Gå til innhold

BK: By The Way


Bjerknez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke helt overbevist! Jeg synes himmelen ser noe unaturlig ut, og dessuten er skråningene i landskapet vel mørke. Motivet er jo fint, sånn at det gir meg lyst til å dra på ferie til fjells. Men det virker som om kontrastene har blitt for markerte.

I ettertid kan jeg faktisk si meg helt enig med deg Nikona :)

 

Bildet så vesentlig lysere ut på laptop'en (hvor jeg redigerte det) men ser nå at på denstasjonære skjermen med "riktig" gjengivelse at det er litt mørkt ja.

 

Takk for kritikken :)

Lenke til kommentar

Ah. Dette stedet har jeg flere bilder av selv fra i høst, bare andre veien. :) Stedet og veien som svinger seg oppover er et veldig bra motiv.

 

Enig med de andre. For rare skyer og himmel, og mørke sider. Det brune landskapet hjelper heller ikke. Skulle kanskje vært litt tidligere ute for å fått litt andre farger, Jeg hadde litt lysere farger da jeg var der i begynnelsen av september.

 

Jeg tror også jeg ville stilt meg bitte, bittelitt lenger til venstre før jeg tok bildet. Du er godt inne på noe med bra motiv og sånn, men kom liksom ikke helt i mål, synes jeg. :)

Lenke til kommentar

Ah. Dette stedet har jeg flere bilder av selv fra i høst, bare andre veien. :) Stedet og veien som svinger seg oppover er et veldig bra motiv.

 

Enig med de andre. For rare skyer og himmel, og mørke sider. Det brune landskapet hjelper heller ikke. Skulle kanskje vært litt tidligere ute for å fått litt andre farger, Jeg hadde litt lysere farger da jeg var der i begynnelsen av september.

 

Jeg tror også jeg ville stilt meg bitte, bittelitt lenger til venstre før jeg tok bildet. Du er godt inne på noe med bra motiv og sånn, men kom liksom ikke helt i mål, synes jeg. :)

Takker og bukker for kritikken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...