Akse Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei! Jeg så en reklame om strykefrie skjorter fra Dressmann. Noen som vet om de skjortene er gode mtp. passform og kvalitet? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei! Jeg så en reklame om strykefrie skjorter fra Dressmann. Noen som vet om de skjortene er gode mtp. passform og kvalitet? Jeg synes de passer godt. men kanskje litt tykke i stoffet. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kvalitetennivået til dressmannskjorter er non plus ultra. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tror ikke passformen er noe særlig. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Linskjortene i sommer var faktisk ikke så gærne. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei! Jeg så en reklame om strykefrie skjorter fra Dressmann. Noen som vet om de skjortene er gode mtp. passform og kvalitet? Jeg synes de passer godt. men kanskje litt tykke i stoffet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Hvor kan man få tak i pene skjorter med god passform og kvalitet da? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvis du skal ha det billig er H&M et bedre alternativ enn Dressmann, synes jeg. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvem vil ha strykefritt? Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tror du kan få skjorter på Zara som er bedre til samme pris. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Hvem vil ha strykefritt? Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet. Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvem vil ha strykefritt? Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet. Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke. 1. Lær deg å stryke, først som sist. Man blir ingen gent med strykefrie skjorter. 2. Du må ville. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dessuten er strykefrie skjorter nesten aldri strykefrie. I hvert fall ikke de jeg har prøvd. De tar kortere tid å stryke, men de er meget sjeldent 100 % stykefrie. Selvfølgelig, jeg har ikke prøvd alt, men ganske mye som er mer high-end enn dressmann. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har ingen strykefrie skjorter og stryker kun skjorter til høytider. Hater å stryke selv, men har som oftest på meg noe over skjorten. Henger de også opp med en gang de er ferdig i vasken så går det greit. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kvaliteten er helt grei. Om passformen er bra for deg, kjør på. Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Slimfit skjortene har fint passform for meg. Jeg er 183 på 80kg. Hvis du er spinker er alt fra dressmann for stort. Selve kvaliteten er ikke akkurat topp, men når de har sånn tre for to får du tre helt ok skjorter billig. Synes den lyseblå fargen de bruker på skjorter er veldig fin! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvem vil ha strykefritt? Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet. Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke. 1. Lær deg å stryke, først som sist. Man blir ingen gent med strykefrie skjorter. 2. Du må ville. Hvis du ikke kan eller vil stryke så skal du bare drite i å kjøpe deg skjorte din pjokk. Du driter jo i å ta vare på tøyet. Og vi driter på deg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Hvem vil ha strykefritt? Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet. Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke. 1. Lær deg å stryke, først som sist. Man blir ingen gent med strykefrie skjorter. 2. Du må ville. Hvis du ikke kan eller vil stryke så skal du bare drite i å kjøpe deg skjorte din pjokk. Du driter jo i å ta vare på tøyet. Og vi driter på deg. Wow, hvor kom den fra Jeg ser det er stor enighet om at jeg bør lære meg å stryke, så kanskje jeg skal prøve det ut. Jeg har prøvd litt før, men det er ikke så lett å få det skikkelig. Jeg får gå ut på skjortejakt i morgen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvem vil ha strykefritt? Legg heller litt mer grunker i noen skikkelige, da får du både passform og kvalitet. Jeg, fordi jeg verken kan eller vil stryke. 1. Lær deg å stryke, først som sist. Man blir ingen gent med strykefrie skjorter. 2. Du må ville. Hvis du ikke kan eller vil stryke så skal du bare drite i å kjøpe deg skjorte din pjokk. Du driter jo i å ta vare på tøyet. Og vi driter på deg. Wow, hvor kom den fra Jeg ser det er stor enighet om at jeg bør lære meg å stryke, så kanskje jeg skal prøve det ut. Jeg har prøvd litt før, men det er ikke så lett å få det skikkelig. Jeg får gå ut på skjortejakt i morgen. Der ja. Der tok du til fornuft, akkurat slik jeg ville. Stryking er lett, du må perfeksjonere det som alt annet. Ta de store flatene først, forstykke og ryggen, så tar du armene, skuldrene og kragen til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå