Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Lag en side å skriv om det sjøl da. Om de ikke føler det er viktig nok så er det deres valg. Nyt turneringen heller og støtt svenskene selvfølgelig. Endret 18. april 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Lag en side å skriv om det sjøl da. Er ikke jeg som heter Gamer.no og skal skrive om gaming. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 "buhu, gamer skriver ikke om akkurat det jeg vil, buhu". Skjerpings... 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 At Gamer ikke dekker Dota 2 er grunnen til at jeg ikke leser den siden med mindre noen lenker en spesifikk artikkel, så ikke bare Puro som irriterer seg over det. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 "buhu, gamer skriver ikke om akkurat det jeg vil, buhu". Skjerpings... Du tar feil, det blir mer lignende "Gamer skriver ikke om et av de største og eldste eSports i verden", og jeg vil da tro at konkurranseinstillt spilling.. er... gaming. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Vet ikke helt hva du spør etter. Dekker de så mye av esports ellers at Dota 2 er urettferdig forlatt i skyggen? Det jeg ser fra framsiden deres virker det ikke slikt. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 http://www.twitch.tv/dotastarladder_en Starladder 9 finalen, DK vs Empire Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Utrolig kjedelig. Er så kjipt når det er så one sided. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 What a team DK er. Oppsettet er dog ganske brutalt, Empire fekk mange kamper i dag. Men men, winners bracket skal vel gi sine fordeler Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Teknofil skal ha om teknologi, så vidt jeg vet er ikke Free to play-filmen teknologi, men mer gamer-relatert, derfor burde det vært på Gamer.no Jeg blir forundret hele tiden over hvor lite observante Gamer er på spill-fronten når det kommer til Dota2, Smite har de nyheter om etter et LAN, LoL har de nyheter om etter et LAN, men Dota2 nyheter.. Fuck that, right? Smite var det vel noen norske som var med om du la merke til vinklingen i artikkelene er det nesten alltid snakk om norske spillere. Det er ingen norske lag eller spillere som er med i Dota2 turneringene. Det er det samme med hvordan norsk presse har plutselig så stort fokus på premier league lag som trenes av norske trenere. Vanligvis vil ikke disse lagene gi noe særlig med klikk til artikkelen fordi det ikke er interessant for folk flest, men når det er en norsk med vet de at det plutselig er mer interessant å lese om hvis du har en vinkling om nordmenn. Så ikke hele starladder siden jeg var på påskeferie, men kom hjem til leiligheten i det Empire og DK spilte og jeg må si iforhold til all hypen det er rundt starladder så er LAN miljøet skikkelig døft iforhold til MLG og Dreamhack, og vinner seremonien var jo skikkelig grell. Er det bare dreamhack som greier det med å avslutte et LAN skikkelig selv med akward champagne åpning? Endret 22. april 2014 av Zimmerh Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Så, compendium er ute. Kjøp går i eit vanvittig tempo, ikkje lenge før rekorden fra forrige TI er slått. https://twitter.com/TobiWanDOTA/status/465125247138942976/photo/1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Vi har samlet like mye penger de første 10 timene i år som vi samlet de 10 første DAGENE i fjor.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Tror det compendium level systemet kommer til å håve inn penger! Kjøpte selv en booster istad, er ikke interessert i cosmetics, så benytter heller denne muligheten til å betale for meg Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Stretch goal 5 nådd allerede. http://www.dota2.com/international/compendium/ Par hundre tusen USD til nå så får vi ny game mode PS: Vi har økt premien på over 1 mill på 13 timer og kommer til å gå over TI3 om ikke ALT for lenge, håper dette blir en nyhet på gamer men jeg satser 10 spenn på at de ignorerer det. Endret 10. mai 2014 av Puro 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg syntes det er greit med at cosmetics er stretch goals men jeg har noe imot at man holder gameplay/game mode som gissel for stretch goals i et spill som man burde tro er ganske innbringende allerede. Dog det kan jo bare være meg. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg syntes det er greit med at cosmetics er stretch goals men jeg har noe imot at man holder gameplay/game mode som gissel for stretch goals i et spill som man burde tro er ganske innbringende allerede. Dog det kan jo bare være meg. Er ikke SÅ hype uansett, de aller fleste vil nok spille 1-2 games kanskje og så tilbake til vanlig DotA. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) TI4 premiepotten sammenlikna med den ifjor. Endret 11. mai 2014 av Sveern Lenke til kommentar
Puro Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Vi har nå doblet TI4 premiepotten.. FY FAEN SÅ AWESOME! PS: 50 kroner på at Gamer.no ikke får det med seg før om en 2-3 måneder.p Endret 11. mai 2014 av Puro Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Blir så digg å følge med på TI4, første gangen min. Angående compendiumet, når får man bonusene etter hver stretch goal? Snart er jo det åttende målet nådd, men får man ikke greiene før etter TI4? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Noen ting vil muligens komme før Ti4 er ferdig, men Immortal items i fjor kom ikke før mot slutten det jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå