AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Halla peepz! Jeg fikk meg ei deilig dame for noen måneder siden, og vi har vært seksuelt aktive hele tiden siden da, helt til forrige uke. Vi har hatt sex bare 1 gang på 8 dager!!!! Ikkje bra som Morten Ramm sier. Da hadde vi sex i badekaret. Lillebroren min hørte oss og stakk av fordi han trodde vi krangla. Han kom tilbake etter noen timer, trist. Men hvorfor vil ikke dama ha sex mere? Er jeg for stor for hun, i det hu skriker veldig da jeg penetrerer. Vær så snill å svar, jeg vil ikke miste dama mi Postet av anonym: fc9ba8f290473782e7af65bd71b1fa47 Lenke til kommentar
Populært innlegg j-- Skrevet 3. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. november 2011 Prat med jenta istedenfor oss. 14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Vi har ikke så god kontakt til vanlig, men etter sexen i går så hadde vi en liten prat, som fikk meg til å føle meg bedre. Postet av anonym: fc9ba8f290473782e7af65bd71b1fa47 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Er jeg for stor for hun, i det hu skriker veldig da jeg penetrerer. Ja, du har for stor internettpenis. Ett ord: mensen. 6 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er ikke du som er for stor. Det er hun som er for trang. 2 Lenke til kommentar
freediverElisabeth Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Snakk med dama da. Kan jo være at du er for brå med penetreringen,det er IKKE godt. Gjør det forsiktig,uansett om dere begge er veldig tente. Spør henne hvordan hun vil gjøre det,så kanskje det blir bedre Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 så lenge dama er klar(dvs ikke bare sprer beina, men er skikkelig kåt og våt) og du ikke er helt freakshow diger der nede så gjør det normalt ikke vondt, kanskje litt mer "oppvarming"? kanskje hun er litt anspent? uansett bedre å spørre henne enn oss og mensen er jo ganske normalt at tar rundt en ukes tid.. mensen er ekkelt forresten Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 "Mann (19) i nød" Ja, jøss. Dette er jo virkelig ille. Men for all del ikke snakk med damen din om dette, for vi ukjente folk kan komme med bedre råd/forklaring enn hva dama de vil komme med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå