hcgustad Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva synes folket om overklokking.no sin skjermsparer? http://www.overklokking.no/diverse/filer/o...klokking_no.exe Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 ehh, ikke at den var dårlig, men jeg kommer ikke til å bruke den. kanskje litt kjedelig, bare sort bakgrunn og en hvit firkant med navn og logo. Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Grei nok den,men kanskje litt standard? og man vet jo hva folk her synes om ting som er standard? min skjermsparer for tiden er den gode gamle grandiosasaveren. Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Det var ikke hensikten å gjøre den så veldig fancy - det er mest en gimmick laget på 2 minutter i Photoshop og et freeware-program. Har planer om å lage en skikkelig skrivebordsbakgrunn og bootscreen, men har ikke akkurat slikt på toppen av prioriteringslista. Men det er jo hyggelig om dere liker den! Lenke til kommentar
Electron Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hva er det dere "prioriterer" da? det er jo en god stund siden dere la ut enn _test_ Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hva er det dere "prioriterer" da? det er jo en god stund siden dere la ut enn _test_ Vel - som du kan se på forsiden vår, ble minst to tester utsatt pga. to hovedkort som er ødelagte. Dessuten har det vært sommerferie, men så snart skolene har startet er det full rulle igjen. Selv har jeg hatt en sommerjobb som har gjort at all testing så å si stoppet opp, men nå er jeg i gang igjen. Dere kan bare ta det med ro - vi er garantert mer utålmodige enn dere på å få ut tester snart. Lenke til kommentar
Electron Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 bra, for ok.no er en side jeg er innom flere ganger om dagen! liker testene dere legger ut. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg foreslår at dere lager en skikkelig kul Overklokking.no theme, til både win2k og Xp Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 synes den var kul jeg bruker den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå