aKopperud Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har rundt 600 matcher. Kunne tatt eit par matcher med deg, rekner med at me ville ha havnet i ein litt høgare bracket da. http://dotabuff.com/players/58678064 Om du går inn på kampene dine, er du i normal bracket. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://dotabuff.com/players/58678064 Om du går inn på kampene dine, er du i normal bracket. Påstod eg noko anna? Rekner med at det framleis er ein høgare bracket enn den, personen eg siktet til fåreløpig er i Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det går vel enkelt og greit på hvor mye man vinner? Har vel klokket inn rundt 300 timer, er alltid i high når jeg spiller alene, men jeg har noen kompiser jeg av og til spiller med, og da ender vi opp i very high. Hadde tidligere, rundt april i fjor, to eller tre runder solo i very high, men forsvant fort ned igjen til high. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Påstod eg noko anna? Rekner med at det framleis er ein høgare bracket enn den, personen eg siktet til fåreløpig er i Nei, den er ikke høyere. Om ikke ville jeg ikke sagt noe. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jaja, uansett morsommt at det i det heile tatt heitte "skillbracket" med tanke på kor urelevant det faktisk er. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nei, den er ikke høyere. Om ikke ville jeg ikke sagt noe. Han kan da være høyere i normal bracket enn det han andre er da og de vil da bli matchet mot bedre folk? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Merker ikke noe særlig forskjell i kvaliteten fra high til very high. Har hatt vanskelige kamper i high, og vanvittig lette kamper i very high. Synd man ikke kan se nærmere stats på hvor "gode" man er, som man kunne på dotabuff før med diamond/platinum/gold league osv. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Han kan da være høyere i normal bracket enn det han andre er da og de vil da bli matchet mot bedre folk? begge var i normal, tror de spiller i normal om de spiller sammen da. Jeg vet ikke hvordan valve sitt system fungerer, men det virker logisk. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Merker ikke noe særlig forskjell i kvaliteten fra high til very high. Har hatt vanskelige kamper i high, og vanvittig lette kamper i very high. Synd man ikke kan se nærmere stats på hvor "gode" man er, som man kunne på dotabuff før med diamond/platinum/gold league osv. Er enige i dette. Slik som det er nå så virker systemet urelevant til kva ferdighetsnivå ein faktisk er på. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er alltid like slitsomt å spele med 4 venner, så kjem vi på lag med én person som ødelegger for resten. 2-3 av oss hadde randoma carries, 1 hadde support. Han siste randoma Batrider. Han repicka til... Anti-Mage. Han farma ikkje, hadde 3 branches og et stout shield. Gikk rett på lifesteal, og ting gikk nedover derfra Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er alltid like slitsomt å spele med 4 venner, så kjem vi på lag med én person som ødelegger for resten. 2-3 av oss hadde randoma carries, 1 hadde support. Han siste randoma Batrider. Han repicka til... Anti-Mage. Han farma ikkje, hadde 3 branches og et stout shield. Gikk rett på lifesteal, og ting gikk nedover derfra . Og las oss ikkje glemme våre gode venner, russerene. Alltid like sjarmerende. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 . Og las oss ikkje glemme våre gode venner, russerene. Alltid like sjarmerende. Jepp! Spelte med en spanjol her om dagen og, han var ekstremt uforsiktig. Vi vant då, men vi hadde generelt bedre heroes enn det andre laget Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Randoma samme hero 2 ganger på rad i går, what are the odds??? Spillte også mot ein som hadde warlock og klagde på at me (det andre laget) tapte når me hadde spirit breaker... Ja, seie han som spiller den heroen som har høgare winrate enn alle andre heroer i spillet (inkludert easy-win heroer). Oh the hypocracy! Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Randoma samme hero 2 ganger på rad i går, what are the odds??? Spillte også mot ein som hadde warlock og klagde på at me (det andre laget) tapte når me hadde spirit breaker... Ja, seie han som spiller den heroen som har høgare winrate enn alle andre heroer i spillet (inkludert easy-win heroer). Oh the hypocracy! Har faktisk opplevd å randome samme helten 4 ganger, da følte jeg meg litt mindfucked. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har faktisk opplevd å randome samme helten 4 ganger, da følte jeg meg litt mindfucked. Litt sånn som han som blei truffet av lyne 7 gonger, men han er berre fucked. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Siden du spurte så pent Reconzile; Sannnsynligheten for å picke samme helt 2 ganger på rad: 1/10404 4 ganger på rad: 1/108243216 Forøvrig litt merkelig å klage på at det andre laget vinner.. Da må du virkelig mislike lagkameratene dine! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Siden du spurte så pent Reconzile; Sannnsynligheten for å picke samme helt 2 ganger på rad: 1/10404 4 ganger på rad: 1/108243216 Forøvrig litt merkelig å klage på at det andre laget vinner.. Da må du virkelig mislike lagkameratene dine! Har eg klagd på at det andre laget vinner? Eg sa berre eg synest det var litt hyklersk av ein Warlock å seie ein spirit breaker på det andre laget var dårlig for å ikkje snowballe totalt, når han sjølv valde ein helt som tilfeldigvis har den høgaste winraten i heile spillet Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Speler heller mot Warlock enn ekle Spirit Breaker. Deprimerande å vere support mot ein charging SB. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Speler heller mot Warlock enn ekle Spirit Breaker. Deprimerande å vere support mot ein charging SB. Er ikkje vanskelig å gjere han ubrukelig, Vanskeligere kødde med ein warlock som kan stunne heile laget 2 ganger i ein teamfight og springe etter deg med 4 golems som har burn damage, villt med hit damage og god HP. Om ein fokuserer SB kan han ikkje gjere mykje i teamfights, med mindre ein er dum og lar han få 12 kills før ein prøver å drepe han, noko som somregel skjer... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nå tar det som regel ei stund før Warlock har fått det utstyret, men da er han eit mareritt ja. SB klarer fint å skaffe kills uten særlig gear, men med gode wards og effektive disables kjem man langt ja. Hjelper jo ikkje å gå for langt åleine ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå