Kevlar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Syns du randoms suger, så finn deg et lag. Problem solved. Jeg har heldigvis alle gamle dota-kompiser med i dota2-beta, så har ikke hatt en random på laget så langt Lenke til kommentar
Erlke Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hei! Jeg har fylt ut surveyen, men har ikke fått noen invitasjon! Dette er sinnsykt kjipt siden alle kompisene mine som jeg spilte hon med er gådd over til dota 2. Er det noen som har en ekstra key? har du da lyst til å trade meg dota 2 key? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 noen som kan forklare meg hvordan tårnene targetter? synes de skyter helt random Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 1. Hero targets 2. Nærmeste target som angriper tårn 3. Nærmeste target som angriper creeps 4. Katapulter Det er vel en veldig basic liste over det. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei, har hørt med alle jeg kjenner som har dota2 beta inngang og ingen av de har flere. Har søkt nettet rundt men det er bare jall og troll som prøver å lure "likes","follows" osv osv ut av folk. Er det noen som har en ekstra key, har spilt dota 1 i 3 år før jeg gikk over til hon i closedbeta og vil gjerne ta det naturlige steget tilbake i dota. Kan godt betale, eller bytte eller hva enn for å få tak i en. Så kom med forslag om du har en ekstra til en veteran! Veit at dere vil holde betakey sutringen unna dette forumet, så beklager for det! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sende Valve en mail med hvorfor du burde få. Alle jeg kjenner som har gjort det har fått med en gang Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Tips for de som blir skutt på av tårn: Trykk A og venstreklikk på et av dine egne creeps som angriper tårnet, da skifter tårnet aggro. 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sende Valve en mail med hvorfor du burde få. Alle jeg kjenner som har gjort det har fått med en gang Veit du hvilken adresse de har sendt til? Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1. Hero targets 2. Nærmeste target som angriper tårn 3. Nærmeste target som angriper creeps 4. Katapulter Det er vel en veldig basic liste over det. Ganske sikker på at det er feil. 1. Creeps som angriper tårn 2. Heros som angriper tårn 3. Creeps som angriper creeps 4. Heros som angriper creeps 5. Katapulter Har ikke helt klart for meg hvor hero-styrte minions havner i rekkefølgen. Heller ikke hva som skjer når du denyer. Men generelt er creeps prioritert først om de er i samme posisjon som hero. Når tårnet først har begynt å skyte på hero/creep så bytter den ikke target før enten at target er ute av range, eller target er ødelagt/dødt. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sende Valve en mail med hvorfor du burde få. Alle jeg kjenner som har gjort det har fått med en gang Veit du hvilken adresse de har sendt til? Skal skjekke når jeg kommer jeg fra skolen Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1. Hero targets 2. Nærmeste target som angriper tårn 3. Nærmeste target som angriper creeps 4. Katapulter Det er vel en veldig basic liste over det. Ganske sikker på at det er feil. 1. Creeps som angriper tårn 2. Heros som angriper tårn 3. Creeps som angriper creeps 4. Heros som angriper creeps 5. Katapulter Har ikke helt klart for meg hvor hero-styrte minions havner i rekkefølgen. Heller ikke hva som skjer når du denyer. Men generelt er creeps prioritert først om de er i samme posisjon som hero. Når tårnet først har begynt å skyte på hero/creep så bytter den ikke target før enten at target er ute av range, eller target er ødelagt/dødt. Jeg tror ikke det er så lett. Er sikker på at jeg har blitt slått på av tårn selv om det var creeps som slo på tårnet. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1. Hero targets 2. Nærmeste target som angriper tårn 3. Nærmeste target som angriper creeps 4. Katapulter Det er vel en veldig basic liste over det. Ganske sikker på at det er feil. 1. Creeps som angriper tårn 2. Heros som angriper tårn 3. Creeps som angriper creeps 4. Heros som angriper creeps 5. Katapulter Har ikke helt klart for meg hvor hero-styrte minions havner i rekkefølgen. Heller ikke hva som skjer når du denyer. Men generelt er creeps prioritert først om de er i samme posisjon som hero. Når tårnet først har begynt å skyte på hero/creep så bytter den ikke target før enten at target er ute av range, eller target er ødelagt/dødt. Jeg tror ikke det er så lett. Er sikker på at jeg har blitt slått på av tårn selv om det var creeps som slo på tårnet. hvis det er som i hon er det tilfeldig om du er melee og står ved siden av creepsa og slår på tårnet. Lenke til kommentar
lals Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei, har hørt med alle jeg kjenner som har dota2 beta inngang og ingen av de har flere. Har søkt nettet rundt men det er bare jall og troll som prøver å lure "likes","follows" osv osv ut av folk. Er det noen som har en ekstra key, har spilt dota 1 i 3 år før jeg gikk over til hon i closedbeta og vil gjerne ta det naturlige steget tilbake i dota. Kan godt betale, eller bytte eller hva enn for å få tak i en. Så kom med forslag om du har en ekstra til en veteran! Veit at dere vil holde betakey sutringen unna dette forumet, så beklager for det! prøvd denne? http://www.dota2.com/survey/experience/ det var der jeg fikk tak i min beta key. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei, har hørt med alle jeg kjenner som har dota2 beta inngang og ingen av de har flere. Har søkt nettet rundt men det er bare jall og troll som prøver å lure "likes","follows" osv osv ut av folk. Er det noen som har en ekstra key, har spilt dota 1 i 3 år før jeg gikk over til hon i closedbeta og vil gjerne ta det naturlige steget tilbake i dota. Kan godt betale, eller bytte eller hva enn for å få tak i en. Så kom med forslag om du har en ekstra til en veteran! Veit at dere vil holde betakey sutringen unna dette forumet, så beklager for det! prøvd denne? http://www.dota2.com...vey/experience/ det var der jeg fikk tak i min beta key. Skal prøve den når jeg kommer hjem fra jobb! Takk. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1. Hero targets 2. Nærmeste target som angriper tårn 3. Nærmeste target som angriper creeps 4. Katapulter Det er vel en veldig basic liste over det. Ganske sikker på at det er feil. 1. Creeps som angriper tårn 2. Heros som angriper tårn 3. Creeps som angriper creeps 4. Heros som angriper creeps 5. Katapulter Har ikke helt klart for meg hvor hero-styrte minions havner i rekkefølgen. Heller ikke hva som skjer når du denyer. Men generelt er creeps prioritert først om de er i samme posisjon som hero. Når tårnet først har begynt å skyte på hero/creep så bytter den ikke target før enten at target er ute av range, eller target er ødelagt/dødt. Når jeg skriver "Hero targets", mener jeg ikke at tårnet targeter heroes, men at ting som targeter heroes blir angripet. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 1. Hero targets 2. Nærmeste target som angriper tårn 3. Nærmeste target som angriper creeps 4. Katapulter Det er vel en veldig basic liste over det. Ganske sikker på at det er feil. 1. Creeps som angriper tårn 2. Heros som angriper tårn 3. Creeps som angriper creeps 4. Heros som angriper creeps 5. Katapulter Har ikke helt klart for meg hvor hero-styrte minions havner i rekkefølgen. Heller ikke hva som skjer når du denyer. Men generelt er creeps prioritert først om de er i samme posisjon som hero. Når tårnet først har begynt å skyte på hero/creep så bytter den ikke target før enten at target er ute av range, eller target er ødelagt/dødt. Når jeg skriver "Hero targets", mener jeg ikke at tårnet targeter heroes, men at ting som targeter heroes blir angripet. Hvis du angriper en fiendtlig hero innenfor towerrange vil tårnet automatisk gå for deg. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sende Valve en mail med hvorfor du burde få. Alle jeg kjenner som har gjort det har fått med en gang Veit du hvilken adresse de har sendt til? Skal skjekke når jeg kommer jeg fra skolen [email protected] er den de har brukt Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hvis du angriper en fiendtlig hero innenfor towerrange vil tårnet automatisk gå for deg. Trodde det var derfor det var listet som nr1? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Er det helt tilfeldig hvem man spiller med eller er det en slags "skjult rating" som gjør at gode spillere møter gode spillere? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Tror det er en slags skjult rating ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå