Suic Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Pcen klikka, måtte ta svenskeknappen og etter det så hakker den helt syyykt. Er det da harddisken som er gått til hel******? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Her er det nok andre ting vi må se før vi konkluderer med noen ting. Når hakker den og hvordan hakker den? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ikke godt å si. Hvis du har en mistanke om hardiskfeil så anbefaler jeg deg å laste ned og brenne ut Ultimate Boot CD da denne inneholder testverktøy for de aller fleste hardiskene. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Her er det nok andre ting vi må se før vi konkluderer med noen ting. Når hakker den og hvordan hakker den? Nei altså pcen fungerte helt konge helt til den ikke ville skru seg av så da tok jeg svenskeknappen å etter det hakker den veldig mye og etter ca 20 sec får jeg ikke gjort noe som helst.. Veit harddisker er dyre nå, men hvis det er det som er galt må jeg jo bare ha ny Endret 3. november 2011 av aR_ Lenke til kommentar
Suic Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Ikke godt å si. Hvis du har en mistanke om hardiskfeil så anbefaler jeg deg å laste ned og brenne ut Ultimate Boot CD da denne inneholder testverktøy for de aller fleste hardiskene. Hehe ja, hadde jeg bare kommet meg inn på pcen så..stopper helt opp etter ca 20 sec Lenke til kommentar
Suic Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Kjøper ny harddisk i morra hvis ikke reformeteringa fungerer nå, så får vi se Endret 4. november 2011 av aR_ Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Trenger ikke fungerende HD for å bruke Ultimate Boot CD. Du bare booter fra CD'n Lenke til kommentar
Suic Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Fant ut at sikkerhetsmodus uten nett fungerer, så da er det kanskje bare et virus elns da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå