Orwandel Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg kunne alt+tabbe ut av spillet første dagen, men i går gikk ikke det lenger. Noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Blir vundet svart? Selv kunne jeg ikke trykke på spillet etter alt-tab. Måtte bruke alt-tab for så å bla forbi alle vinduene jeg hadde åpent så velge skyrim. Da går det. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Blir vundet svart? Selv kunne jeg ikke trykke på spillet etter alt-tab. Måtte bruke alt-tab for så å bla forbi alle vinduene jeg hadde åpent så velge skyrim. Da går det. Det ble svart når det funket første dagen. Men var bare å alt+tabbe to ganger så gikk det. Men nå skjer det ingenting. Absolutt nada. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Hvor lang er loading tiden på xbox når man fasttravler eller går inn i hus? må vite fort! skal kanskje kjøpe til xbox og nå Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har alt for rask loading tid på PC, og det med en overfyllt HDD. Rekker ikke å lese tipsene Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Har alt for rask loading tid på PC, og det med en overfyllt HDD. Rekker ikke å lese tipsene ja vett det! men på XBOX:P? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg kan fremdeles bruke alt+tab...men må gjøre det to ganger som alltid. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvordan er framerate på xboxen? Og har spillet innebygget støtte for xbox 360 kontroll på pc eller må man hacke det til? Grafikken gir jeg litt beng i, men vet at spillet er designet for xbox 360, men ofte er frameraten i xbox spill lavere enn det jeg foretrekker. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Ser ut som den er smoothere en på ps3 med div you tub videoer som viser litt hakking på ps3 men pc slår nokk 360 versjonen glatt men med tanke på pris er jeg godt fornøyd Endret 13. november 2011 av samco Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er ikke i tvil om at det går smoothere på pc, men om det går bra nok på xbox, dvs. gjevn framerate og opp & ned avhengig av hva som skjer på skjermen, så tar jeg det der for å kunne spille på stua istedenfor på kontoret. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Og har spillet innebygget støtte for xbox 360 kontroll på pc eller må man hacke det til? Innebygget støtte Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg kunne alt+tabbe ut av spillet første dagen, men i går gikk ikke det lenger. Noen som har en forklaring? 1. Du må ha ett annet vindu oppe, du kan ikke alt tabbe fra skyrim til skrivebordet. Men du kan fra skyrim til nettleseren. 2. Når du skal tabbe tilbake til spillet, må du gjøre det dobbelt opp. Alt tab og select spillet en gang så får du lyd og en svart firkant på skjermen din. Alt tab igjen så går den til fullskjerm og gir bilde. Sært men whatever, sånn det er. Når det kommer til PC vs Konsoll er i grunn valget enkelt. Har du en splitter ny gamer-PC som kan kjøre skyrim med alt på maks settings og view distance. Så er det klart best Men det som er viktig å huske på med skyrim er at grafikken i seg selv egentlig ikke er så avansert. Fjellene er like kantete og fæle som de var i 2004-2005. Men at de i stedet har brukt grafikkmotoren veldig kreativt. Snøen, tåken, vannet og sånt er ikke grafisk perfekt slik som i feks Crysis. Men det virker så ekte, magisk og levende allikevel på grunn av måten det er brukt på. Noe som gir den beste spilleverdenen jeg noensinne har spilt i uansett om jeg spiller på Xbox eller PC. Og selv om GUI setupen kan virke litt klønete til tider på PC blir du raskt vandt til det og begynner å bruke det som en hybridløsning noe som fungerer helt okey. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Jeg kunne alt+tabbe ut av spillet første dagen, men i går gikk ikke det lenger. Noen som har en forklaring? 1. Du må ha ett annet vindu oppe, du kan ikke alt tabbe fra skyrim til skrivebordet. Men du kan fra skyrim til nettleseren. 2. Når du skal tabbe tilbake til spillet, må du gjøre det dobbelt opp. Alt tab og select spillet en gang så får du lyd og en svart firkant på skjermen din. Alt tab igjen så går den til fullskjerm og gir bilde. Sært men whatever, sånn det er. Når det kommer til PC vs Konsoll er i grunn valget enkelt. Har du en splitter ny gamer-PC som kan kjøre skyrim med alt på maks settings og view distance. Så er det klart best Men det som er viktig å huske på med skyrim er at grafikken i seg selv egentlig ikke er så avansert. Fjellene er like kantete og fæle som de var i 2004-2005. Men at de i stedet har brukt grafikkmotoren veldig kreativt. Snøen, tåken, vannet og sånt er ikke grafisk perfekt slik som i feks Crysis. Men det virker så ekte, magisk og levende allikevel på grunn av måten det er brukt på. Noe som gir den beste spilleverdenen jeg noensinne har spilt i uansett om jeg spiller på Xbox eller PC. Og selv om GUI setupen kan virke litt klønete til tider på PC blir du raskt vandt til det og begynner å bruke det som en hybridløsning noe som fungerer helt okey. 1. Trodde det var "fiksa" i Windows 7, siden desktoppen opptrer som et egent vindu når man alt+tabber, men skal teste med et vindu åpent. 2. Er klar over det siden jeg fikk til å alt+tabbe før. 3. Det kan være positivt at konsollene setter grenser for grafikken på en måte, siden utviklerne må være mer artistiske og kreative for å få det til å se bra ut. Spill som er "cutting edge" når det gjelder grafikk, har ofte bare en masse effekter uten at det er særlig artistisk. Skyrim har helt klart slurvet med teksturene på enkelte objekter, men synes det ser bra ut generelt sett. 4. Menyene blir jeg aldri helt vant med. Å navigere skill-menyen/stjernekartet er et mareritt. Irriterende at favoritt-lista ikke har noen form for grafisk representasjon. Hadde vært bedre om den alltid viste nederst slik at du kunne dra ting til favoritter, og så velge hvilken knapp du ville istedet for 1-8. Siden det er så få favoritt-slotter, bytter jeg de ut en del, og så glemmer jeg hva jeg har på hvilket nummer. Så en liten grafisk representasjon hadde gjort at jeg slapp å stoppe spillet for å sjekke lista hele tiden. Eksempel på teksturer. Dette er på Ultra: Endret 13. november 2011 av Orwandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå