Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne på noe med ei jente

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg er en gutt som går i 9. klasse, og forelsket meg i ei jente som går i 8. klasse. Tja, skylder på hormonene jeg.

Vi har chattet endel (Nesten hver dag) på Facebook, og kommenteret status/profilbilder/blogg og så videre. For en uke siden eller noe sånt har jeg begynt å ha litt kontakt med henne, hilser på henne, har korte samtaler med henne, og så videre. Men har utrolig lyst å finne på noe sammen med henne, men vil ikke få det altfor "date" aktig heller.

Hvordan kan jeg gå til henne og spørre om å finne på noe, og hva kan vi gjøre sammen som passer til vår alder? Jeg er 14 1/2 og henne er 13 1/4 år gammel.

Postet av anonym: 989954b844725321d4b4804e9db6c8d5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aww :) Tror egentlig ikke det er mulig å spørre en jente om å finne på noe, uten at det skal bli "datish", men jenter elsker jo dater også da!

Ellers går det jo ann å få med noen flere de første gangene? Selvfølgelig er det litt vanskelig om dere ikke er i samme vennegjeng, men går jo alltids ann å prøve...

Kanskje dere har noen felles interesser? La oss si at dere begge to er store fotballelskere, da går det jo ann å spørre om hun blir med bort på banen en tur uten at det blir en date? :)

Lenke til kommentar

Du trenger da ikke å gjøre ting så vanskelig ar du lager et problem av dette. Du kommer veldig langt med: "Hei, skal vi finne på noe moro i dag?"

Joda, det er jo sant det. Men så? Hva skal kan vi gjøre? Har egentlig ikke så lyst å dra hjem til meg mtp. foreldrene, spesielt i den alderen jeg er i nå når de fleste er litt "flaue" over sine foreldre..

Lenke til kommentar

Du trenger da ikke å gjøre ting så vanskelig ar du lager et problem av dette. Du kommer veldig langt med: "Hei, skal vi finne på noe moro i dag?"

Joda, det er jo sant det. Men så? Hva skal kan vi gjøre? Har egentlig ikke så lyst å dra hjem til meg mtp. foreldrene, spesielt i den alderen jeg er i nå når de fleste er litt "flaue" over sine foreldre..

Jojo, men vitsen med å si det sånn da var jo liksom for å få henne til å foreslå noe, ...

Men for å gjøre det enda enklere, så er det bare å gå en tur og se hva som dukker opp.

Lenke til kommentar

Men om du vil ha konkrete forslag til hva det går an å finne på så må du først fortelle hvor du bor: Landsbygd, liten by, stor by?

Liten landsbygd der ingenting skjer. Jenta bor selv i en annen by ca. 10 minutter unna her med bil (1 time med sykkel) men mellom oss er det ganske vanlig by med shoppingsenter, kino, bowlingbane og det meste man har i en vanlig by.

Lenke til kommentar

Men om du vil ha konkrete forslag til hva det går an å finne på så må du først fortelle hvor du bor: Landsbygd, liten by, stor by?

Liten landsbygd der ingenting skjer. Jenta bor selv i en annen by ca. 10 minutter unna her med bil (1 time med sykkel) men mellom oss er det ganske vanlig by med shoppingsenter, kino, bowlingbane og det meste man har i en vanlig by.

Der har du jo tre forslag helt av seg sjøl: shoppingsenter, kino, bowlingbane. :thumbup:

Tror du kanskje her litt liten sjøltillit ennå jeg.

Lenke til kommentar

Der har du jo tre forslag helt av seg sjøl: shoppingsenter, kino, bowlingbane. :thumbup:

Tror du kanskje her litt liten sjøltillit ennå jeg.

Ja, men er litt skummelt. Har null ervaring med jenter, har aldri snakket med jenter eller gjort noe med de så ;)

Lenke til kommentar

Ja, men er litt skummelt. Har null ervaring med jenter, har aldri snakket med jenter eller gjort noe med de så ;)

Det er bare å kaste seg uti det, det er en første gang for alle vettu. Og et eller annet dumt gjør vi også alle sammen, så det er bare å la det stå til.

Bare si til deg sjøl at dette mestrer du. :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

høres jo ut som hun er interessert også, bare at ingen av dere tør å si noe. hopp i det, og hvorfor skal det ikke være noe date-ish? det er lov å være forelsket, du trenger ikke skrike ut at hun skal bli mor til dine barn osv men litt straightforwardness på det rette tidspunktet kommer ofte lengre enn hvis begge bare skal hinte frem og tilbake. kanskje en annen på msn også tenker det samme som deg, fikk henne med ut og plutselig fant de tonen og ble de sammen før rakk å snu deg. (det har skjedd! fml tenkte jeg da)

nå er det jo vintermåned, skøyter eller slalåm eller snowboard hvis dere driver med sånt? kino slår aldri feil, er hun keen og du er keen og dere sitter der i mørket så skjer det alltid noe :D det går bra skal du se, smi mens jenta er heit elr no ^^

Lenke til kommentar

Bare si at du er kåt og vil elske med henne. At du skal gi henne opplevelser hun aldri før har hatt.Si at du vil gifte deg med henne og ha minst 7 barn med henne, ja jenter elsker barn. Men før dere gjør alt dette, så vil du spise mat med henne på en pizza resturant forteller du henne! Etterfulgt av å se Titanic, der hun må kline seg inn til deg menst du holder armen rundt henne.

Enklere kan det ikke bli, bare si det til henne så er fremtiden din i boks! Ta gjerne utskrift av dette og gi til henne!

Lenke til kommentar

Får kansje prøve å få tak i nummeret hennes først, noe som jeg tror er litt lettere å spørre.

Har du ikke nr hennes har du forsømt deg for litt SMSsing pleier hjelpe på interessen.

Skjønte ikke helt hva du mente, var dette ment sarkastisk..? :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...