Theoneask Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Axe er blitt morsom altså, landa 3 killing ulties i same teamfight tidligare i dag. Dem dunks. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Haha, wtf? Kopierer jo HoN litt da. For 1 måned eller kanskje mer siden så fikk jo Legionniare en lignende forandring. Ikke like overpowered siden du trenger Staff of Mastery item for å så samme effekten at du kan spamme ulti hvis hver ulti dreper en hero. Uansett, heftig greier i kombinasjon med aoe heroes. Endret 24. oktober 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 HoN buffet scepter ultis ganske så mye, feks Axe sin, er en god stund siden.Tiny kan f.eks tosse flere med Scepter i HoN. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som har testa ut blink på venge og har noen tanker om blink vs forcestaff? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Syntes Blink er bedre. Skal ikke så veldig mye til for å lande en swap + blinke tilbake. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Men så er forcestaff et bedre support item. Hvis man går dagger så er man kjører man kanskje ikke så hard på support rollen, men mer en ganger/initiator. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Langt skumlare med ein pudge med blink dagger enn vengeful med blink dagger. Ut av det blå, er folk på diskusjon like bitre som resten av dota samfunnet over at det ikkje vart Diretide i år? Personlig, dont give a fuck. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Spiller ikke lenger så mye Dota 2 og det er jo bare sånn gimmick greier så kunne ikke brydd meg mindre egentlig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Spilte ikke Diretide i fjor så vet ikke helt hva jeg gikk glipp av, men det som irriterer meg er arrogansen til Valve oppi alt dette. Hadde holdt lenge med en "no diretide" post på bloggen. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Spilte ikke Diretide i fjor så vet ikke helt hva jeg gikk glipp av, men det som irriterer meg er arrogansen til Valve oppi alt dette. Hadde holdt lenge med en "no diretide" post på bloggen. Hadde lyst å se hva alt oppstyret var om, men syntes det var litt skuffende at det liksom aldri var noe "No diretide this year" istedet får man rykter om alt mulig rart. Som en som hopper på SC2 engang i blandt liker jeg bedre deres kommunikasjon der de sier: "vi har noe juicy til alle som liker SC2 i neste patch mer info på blizzcon" og alt av balance blir kommunisert i forkant, der de sier "Protoss lacks in early harass so we have a custom map on the server now with these changes too the gameplay and send us your thoughts." Skjønner at Valve aldri vil komme med noe før det er lansert klappet og klart sånn som spill etc. Men sånne enkle ting som "No diretide" burde ikke være noe stress. Nå sa jo 2GD på en stream at de jobbet med noe mye større enn Diretide og at de mest sannsynlig ikke gadd å bruke tida på det i år så vi får se hva som skjer. Endret 3. november 2013 av Zimmerh Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har dere noen tips, både roller heroes etc som kan være grei å teste for en newbie til spillet? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har dere noen tips, både roller heroes etc som kan være grei å teste for en newbie til spillet? http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hidden Profile er ein uting. Eg syns det er greit å sjekke opp i kor mange kamper folk eg blir que med har, når dei f.eks går naked midas etter 15 minutt, shadow blade etter 25 minutt som carry når Bkb burde vere første valg, osv osv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 naked midas etter 15 minutt Jeg er rimelig sikker på at hvis jeg hadde stått afk i basen, så hadde jeg hatt midas etter 15 minutt. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Noen ganger mot noen lineups må en kjøre litt risiko når en ligger bak. Og f.eks Shadowblade var en heftig bra item for å kunne farme "tryggere" også. Personlig syns jeg det er uting at folk bryr seg så heftig om profilene til folk. Spill spillet og finn ut hvem som er dårlige den reelle måten. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er ikkje særlig ofte eg sjekker profiler, men når folk viser absolutt ingen forståelse for kva slags items man burde gå, begynner eg av og til å lure på kor mange kamper man har. Finst mange samanhenger der Shadowblade kan vere eit fint valg, det gamet her http://dotabuff.com/matches/373916074 er ikkje ein av dei. Vond tapsperiode atm. Trur det blir ein pause framover. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Ser da ikke helt hvorfor det var så gale å gå lothars der. Men jeg misliker når flere på laget går det. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Jaja da blir det visst diretide i år alikevel"giff diretide" kampanjen har vist seg å være ein suksess, snart kommer vel rykter om ein "giff Techies" kampanje? Gleder meg også til den neste "STORE" oppdateringen som skal komme snart med diretide og som delvis var grunnen til at det ikkje blei diretide i utgangspunktet. Utifrå diverse spekulasjon er det teoriar om at den kanskje skal inneholde 2 heroes, og basert på kommentarer frå Valve kanskje 3 (tviler i bunn og grunn ganske sterkt på dette, men det er jo låv å håpe). Either way, hadde ein Invoker match der ein lifestealer hoppet inn i forge spiriten min i panikk, eg sendte den tilbake til basen og han dødde i fontenen vår hoho. Også morosamt å rømme gjennom jungelen deira for å sende ein "meatball" gjennom busken og tå ut ein for så å dra ein icepath i ein trang passasje og komme seg unna med 200 HP. Endret 11. november 2013 av Reconzile Lenke til kommentar
gholie Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Då var patchen på plass! Ser jo bra ut det her så langt. Er det forøvrig nokon som har tenkt å prøve på Diretide rekorden? Vil prøve sjølv, men treng jo 10 stykk for slikt styreri Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Då var patchen på plass! Ser jo bra ut det her så langt. Er det forøvrig nokon som har tenkt å prøve på Diretide rekorden? Vil prøve sjølv, men treng jo 10 stykk for slikt styreri Kunne tenkt meg å prøve, men sjølvsagt må dei jo kasta ut patchen den helga eg skal bort... My luck... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå