Prusk Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Spilte noen kamper her i går med en som aldri hadde spilt det før. Da kom jeg inn i noe "newb"-matchup greier som gjorde at folk som stakk ble erstattet av en feeding bot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Spilte noen kamper her i går med en som aldri hadde spilt det før. Da kom jeg inn i noe "newb"-matchup greier som gjorde at folk som stakk ble erstattet av en feeding bot. Du spilte da Least Played Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Trodde det var limited - nesten alle alternativ var utilgjengelig på grunn av ham som var ny i spillet. Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Noen intresert i å joine dota matches ?Lyst å spille med folk som ikke flipper ut bare om man dør 1 gang , men heller ha det artig uansett hvor dårlig man spiller.alle skills nivåer velkommen , men vil anbefale de som er ganske ny i dota om og ta bot matcher så dem får lært det ''basic'' i dota Steamid : V0ltninja (O er en Null) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=8LpBFc3fbE0 Denne dukket opp på Reddit. Helt sykt hvordan han holder ut med armlet der på sniper. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=8LpBFc3fbE0 Denne dukket opp på Reddit. Helt sykt hvordan han holder ut med armlet der på sniper. Såg den ja. Og som fleire av dei på reddit gleder eg meg ikkje til alle sniperene som plutselig skal experimentere med dette. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Nei, det blir nok mye sniper armlet. Dog kan dette brukes på de fleste andre heroes også. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har sett Armlet på Phantom Assassin og Enchantress også, men tok ikke lange tiden før de fant ut at det ikke var så bra. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Ganske stor forskjell på en armlet på mortred og enchantress, da. Mortred kan ha glede av det, enchantress har absolutt ingen nyttverdi av itemet. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Vel, det gir Enchantress STR for survival, og Attack Speed for ult, så det gir henne noe. Men er enig i at det er useless. Men kan vi være enige at Armlet egentlig er balle på alle non-STR helter? Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Armlet er vel balle på en god del STR helter også, såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Kan fint være enig i at armlet suger på alle non-strength helter, og de fleste str helter også. De eneste heltene jeg personlig kan finne på å bygge armlet til er vel Naix, Legion og Huskar. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Mange flere helter armlet er bra på: CK, WK og slardar for å nevne noen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Sant nok. Spiller sjelden de heltene, så glemte de ut. Men kunne funnet på å bygge armlet på de også. Riktignok ikke så glad i armlet på CK. Føler det finnes bedre alternativer til den helten. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sant nok. Spiller sjelden de heltene, så glemte de ut. Men kunne funnet på å bygge armlet på de også. Riktignok ikke så glad i armlet på CK. Føler det finnes bedre alternativer til den helten. Det er vel heller omvendt, IMO. Det finnes bedre alternativer til både WK og Slardar. Armlet utgjør en stor forskjell for hvor hardt illusjonene dine slår. Armlet - > Phantasm -> Reality Rift - > ded Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Det finnes ikke bedre DPS-alternativer på WK og Slardar. Greien er vel mer at på de to må man ofte prioritere blink. Men spiller man carry WK går man armlet imo. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Overraskende deilig å jobbe med nye Workshop Tools. Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Det finnes ikke bedre DPS-alternativer på WK og Slardar. Greien er vel mer at på de to må man ofte prioritere blink. Men spiller man carry WK går man armlet imo. Jeg har ikke gått Armlet på WK på år og dag. Etter han ble populær igjen så er det vel Maelstrom -> Blink -> Mjollnir som er den mest populære builden på han også. Armlet faller av senere i spillet og bygger ikke videre til noe. Det er ikke tilfellet med Maelstrom. Nå er det jo såklart, som med det meste annet i Dota, avhengig av hva du møter og hva du har på laget også. Endret 7. august 2014 av Rottingflesh Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 En fin greie med Dota - ingen items er ubrukelig, alt kommer ann på situasjonen.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det finnes ikke bedre DPS-alternativer på WK og Slardar. Greien er vel mer at på de to må man ofte prioritere blink. Men spiller man carry WK går man armlet imo. Jeg har ikke gått Armlet på WK på år og dag. Etter han ble populær igjen så er det vel Maelstrom -> Blink -> Mjollnir som er den mest populære builden på han også. Armlet faller av senere i spillet og bygger ikke videre til noe. Det er ikke tilfellet med Maelstrom. Nå er det jo såklart, som med det meste annet i Dota, avhengig av hva du møter og hva du har på laget også. Wraith King er en support i mitt hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå