Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke en artikkel for å bevise dette. Bare gå inn på playdota.com og lag en artikkel om league of legends. 90% av spillerne der kommer til flame deg med en gang du nevner League Of Legends.

Og om man lager en Dota 2 tråd i League of Legends forumet, kan du banne på at den kommer til å bli slettet innen 5 min av en moderator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som er interessert i å game Dota 2 1 v 1? Suger i spillet, så tenke kanskje jeg kunne bli bedre med en match mot folk.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Dota 2 utgivelsesdato er nå offisielt. Når en så stor gaming side som gamespot.com skriver om dette. Da vet dere bare at det ikke er tull.

http://www.gamespot....-summer-6410348

Det ser ut til at Dota 2 ikke kommer til å ha ladders og synlige stats. Man får battle points for hvert spill man spiller og går opp i level. Men man kan ikke se hvilken rankings man ligger på.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Dota 2 utgivelsesdato er nå offisielt. Når en så stor gaming side som gamespot.com skriver om dette. Da vet dere bare at det ikke er tull.

Mens vi andre visste det når PC Gamer hadde skrevet det.. :tease:

Uhm, hvorfor ble en match i finalen på DH spilt, før dem så stoppa det? Tok tid å bestemme at finalen skulle spilles i salen?

Lenke til kommentar

Vil bare informere om at DotA2.no har nylig fått en teamspeak3-server dere kan benytte dere av som dere vil. Her kan dere spille med kjente, og kanskje bli kjent med nye folk å spille med. Teamspeaken er åpen for alle, så det er bare å bruke den så mye dere vil. Om dere ønsker et privat rom på serveren er det bare å spørre.

I tillegg har en vinner av Gather s3 blitt kåret, noe som innebærer at alle stats ble resatt i går kveld. Alle som vil er velkomne til å slenge seg med i Skandinavias største DotA2-inhouse, nemlig http://gather.dota2.no - Snakkes ingame! :)

Endret av aleksN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil bare informere om at DotA2.no har nylig fått en teamspeak3-server dere kan benytte dere av som dere vil. Her kan dere spille med kjente, og kanskje bli kjent med nye folk å spille med. Teamspeaken er åpen for alle, så det er bare å bruke den så mye dere vil. Om dere ønsker et privat rom på serveren er det bare å spørre.

I tillegg har en vinner av Gather s3 blitt kåret, noe som innebærer at alle stats ble resatt i går kveld. Alle som vil er velkomne til å slenge seg med i Skandinavias største DotA2-inhouse, nemlig http://gather.dota2.no - Snakkes ingame! :)

Hvor er glemt passord funksjonen?????? Jeg lagde en account der for flere måneder siden. Siden det var så lav aktivitet har jeg ikke spilt på deres gather. Nå har jeg glemt mitt passord som jeg registrerte hos dere. Jeg vil gjerne spille hos dere, men gi meg en mulighet til å resette passordet mitt da. Sånn nå har dere fått en ide til en ny funksjon som er veldig vanlig hos 99% av internettsidene på nettet.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Jeg har spilt HoN siden tidlig beta og syns den typen spill er morsomt og liker HoN veldig godt.

Så spilte jeg Dota 2 og jeg må si jeg liker det også egentlig. Det er selvsagt ting jeg savner. HoN har mange flere heroes og flere av heroene jeg liker å spille har desverre ikke noe tilsvarende. Samme gjelder items.

En kan dermed ikke bare overføre builds og slikt til Dota 2, men det er ok, jeg overlever å lære litt ting på nytt.

I tillegg føles Dota 2 litt ut som om en spiller i sirup, men igjen, det er en vane sak.

Derimot er det 2 ekstremt irriterende ting med spillet som gjør at det pr. i dag for meg er mer frustrerende enn morsomt å spille.

1) Det finnes ingen remake option. Så hvis noen dcer ved start så er du nødt til å spille spillet ut med 4v5 eller frem til neste mann går lei og leaver som gjør at en gir opp gamet og andre kan leave. For etter det jeg har skjønt så vil ikke en dc før gametimeren har telt ned føre til at gamet er gitt opp.

2) Ingen concede option. Valve argumenterer med at de ikke ønsker defeatist mentalitet i spillet, men når du ligger under 10 - 34 så kan Valve ta den defeatist argumentasjonen sine og stikke den en viss plass.

Hvorfor får de concede i tournaments? Når pro players conceder på 10 - 16 så sier jo det litt.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må betale for å legge pengar inn på kontoen din med bank-/kredittkort. Når du har gjort det kan du kjøpe ting på Dota med pengane på steam-kontoen din.

når jeg trykker på kasse så skjer det ingenting.. siden bare oppdaterer seg

Endret av Iadiesman217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...