Gå til innhold

Skjorter fra Dressmann


Akse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slimfit skjortene har fint passform for meg. Jeg er 183 på 80kg. Hvis du er spinker er alt fra dressmann for stort. Selve kvaliteten er ikke akkurat topp, men når de har sånn tre for to får du tre helt ok skjorter billig. Synes den lyseblå fargen de bruker på skjorter er veldig fin!

Lenke til kommentar

Hvem vil ha strykefritt?

Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet.

 

Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke.

1. Lær deg å stryke, først som sist. Man blir ingen gent med strykefrie skjorter.

2. Du må ville.

Hvis du ikke kan eller vil stryke så skal du bare drite i å kjøpe deg skjorte din pjokk. Du driter jo i å ta vare på tøyet. Og vi driter på deg.

Lenke til kommentar

Hvem vil ha strykefritt?

Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet.

 

Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke.

1. Lær deg å stryke, først som sist. Man blir ingen gent med strykefrie skjorter.

2. Du må ville.

Hvis du ikke kan eller vil stryke så skal du bare drite i å kjøpe deg skjorte din pjokk. Du driter jo i å ta vare på tøyet. Og vi driter på deg.

 

Wow, hvor kom den fra :D Jeg ser det er stor enighet om at jeg bør lære meg å stryke, så kanskje jeg skal prøve det ut. Jeg har prøvd litt før, men det er ikke så lett å få det skikkelig.

 

Jeg får gå ut på skjortejakt i morgen.

Lenke til kommentar

Hvem vil ha strykefritt?

Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet.

 

Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke.

1. Lær deg å stryke, først som sist. Man blir ingen gent med strykefrie skjorter.

2. Du må ville.

Hvis du ikke kan eller vil stryke så skal du bare drite i å kjøpe deg skjorte din pjokk. Du driter jo i å ta vare på tøyet. Og vi driter på deg.

 

Wow, hvor kom den fra :D Jeg ser det er stor enighet om at jeg bør lære meg å stryke, så kanskje jeg skal prøve det ut. Jeg har prøvd litt før, men det er ikke så lett å få det skikkelig.

 

Jeg får gå ut på skjortejakt i morgen.

Der ja. Der tok du til fornuft, akkurat slik jeg ville.

Stryking er lett, du må perfeksjonere det som alt annet. Ta de store flatene først, forstykke og ryggen, så tar du armene, skuldrene og kragen til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...