Olgadolga Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Er på leting etter en voks jeg brukte mye av for mange år siden. Husker ikke navnet, men husker hvordan den så ut. Flaska er lysegrønn og har hvit/gjennomsiktig kork.. Vet at den ble fjernet fra butikkhyllene etter en stund, men vil likevell prøve å finne den igjen. Tror det var rundt 2000-2004 at voksen fortsatt ble solgt, men er litt usikker. Selve tuben er formet slik: Har noen her peiling på hvilken voks jeg snakker om? Edit: Var sånn fiber-paste tror jeg faktisk når jeg tenker meg om.. Endret 3. november 2011 av Olgadolga Lenke til kommentar
nepz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Står ikke navnet på tuben da? Ett kjapt søk på Google så finner du nok ut av det? Mener jeg har brukt noe lignende. Endret 6. november 2011 av Krissey Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tuben på bildet er fra Redken, men den var vel bare for å illustrere formen. Det kan ikke ha vært noe fra Garnier, da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 KMS har en del produkter som ligner beskrivelsen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) En av disse kanskje? Endret 7. november 2011 av Akse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 KMS har en del produkter som ligner beskrivelsen. Nja, nå har vel KMS grønn kork da? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Er ingen av dem. KMS tuben er den som ligner mest. Men er en hvit/gjennomsiktig kork og grønn tube.. tror den er heldekkende lysegrønn. Litt vanskelig å finne ut av dette.. takk for forsøkene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå