Doriath Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei, kjøpte min stasjonære pc for litt over 2 år siden. Gikk fra den i dag da den stod på, kom tilbake etter et par timer og da var den skrudd av. Prøvde å skru den på, men da skrudde den seg bare av igjen (tok maks 3 sek) og jeg merket at det luktet svidd. Lurer på om noen vet hva som er galt? Og hvordan det kan fikses.. Åpnet den opp og så en del støv, prøvde å fjerne dette med en støvsuger uten at dette hjalp.. Lenke til kommentar
Black Hole Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Håper du også har sjekket viften for støv. Det kan være løsningen. Ellers kan det være noe som har ødelagt seg allerede da du hadde for mye støv, i form av for mye varme. Jeg anbefaler å ta kontakt med selgeren for mer informasjon. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 FYI: Aldri bruk støvsuger i en PC. Statisk elektrisitet er en killer. Men som Kristifp skrev: Reklamer på maskinen til selgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå