hawt Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har tenkt til å kjøpe meg moped eller scooter, men når ikke ned i bakken da jeg bare er 1.50 høy. Noen som vet om noen mopeder eller scootere som er mindre i størrelsen og som eventuelt er laget for kortvokste? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tenkte med en gang det samme som Desu sa over meg her. Har selv hatt en FZ en gang i tiden og de er lettkjørte, krever lite stell og er relativt små i forhold til de fleste andre mopeder. Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Piaggio ZIP eller Yamaha BWS! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Honda st50 (dax) Disse er dessverre veldig vanskelige å oppdrive, men fz er det nok muligheter for selv om den nesten har dobbel størrelse. Endret 7. november 2011 av martin808 Lenke til kommentar
hawt Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Takk for svar Er jente, så føler at mopedene blir litt feil for meg egentlig. Tror scooter er mer "min ting". Piaggio ZIP var veldig fin! Har vært og prøvd den nå, og likte den godt! Så det blir nok noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå