aluxez Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Han er som en potet. Kan brukes til alt. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Mye av grunnen til det er jo at Blink nå koster 0 mana. Hvis man ser på abilities han innehar er han vel en naturlig late-game carry. En av de beste å ha Divine Rapier på, f.eks. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Når dere er support og skal bygge mekanism, oppgraderer dere boots first eller bygger dere mek så oppgraderer boots? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Avhenger vel hvilken helt du spiller. F.eks Doom vil vel være mer interessert i Arcanes eller noe før Mek for å ha nok mana for det hele. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Jeg ser noen anbefaler last word + glaives først på Silencer, mens andre last word + curse. Jeg opplever at sistnevnte er bedre i starten, men siden jeg er noob så kan det være noe jeg overser? I dual lane så auto-attacker jeg fiendens helter hvis de er nære nok, slenger på last word og curse pluss noen auto attacks til. De dør veldig fort da. (redigert: uansett om de stikker til tårnet sitt) I de kampene jeg spiller er det som regel ofte utrolig mange carry heroes også. Jeg er ute etter å bli god med en support hero sånn at jeg i det minste ikke ødelegger lagoppsettet totalt. Hvilken support synes dere er mest gøyal? Endret 21. august 2014 av Slettet+987132984 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg liker Shadow Shaman og Zeus. Zeus er vel ofte carry public, med sin ultimate.. Hex + Shackles + ward = win. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg ser noen anbefaler last word + glaives først på Silencer, mens andre last word + curse. Jeg opplever at sistnevnte er bedre i starten, men siden jeg er noob så kan det være noe jeg overser? Glaives trenger du bare ett skillpoint på i starten, slik at du kan bruke spellet på motstanderen og dermed slå på de uten å få aggro fra creeps. Dmg fra spellet er på dette tidspunktet så lite uansett, så det er base dmg som teller. Om man velger curse eller last word avhenger litt av situasjonen. Curse er veldig bra mot helter som ikke har mulighet til å få den av. (viper, drow) eller helter som kanskje bare har ett spell slik at du kan bruke den rett etter denne, når de har cooldown. Dette kan også funke mot helter med liten manapool. Hvis f.eks Tiny bruker en spell i lanen og du gir han curse, vil han sannsynligvis bli helt tom for mana og da kan du bruke curse på nytt med jevne mellomrom og holde han der. Curse blir jo også dobbelt/trippelt så bra om man spiller mot dual- eller trilane. Last word ville jeg egentlig bare skillet hvis jeg spilte mot en solo, og curse ikke vil være noe effektivt mot denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg ser noen anbefaler last word + glaives først på Silencer, mens andre last word + curse. Jeg opplever at sistnevnte er bedre i starten, men siden jeg er noob så kan det være noe jeg overser?Glaives trenger du bare ett skillpoint på i starten, slik at du kan bruke spellet på motstanderen og dermed slå på de uten å få aggro fra creeps. Dmg fra spellet er på dette tidspunktet så lite uansett, så det er base dmg som teller. Om man velger curse eller last word avhenger litt av situasjonen. Curse er veldig bra mot helter som ikke har mulighet til å få den av. (viper, drow) eller helter som kanskje bare har ett spell slik at du kan bruke den rett etter denne, når de har cooldown. Dette kan også funke mot helter med liten manapool. Hvis f.eks Tiny bruker en spell i lanen og du gir han curse, vil han sannsynligvis bli helt tom for mana og da kan du bruke curse på nytt med jevne mellomrom og holde han der. Curse blir jo også dobbelt/trippelt så bra om man spiller mot dual- eller trilane. Last word ville jeg egentlig bare skillet hvis jeg spilte mot en solo, og curse ikke vil være noe effektivt mot denne. OK, så pilene til Drow regned ikke som en spell, nei? Jeg ser mye til en proff fyr som heter Dendi som spammer glaives og last word, men jeg antar at jeg bare har sett litt av hans kamper. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Mid Silencer makser Last Word og Graives, men som carry eller support, så bør man ser an hvem man møter i lane. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Vi er tre kamerater som spiller mye Dota 2 sammen. Vi ønsker å prøve oss på konkurransen Gamer.no men mangler da to stykker. Vi trenger da en som er god som Support og en mid/carry spiller. Vi har ikke ambisjoner om å nå helt til VM enda, men vi har tro på at vi kan vinne ett par kamper og utvilke oss videre etter det. Send meg en PM om du er interessert Lenke til kommentar
Busemaen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hei!Vi er et lag på 3-4 spillere og ser oss lei på å måtte stå over turneringer grunnet en spiller forlite…Vi søker herved 2 spillere til rollen du er mest komfortabel med. Du må ha over 4K rating (helst 4.5 ish) og ha Skype.https://steamcommunity.com/profiles/76561197973132556/Send meg PM om dette vekker interesse Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Pokker, jeg må spille ranked igjen, jeg aner ikke hva ranken min er lengre. Var 3k når jeg sist spilte, men om det har forandret seg aner jeg ikke, vært lenge siden jeg rørte det. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Pokker, jeg må spille ranked igjen, jeg aner ikke hva ranken min er lengre. Var 3k når jeg sist spilte, men om det har forandret seg aner jeg ikke, vært lenge siden jeg rørte det. Man mister MMR om man ikke har spillt på en stund. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Pokker, jeg må spille ranked igjen, jeg aner ikke hva ranken min er lengre. Var 3k når jeg sist spilte, men om det har forandret seg aner jeg ikke, vært lenge siden jeg rørte det. Man mister MMR om man ikke har spillt på en stund. Mente mer om jeg ville ende opp med en høyere MMR om jeg spilte ranked igjen i en tid. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Pokker, jeg må spille ranked igjen, jeg aner ikke hva ranken min er lengre. Var 3k når jeg sist spilte, men om det har forandret seg aner jeg ikke, vært lenge siden jeg rørte det. Man mister MMR om man ikke har spillt på en stund. Mente mer om jeg ville ende opp med en høyere MMR om jeg spilte ranked igjen i en tid. Vel, ut ifra de fleste som spiller dota, så sier de at de burde være 6000+ MMR. Om man spiller en stund, så er man der man burde være, uansett MMR. Endret 18. september 2014 av Bamsemums313 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) hva tenker dere om den kommende patchen? liker ikke at de endrer mapet.. Endret 23. september 2014 av lals Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg elsker at de endrer mappet. Dire advantage blir muligens litt mindre betydelig nå enn tidligere, og radiant offlane har blitt ganske betraktlig nerfet. Er også sundt for gamet med litt forandring. Veldig fornøyd med patchen, og gleder meg til å både spille og se på dota i 6.82! Lenke til kommentar
vvvvibah Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 MID\carry silencer = glaives+stats support silencer = curse+word Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 6.82 It's happening! Hype hype hype hype. Lenke til kommentar
aleksN Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 For de av dere som ikke har fått det med seg er det en stor norsk turnering førstkommende søndag. For de som liker å konkurrere er det bare å hive seg med, og for de som foretrekker å se på har man mulighet til å følge livestreamen som sendes fra dagbladet studioet. Så sett av søndagen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå