Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var så heldig å få plass i betaen. Kan ikke si annet enn at spillet imponerer meg stort. Det er så enkelt og morsomt å se andre mennesker spille i player perspective. (Alle games som spilles kan streames ingame) Grafikken i seg selv er et mesterverk. Effektene er utrolig pene.

Når valve etterhvert får variert og utbedret bugs kommer dette spillet til å bli stooort! :)

Jeg tror også at det etterhvert vil være mulig å være "caster" ingame. Dvs. at du bruker ingame voice og kommenterer spillet så kan andre følge ditt kamera og se på mens man hører voice fra ingame. Fremtidens esport! :D

Lenke til kommentar

Jeg var så heldig å få plass i betaen. Kan ikke si annet enn at spillet imponerer meg stort. Det er så enkelt og morsomt å se andre mennesker spille i player perspective. (Alle games som spilles kan streames ingame) Grafikken i seg selv er et mesterverk. Effektene er utrolig pene.

Når valve etterhvert får variert og utbedret bugs kommer dette spillet til å bli stooort! :)

Jeg tror også at det etterhvert vil være mulig å være "caster" ingame. Dvs. at du bruker ingame voice og kommenterer spillet så kan andre følge ditt kamera og se på mens man hører voice fra ingame. Fremtidens esport! :D

Om du har ein såkalla friend invite ( som du får to av når du får beta ) til overs så bytter eg gjerne mot eit valfritt Valve spill som er nyare enn HL2! ( Inkluderer HL2 og CS:S og ;) )

Endret av gholie
Lenke til kommentar

Om du har ein såkalla friend invite ( som du får to av når du får beta ) til overs så bytter eg gjerne mot eit valfritt Valve spill som er nyare enn HL2! ( Inkluderer HL2 og CS:S og ;) )

De er allerede gitt bort til min bror og en kamerat! =/

Lenke til kommentar

Anbefaler folk å sjekke ut dota2.no, er veldig lite aktivitet der siden nesten ingen er inne i betaen, og det er nettopp derfor det hadde vært fint med folk som poster der jevnlig. Hadde vert sweet om vi kunne fått nok folk til å kunne kjøre daglige inhouses, lolgames og andre communitygreier.

Lenke til kommentar

LNF: I første omgang skal de direkte porte alt fra dota. Min erfaring er at det alltid vil være helter som er sterkere, spesielt siden det ikke er balansert for oss "normale" spillere.

I tillegg skal det nevnes at Dota aldri har vært kjent for å slippe en ny helt hver uke sånn som disse "F2P" spillene som bare skal tjene penger.

Lenke til kommentar

Fikk Beta istad av en kompis ^^.

Spillet virker greit, liker grafikken, men selve spill motoren kunne vært litt raskere - litt mer som HoN's motor.

Ikke syt på Dota 2 spillmekanikk og diverse før du har spilt dota 1. Dota 2 er en forbedret versjon av Dota 1. Spillet blir laget ferdig med 105 heroes på release dato.

http://www.youtube.com/watch?v=E0wFP6WuzLs

Ikke noe unlocking som hon/lol!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slik som Dota 2 ser ut nå må jeg si jeg er meget skuffet. Mekanikken ser like treg ut som i Dota 1, og grafikken er lite skarp og for cartoonish. De aller fleste heroene ser teite og lite farlige ut. Effektene kan være vanskelig å se, men det er vel kanskje en vanesak. Hero pool'en er mangfoldig da, noe som er bra. Hvis Dota 2 er som det jeg har observert hittil, holder jeg meg til HoN.

Lenke til kommentar

Dust. DotA 2 er mye bedre enn HoN.. Etter min personlig mening liker jeg DotA 2 bedre enn HoN.. Har spilt HoN nå siden open beta staret. HoN er bra, men vil ikke slå DotA 2 når det er ferdig lansert. Hvilket det er til våren :)

Add Stevenam om du gamer DotA 2 så tar vi ett game ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...