Reconzile Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Synes det blir litt for dumt å skylde på det. Det er ingenting å skylde på, det er slik det i det minste delvis fungerer. Du blir matchet opp mot lignende folk. Om du først er der så er det håplaust å komme ut igjenn. Sjå for deg ein stakkar som ikkje er spesielt god og blir matchet opp mot lignende folk. Etter ei stund blir han betre, men fordi at han ofte spiller sammen med nokon som ein ikkje kan kommunisere med, eller ikkje har noko anelse om kva som skjer og skal skje. Så klarer han ikkje å tippe over kanten for å bli matchet med betre folk. Nå veit eg ikkje om det berre er wins rankingsystemet går på. Men om du ikkje gidder å tenke på kva som ligger under eit argument utan ligge fast på ein meining og feie vekk motståande meinger som unskyldninger, så har du ingen grunnlag for å kalle folk dumme. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Kaller ikke folk dumme, jeg bare mener at den unnskyldningen er dum, fordi jeg ikke tror den er reell. Jeg skjønner ikke hvordan en fyr som angivelig er bedre enn sin mmr ikke skal klare å vinne flere kamper enn han taper. Han vil jo bli matchet mot 5 motspillere som er dårligere enn seg, og 4 medspillere som er dårligere. Et lag med 4 dårlige og 1 god spiller slår et lag med 5 dårlige som regel. Selvsagt ikke alltid, og systemet er ikke så svart hvitt, men du vil sakte men sikkert klatre opp i rating hvis du spiller bra. Og kanskje han spiller med 4 retards på laget, men motstanderne har 5 retards. Endret 17. desember 2013 av aluxez 1 Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Kaller ikke folk dumme, jeg bare mener at den unnskyldningen er dum, fordi jeg ikke tror den er reell. Jeg skjønner ikke hvordan en fyr som angivelig er bedre enn sin mmr ikke skal klare å vinne flere kamper enn han taper. Han vil jo bli matchet mot 5 motspillere som er dårligere enn seg, og 4 medspillere som er dårligere. Et lag med 4 dårlige og 1 god spiller slår et lag med 5 dårlige som regel. Selvsagt ikke alltid, og systemet er ikke så svart hvitt, men du vil sakte men sikkert klatre opp i rating hvis du spiller bra. Og kanskje han spiller med 4 retards på laget, men motstanderne har 5 retards. Må si meg enig med Aluxez. I slike spill som DotA 2, er det uungåelig å ikke møte retards "ofte". Ikke alle tenker likt. On topic tho.. Du kan selvfølgelig øke i rating. Det er ikke bare teamets effort altså (win/loose) som gir rating. Det er også hvordan DU selv, som person spiller. Spiller du support, ganker, handler gem/wards etc. Og faktisk gjør en bra runde mister DU ikke så mye rating. Valve har til å med sagt at du kan få pluss rating om du selv spiller bra, til tross for at laget taper pga dårlige spillere. Så.. konklusjon. Er personen bedre vil han øke i ranking uansett om du har dårligere spillere eller ikke så lenge du gjør en god nok innsats. Går kanskje "saktere" enn å faktisk vinne hver eneste game, men det er urealistisk i solo que. PS: Har ikke lest hele diskusjonen, døgnet og trøtt. Beklager skriveleif.. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvilken rating ligger folk på? Har lite sammenligningsgrunnlag (orker ikke google..), så jeg vet ikke helt hvor jeg ligger. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 3384 ellerno, og jeg er ikke spesielt god. En kompis(som er en hel del bedre) sa han lå på 4400~. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 3271 i party rating. Speler alt fra 2-5 stack. Speler nesten aldri soloque. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fikk 3000+- i party rating, noen som vet omtrent hvor jeg ligger? spiller som regel i 2-3 stack. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 5% 110010% 150025% 200050% 225075% 273190% 320095% 390099% 4100 Der har dere prosentene, sto i updaten fra Valve for ei ukes tid siden. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mener å huske at de talla gjelder normal matchmaking, og at de kunne bli en del annerledes i ranked? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Etterhvert vil det nok bli forskjell, men nå i starten så bygger de mest på rankingen du har fra før. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ligger på 3950 selv, føler meg som en ganske midt på treet-spiller. Ikke noe dårlig, men ikke noe kjempeflink heller. Har selv et par stk på vennelista som er oppimot 4300-4500, så jeg har fortsatt litt å ta igjen. Får bare spille videre. Lenke til kommentar
Edgeworth Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Blei litt nysgjerrig. Etter 10 smertefulle games ble resultatet 4700. Den lista ovenfor stemmer neppe. Hva baserer Party MMR seg på? Lenke til kommentar
sundelinsundelin Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Tror ikke den lista over stemmer helt. Hadde 5300 solo ranked. Har 5 serie og 8 tap. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Har du 5 seire og 8 tap totalt på hele kontoen din eller etter ranked ble sluppet og du har fått ratingen? Endret 20. desember 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
sundelinsundelin Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har du 5 seire og 8 tap totalt på hele kontoen din eller etter ranked ble sluppet og du har fått ratingen? Hadde det i ranked. Har litt flere totalt. http://dotabuff.com/players/27407887 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Mindre chatting og more winning! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Tror ikke den lista over stemmer helt. Hadde 5300 solo ranked. Har 5 serie og 8 tap. Det betyr lite. Du har spilt de 13 kampene på et høyt nivå, basert på MMRen du har fra tidligere kamper. Selv om du taper mer enn du vinner vil du fortsatt ligge høyt oppe på rankingen. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Ikke akkurat sjokkerende å høre da at du har 5k+ rating om den skjulte MMRen var veldig lik uansett. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hadde det i ranked. Har litt flere totalt. http://dotabuff.com/players/27407887 55% winrate er ganske bra da.... spesielt på 2,5k kamper =) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Burde være en egen russisk klient sånn at de ikke kan komme inn på andre servere. Er så drittlei russere. Idioter alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå