squuatch Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ikke gode Aldri scrimmet noe før. Startet å spille sammen for 2-3 uker siden. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Kommer annpå hva du forbinder gode.. Vi er langt fra Fnatic gode.. Med i forhold til de norske klanene som svimrer rundt her er vi på midten og går oppover. Vi sikter stort Add stevenam på steam så tar vi ett 5v5 en dag Just for fun ^^ Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Fikk Dota2 invitasjon i stad og prøvde et spill. Var noe uvant fra Dota, men likte det absolutt. Noen som vet hvordan man endrer språk til engelsk? For norsk var utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Steam på norsk har en tragikomisk måte å fucke med spill på. Ingenting er som litt "dobbeldrap" eller "Greeford er helt syk". Man ser dette i TF2 og, ingenting er som å løpe rundt med "kanonbåter". Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er det ingen plass det står K/D/A statsene til folk? Må man inn på hver enkelt kamp for å se? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Heldigvis finnes det ingen sånn oversikt nei. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Joa, du slipper vel sikkert litt av situasjonene der supporten killstealer fra carryen osv., men jeg liker å se sånn statistikk. Lurer også litt på hvordan XP systemet kommer til å funke. Bør jo være etter hvor god du er og ikke hvor lang tid du har spilt hvis man vil ha et matchmaking sysyem som gjør at de som er like gode møter hverandre! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg må si communityet i Dota 2 er elendig. Vet ikke om det er slik generelt, men noen leaver hvert game og det er alltid en som klager gjennom hele gamet. Han ene på laget mitt brukte et helt game på å klage over at han mistet et kill i en teamfight. Leika elitist og hadde alltid noe negativt å si om teammatesa sine. Han endte opp med å dø 10 ganger bot og stå afk siste halvdel av gamet. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg må si communityet i Dota 2 er elendig. Vet ikke om det er slik generelt, men noen leaver hvert game og det er alltid en som klager gjennom hele gamet. Han ene på laget mitt brukte et helt game på å klage over at han mistet et kill i en teamfight. Leika elitist og hadde alltid noe negativt å si om teammatesa sine. Han endte opp med å dø 10 ganger bot og stå afk siste halvdel av gamet. Veit ikke om du har prøvd å spille LoL/HoN/Xbox LIVE, men går ikke an å si at Dota 2 er noe særlig verre. Nå skal det sies at de folka du møter i pubs ikke er communitiet, finn deg folk å 5-manne med, finn deg folk å inhouse med. Da kan vi begynne å snakke community. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Community er folk man møter i random og ikke en samla gjeng. Spiller LoL en god del og har nesten 2 stk i lvl 30 på LoL(hver sin server), men har aldri møtt folk som går så langt som her. Var sånn når jeg prøvde meg i HoN en stund også så mulig det bare er gretne spillere derifra. No hate på Dota 2 generelt da det er artig, men takler ikke at folk skal leke elitist hele gamet for så å stelle seg afk. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Community er folk man møter i random og ikke en samla gjeng. Spiller LoL en god del og har nesten 2 stk i lvl 30 på LoL(hver sin server), men har aldri møtt folk som går så langt som her. Var sånn når jeg prøvde meg i HoN en stund også så mulig det bare er gretne spillere derifra. No hate på Dota 2 generelt da det er artig, men takler ikke at folk skal leke elitist hele gamet for så å stelle seg afk. Vet du hva du gjør da? Du rapporterer til Valve LK - Lektro.no/dota (Ny Dota 2 klan) søker følgende: - Scrim partners - Skribenter til nettsiden - Trener Er du interessert i noe ovenfor kontakt meg på [email protected] Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jo, så klart. De havner på ignore list og blir rapportert. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 har fått invite, gleder meg til å spille Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Heldigvis finnes det ingen sånn oversikt nei. Heldigvis? Vet jo aldri hva man har med og gjøre. Fikk nettopp BETA-tilgang selv, har spilt 2 games som support med noe som 20-7-30 i K:D:A, hvor jeg var den eneste som holdt oppe wards, men står likevel to tap. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Vel du hadde ikke fått noe bedre lagkamerater av at stats ble lagret, snarere tvert imot, folk hadde løpt rundt og killstealet og nektet å supporte slik det var i HoN. DotA er et teamgame og når folk bare er opptatt av å få høyest kda ødelegges spillet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ekstremt mange fra HoN som griner over KS'ing ja. Har hatt flere games der vi er i en teamfight og folk klager på killsteal når vi AoE'er den det andre laget. Virker som om de fleste fra LoL og DotA skjønner at MOBA er et lagspill og at man ikke skal leke ego. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Alle MOBAS har råtne communities når det kommer til random games, det er det bare å bli vant til. Endret 26. april 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Har spilt betan en liten stund nå, digger det! Men; Nerf Riki, enkleste OP-healten ingame. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ut av personlig erfaring er det mye værre i HoN enn det er i LoL, f.eks. Spilte vel rundt 100-120 gamer i HoN gjennom beta og etter release og ca 30-40% av kampene var det noen som rage quitta eller raget i chat gjennom hele gamet. Av 800 games i LoL tror jeg det er en leave rate på rundt 10%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå