Sveern Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Fy faen, driver med A-Z challenge nå, lite kan beskrive gleden av å klare TInker på 12. forsøk Endret 15. februar 2014 av Sveern Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 http://www.freetoplaythemovie.com/ GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Skal gi med ut på A-Z challenge nå. Gruer meg til jeg kommer til Chen, Invoker og Meepo Lenke til kommentar
Puro Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Tips: akkurat som med tatoveringer så juger folk om hvor vanskelig Meepo, Chen og Invoker er, de er ikke halvparten så vanskelige som folk skal ha det til bare man spiller et par games med de. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Synes ikke Chen og Meepo er spesielt vanskelige, men de var mye lettere i Dota 1 med den overlegne unit-boksingen til WC3. Synd det er skikkelig kjipt å spille micro-helter i Dota 2 når man vet man ikke kan spille optimalt med dem. http://imgur.com/a/LaFlx#0 Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Må si jeg ikke har blitt plaget av dette? Nå har jeg ikke spilt meepo, men chen og ench men har ikke blitt plaget så mye av det. Jeg bruker jo hotkeys på creepsene uansett. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Invoker er skummel fordi du tror han skal være vanskelig. Slapp av. Chen syns jeg ikke er vanskelig å styre med egentlig, men problemet er vel mer at teamet må utnytte potensialet ditt like mye som du kan gi det, og det sliter jeg ofte med at teamet ikke gjør. Du faller av lasset fort om dere mister tempoet du kan så elegant dytte inn. Må nevne at WC3 var desidert bedre med flere enheter enn Dota 2 er da, det skal det ha. Dota 2 føles veldig mye som om de kom på det i siste liten at kontroll over mer enn helten eksisterte. Endret 21. februar 2014 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Trodde de hadde fiksa boxinga jeg Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Trodde de hadde fiksa boxinga jeg Den er ok, men jeg merker lett at det ikke er helt det samme som hverken WC3 eller SC2. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Teit at det ikke er noe som helst Dota-nyheter på Gamer selv om det er MYE å ta av, Dreamleague har startet, Starladder ekspanderer til flere kontinenter, Kaci kommer tilbake til TI2014, TV6 sender Dota på TV, tournaments som får ta nytte av compendium-systemet og mye mer. :< Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Det meste av det er jo ikke news worthy eller interessant for et norskt publikum. Det eneste som er interessant er at TV6 i sverige sender Esport. Hele cirklejerken rundt kachi etter Ti3 har jeg heller ikke skjønt hun gjorde en flott jobb også videre men det er jo ikke akkurat spesielt viktig at hun kommer tilbake for Ti4. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 SXSW Monster lanet ferdig, EG vant, Fear vant sitt første LAN siden Fire and Ice med MYM, men det går i glemmeboka tydeligvis her på gamer. Vet ikke hva du mener med circlejerk, men Kaci var utrolig bra over hele fjøla under TI3 og det at hun kommer tilbake viser at mainstream media(selv om hun bare ER seg selv så representerer hun Fox news) kanskje våkner eller har våknet. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 SXSW Monster lanet ferdig, EG vant, Fear vant sitt første LAN siden Fire and Ice med MYM, men det går i glemmeboka tydeligvis her på gamer. Vet ikke hva du mener med circlejerk, men Kaci var utrolig bra over hele fjøla under TI3 og det at hun kommer tilbake viser at mainstream media(selv om hun bare ER seg selv så representerer hun Fox news) kanskje våkner eller har våknet. Hun representer ikke Fox news, det er en liten stasjon med fox navnet i seattle, basically eierene er Fox men det er ikke Fox news. Hun var bra men det er ikke akkurat news worthy. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Eierene er FOX, derfor representerer hun FOX. Nå kommer snart Oracle og leaderboards Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 http://www.twitch.tv/twitch Free to play live viewing, den er også klar på Steam nå, GOGO Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Var jo en passe fil som måtte lastes ned da. 5gb. ser den heller live Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Syntes det var en god "film" jeg, mye følelser i sving og ikke det jeg forventet. Godt fornøyd uansett! Endret 19. mars 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Var jo en passe fil som måtte lastes ned da. 5gb. ser den heller live Får med en del behind the scenes greier med steam downloaded, som feks med Dendi ;D PS: Her er Q&A: http://www.twitch.tv/twitch/b/512452407?t=124m30s Endret 19. mars 2014 av Puro Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Alltid gøy å vinne en intens 5v5 stack som var jamn over heile fjøla Free to play var jo forsåvidt inspirerande og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå