James Bond Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei jeg prøver å selge Gaming pcen min.. Men så lurer jeg på hvor mye den er verdt. Jeg trenger egentlig penger fort nå.. Specs: ASUS P6T-Deluxe Hovedkort Intel i7 920 2.66ghz Prosessor Nvidia GTX295 Skjermkort OCZ Platinum 3GB 1600mhz DDR3 7-7-7-20 RAM Antec 1200 Kabinett Corsair TX750 Strømforsyning Western Digital 500GB Greenpoint Harddisk Windows XP SP3 Operativsystem (Pirat) Har satt prisen på finn.no til 6000,- Regner med at jeg ikke får såpass men at folk da vil prute litt.. PCen kosta 14 500 ca helt ny med alle delene. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er jo to ting som trekker ned vil jeg si. Det ene er hardiskstørrelsen. Det er greit nok som det er, men folk flest forventer nok mer. Og så er du så uheldig at USB3 nå er i full anmasj inn i markedet. XP kan du bare glemme. Jeg vil helst ha en ferdig formattert maskin. Det lukter meget ullent av snusk-xp. Jeg vil påstå at det trekker NED verdien på maskinen. Det er da tross alt W7 som er i vinden for tiden Nå er jo ikke hovedkortet i salg lengre, men jeg vil anslå verdien til rund 4000 kroner. Kanskje 4500. Da jeg vet hva jeg kan få kjøpt til samme pris i dag så ville jeg aldri ha gått høyere enn det. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Ok det høres riktig ut, Da veit jeg hvor jeg kan legge meg i prisene Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ok det høres riktig ut, Da veit jeg hvor jeg kan legge meg i prisene Sett en skyhøy pris og stas på at folk pruter/er domme... Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 ikke informer om alt... Blant annet å ikke nevne at det er Green HDD, og foreksempel å ikke nevne hvor mye minne det er, men heller si at det er ekstremt raskt og at harddisken er på 500 gb Og hvis du uansett har piratkopiert windows så hvorfor ikke går for windows 7? Dessuten så har du jo sikkert noe å sende med PC'n som du ikke trenger, men som øker verdien/gjør at den selges lettere og dessuten så ville jeg ha prøvd å solgt den for 6000 først og si at du er inntressert i bud Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dette var et spørsmål om hvor mye oppsettet var verdt, ikke en guide til snuskete finn.no-annonser. Det sier jo litt om hvor smålige enkelte er hvis de vil unngå sannheter kun pga. noen skarve hundrekroner. Sier meg ellers enig i 4-4500kr, men litt rom for pruting skader jo ikke. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 joa, du kan ha rett i det. Men prisen som den er på nå er jo rett og slett et stort kupp. 3500 kroner for en sånn pc er slett ikke ille med tanke på specs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå