Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ro deg ned Drunken, uansett hvor god/dårlig/smart/dum du er så vil tiden vise om han kan bli brukt eller ikke. Voldsomt til aggressiv og spydig måte du skulle diskutere på også. Endret 15. november 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Ja, kan innrømme det ble for spydig og aggressivt der. Skjønt jeg mistenker jeg bet på agnet til noen som satt og fiska etter det når jeg ser i retrospekt. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Vel, det er fuckings umulig å få game -.- Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hater at valve ikke kommer med en døyt informasjon i slike situasjoner. Hvor vanskelig kan det være å lage et oppslag i dota2-bloggen : sorry vi har problemer med serverne" ? Men nå funker det i hvert fall igjen. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Yeah, gjekk fint til slutt. Fekk tatt to games med Ember spirit og testa Diretide. Diretide var for all del litt unikt og kult, men hadde alltids klart meg uten Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Personlig synes jeg Earth Spirit virker som en viable hero i competative play. Skillsettet hans tillater at heroen spilles som både en hardsupport, men også en midgame roamer/ganker. Som midgame roamer/ganker vil man få raske levels, og det resulterer i en ekstrem mobility på Earth Spirit. Jeg tror ingen andre heroes kan matches med han når det kommer til mobility uten items (og begrenset med mana). Dette betyr at han enkelt kan bevege seg rundt på mappet i midgame for å skape kaos / få mapcontrol. Han har en stun, en nuke (som også er knockback) samtidig som en helt ok ultimate. Mer enn nok til å execute ganks. I teamfights kan han bidra med move- og attackslow, aoe stuns, silence og en aoe damage. Veldig ability-dependant hero, så faller av litt i lategame uten veldig gode items(i likhet med mange andre lignende heroes). Som support har han fremdeles disse abilitiene, og den største forskjellen på å kjøre han som en support og en solo er mobiliteten (i.e. hvor mange points i rolling boulder). Jeg ser absolutt for meg at helten kommer til å bli brukt i competative play, selv om han har litt annerledes mechanics enn normen. Pullingen og knockbacken kan også brukes på allies, og dette er huge. Gjør heroen desto mer viable. Endret 16. november 2013 av Ajaco Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg kommer på nå at noe som kunne vært gøy hadde vært Ursa+Earth Spirit. Det høres egentlig ut som det kan hjelpe Ursa holde tritt med fiender early-game. Endret 16. november 2013 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Dendi må være den kuleste fyren noen gang https://www.youtube.com/watch?v=k35i2DrOitw Endret 19. november 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Lurer også på om han er litt vell høg på oppmerksomhet Lenke til kommentar
Puro Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Go Fnatic! Twitch.tv/esltv_dota Lenke til kommentar
OPL Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er steam/dota nede for noen andre? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja, det var nede i en halvtimes tid. Oppe nå. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kjente eg blei ganske skuffet når eg endelig fekk level og får ein Polymorph common item, som kanskje er den mest ubrukelige tingen i dota. Dersom eg ikkje har missforstått konseptet heilt da. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Blir sikkert store muligheter for #hats når Frostivus blir satt i gang Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Blir sikkert store muligheter for #hats når Frostivus blir satt i gang Frostivus er jo kanselert by the only king that matters. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Men han blir jo skapt på nytt som Wraith King og tar med seg Frostivus for å spre glede og #hats til alle i dota 2. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Andre som har fått mmr enda? Fikk min, og syns den var sinnsyk høy.. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Alle kan sjekke den i ved å skrive i console: Developer 0 developer 1 skriv dota_game_account_debug Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Andre som har fått mmr enda? Fikk min, og syns den var sinnsyk høy.. Jo høgare jo betre. Sånn som eg ser det så blir det trekt og lagt til poeng baset på om du vinner eller taper. Men eg trur det ligger noko meir bak det, ettersom det virker som om dei har jobbet med det ei lang stund og at det berre blir dumt om ein ligger i låg matchmaking og derfor blir matcha opp sammen med folk ein ikkje kan samarbeide med. Då kjeme ein jo ikkje ut av dette området og blir fannget i ein ond sirkel. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 det berre blir dumt om ein ligger i låg matchmaking og derfor blir matcha opp sammen med folk ein ikkje kan samarbeide med. Då kjeme ein jo ikkje ut av dette området og blir fannget i ein ond sirkel. Synes det blir litt for dumt å skylde på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå