedre. Dette har kanskje ikke så mye å si i pubs, men for de som ser på turneringer gjennom spillet er det viktig. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Legit?: http://dota2free.com/ Hvor stor er forresten sjansen for å få Dota 2 invite? Jeg tok undersøkelsen, men svarene ble ganske random ettersom jeg aldri har spillt Dota. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Legit?: http://dota2free.com/ Hvor stor er forresten sjansen for å få Dota 2 invite? Jeg tok undersøkelsen, men svarene ble ganske random ettersom jeg aldri har spillt Dota. Det der var ikke legit, virus warning som bare faen. Uansett, vet om en dude som seller keyes for sånn, 7 dollar, vet ikke helt om det er lov men, kan gi deg steam infon hans vis du vil. Lenke til kommentar
lals Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Legit?: http://dota2free.com/ Hvor stor er forresten sjansen for å få Dota 2 invite? Jeg tok undersøkelsen, men svarene ble ganske random ettersom jeg aldri har spillt Dota. prøv denne du: http://www.dota2.com/survey/experience/ Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Har prøvd den, men har ikke fått noen respons fra Valve om jeg får beta eller ikke... Når blir spillet lansert egentlig? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Det er ingen eta på lansering. Det blir ferdig når det blir ferdig. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Det er ingen eta på lansering. Det blir ferdig når det blir ferdig. Nøyaktig dette. Som med alle andre Valve titler, så må man bare vente. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen som kan forklare meg hva som er de største forskjellene mellom dota 2 og lol, bortsett fra grafikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Noen som kan forklare meg hva som er de største forskjellene mellom dota 2 og lol, bortsett fra grafikken? Største forskjellene imo: Annet map, forakjellige måter å bruke champs på, men det jeg synes var den største forskjellen er at man skal drepe sine egne minions for å forhindre motstanderen å få penger, samtidig som man må drepe motstanderen sine for å få penger selv. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Er det roller der sånn som på lol? jungler, ad carry osv..? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Er det roller der sånn som på lol? jungler, ad carry osv..? Noe av det første du kommer til å legge merke til er at man ikke må ha en jungler. I pubs vil man som oftest oppleve å ikke ha en jungler. Det er roller i Dota, men de er inndelt litt forskjellig avhenging av hvilken fase av spillet man er i. I lane skilles det grovt mellom to typer helter; de som trenger creepkills og de som greier seg uten. Når du velger en helt, tenk på at du ikke vil ha mer enn en helt som trenger farm i hver lane og at du ikke vil ha to melee-helter i samme lane. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 De to tingene du vil legge mest merke til er nok for det første denyingen, altså at du kan lasthitte dine egne creeps for å gi motstanderne mindre xp og gull. Den andre tingen er nok at rollene er klarere definert. En support er VIRKELIG support, og vil være mye mer useless i lategamet enn i LoL. Dette er nok det som gjør at mange nybegynnere uten strategisk sans foretrekker LoL fordi det er lettere å klare seg. Så er det jo det at dota er originalen da, mens LoL bare er en simpel kopi Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvordan er spillerbasen i DotA 2 i forhold til HoN når det kommer til "skill"? Er det like høyt/høyere nivå, eller er det tonnevis av elendige spillere? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Vel, det er jo masse noobs akkurat som med alle andre spill, men det competative miljøet er jo 100 ganger større, så jeg vil si at generelt er nivået høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå