AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Halla folkens! Jeg skal på en fest i helga! Vi skal bli høy på tran! Vennene mine sier at man kan bli høy for å shotte for mye tran, men problemet er. Hvordan shotter man tran?!?! Svar fort vær så snill, festen er i morgen!!! Postet av anonym: c5e59c2923c01fb3773f3ff2a1d29a64 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dette er den rareste trolleposten jeg har sett på en stund.. Lenke til kommentar
E Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Halla folkens! Jeg skal på en fest i helga! Vi skal bli høy på tran! Vennene mine sier at man kan bli høy for å shotte for mye tran, men problemet er. Hvordan shotter man tran?!?! Svar fort vær så snill, festen er i morgen!!! Postet av anonym: c5e59c2923c01fb3773f3ff2a1d29a64 morosam du Endret 3. november 2011 av bangsund Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er ikke noe særlig å shotte tran. Bland det heller ut med cola eller tonic. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, du tar tranen i en spiseskje, varmer det opp til kokepunktet med lighter under skjeen, så skyter du det rett i armen med sprøyte. Sinnssyk rus!! 2 Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har hørt at hvis man tar tran på en tampong og tar det under armene i en time så blir man høy som faen! Lenke til kommentar
E Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, du tar tranen i en spiseskje, varmer det opp til kokepunktet med lighter under skjeen, så skyter du det rett i armen med sprøyte. Sinnssyk rus!! har prøvd det! og det funker sykt bra! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, du tar tranen i en spiseskje, varmer det opp til kokepunktet med lighter under skjeen, så skyter du det rett i armen med sprøyte. Sinnssyk rus!! 2nd. Dette funker som f! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 funker raskest om man koker tranen på kasserollen, og puster inn dampen! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 funker raskest om man koker tranen på kasserollen, og puster inn dampen! Da får du ikke de kule merkene på armen da... 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bland ut tranen med BURN, så får du et sinnssvakt koffeinkick i tillegg!!!1 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) funker raskest om man koker tranen på kasserollen, og puster inn dampen! Da får du ikke de kule merkene på armen da... Siden han poster anonymt. Regner jeg med at han ikke vil at noen skal vite at han har ruset seg på tran! Foreldrene vil fort kunne se på armene at han har ruset seg.... Dessuten begynner man aldi med nåla! Endret 3. november 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor ikke begynne med nåla? Alle vet jo at når man først har smakt tran-rusen, er det kort vei til nåla uansett. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg unner ingen nåla. Dosserer man galt, kan det blir for mye møllers tran! Da kan det gå galt! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg unner ingen nåla. Dosserer man galt, kan det blir for mye møllers tran! Da kan det gå galt! Man blir kanskje mer fisk enn frisk...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Useriøs tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg