Uncle Scrooge Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Er jo ikke noe særlig med captains mode med randoms. Veldig kult om du kjenner alle på ditt og motstanderens lag derimot. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 For et nivå på folk i Betaen, jeg er virkelig generelt imponert Enten virker matchmakingen allerede, eller så er det jevnt over veldig bra nivå på folk, høyere enn high level rooms på Garena og dotaleague. Ingen feeding, supports som kan warde og smoke, carries som kan farme.. Dette ser bra ut! Slik HoN starta ut i beta også. Blir nok andre boller når spillet blir sluppet Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvis du er god så blir du jo matchet mot andre gode. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 For et nivå på folk i Betaen, jeg er virkelig generelt imponert Enten virker matchmakingen allerede, eller så er det jevnt over veldig bra nivå på folk, høyere enn high level rooms på Garena og dotaleague. Ingen feeding, supports som kan warde og smoke, carries som kan farme.. Dette ser bra ut! Slik HoN starta ut i beta også. Blir nok andre boller når spillet blir sluppet Hoho nivå? Går jeg alene er det ALLTID en som leaver, uansett lag og de andre 3 er en gjeng suppehuer Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Dobbel post.. Endret 17. mars 2012 av Stevenbe Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Nye patchen er kommet, hva syns dere? Les mer her: http://lektro.no/?p=455 Endret 17. mars 2012 av Stevenbe Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er cursed. Alle de som er somewhat decent er alltid på mostanderlaget mens jeg får russerne og idiotene xD Lenke til kommentar
lals Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ja, det er utrolig mange russere som spiller dota. 1 Lenke til kommentar
per2per Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Noen som har en beta invite? Trenger sårt 1 dota2 til påsken >_> Help nerd out! PM eller [email protected] Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan vi holde tigging om betakeys ute av tråden? 1 Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Fikk en Beta her endelig. Spilte noen game. Litt kjett når jeg må carry laget med "support" og når spiller carry har laget 1-10 etter 10 min og dems carry har 6kills jeg 1. :S Satte meg på newb siden LENGE siden spilte dota, og items etc er jo noe forskjell fra HoN. Må si at funker jo fint, men sliter litt med "plutselig tar jeg dmg" følelsen da visse abilites ikke gir noen effekt nesten, mens andre er veldig tydelig. (grafikk) Ellers så må jeg jo si føles veldig som spiller med "lag". Delayen er jo rimelig drøy, men er vel for å bevare Dota feelingen. Blir nok noen fler games fremover ja, så får en se hvordan det går. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Det oppleves lag fra siste patch for noen, og kommer nok til å bli fikset i kveld. Det skal være en ganske smooth opplevelse. Lenke til kommentar
Agavez Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Er det noen her som spiller ofte? Er lei av pugs som bare troller og flamer, Jeg er langt i fra super god i spillet, men jeg er laaangt i fra dårlig i spillet Add Acillies på steam vis noen har lyst og spille:) Hadde vært fint med noen som er ganske gode som kan komme med tips og triks Endret 28. mars 2012 av xTwiX Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 http://dota2.no/ Nettsiden har en tilhørende IRC channel, mumble server og steam gruppe. IRC channelen blir brukt for "inhouse" games, på mumble serveren henger det en veldig liten gruppe folk som spiller en haug forskjellige spill, ofte villige til å være med på en runde Dota 2. Steam gruppa er bare en steam gruppe. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ønsker du å heve dota 2 miljøet? Lektro.no [LK] har nå åpnet dota 2 seksjon og søker dermed spillere til nytt team! Les mer på dota2.no Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Herregud så lei jeg er russere som ikke snakker engelsk og feeder som f.. huff Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Herregud så lei jeg er russere som ikke snakker engelsk og feeder som f.. huff "noob team" Så et eller annet regle på russisk i all chat og får svar fra samtlige 5 av de. Vet ikke om jeg skal le eller grine... :/ Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Spilte akkurat nå support lion. Ender 4-4-7. Best score på laget. 2-3 står så å si hele tiden i basen. Og vår Huskar er vel 1-15 tilslutt.. Lett skulle det være Lenke til kommentar
squuatch Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er det noen team/clan som er intressert i å scrimme oss (lk) så add meg på steam. http://steamcommunity.com/profiles/76561198051118011/ Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er det noen team/clan som er intressert i å scrimme oss (lk) så add meg på steam. http://steamcommunit...61198051118011/ hvor gode er dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå