Balleflass Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Tittel sier det meste. Raven RV03B-W Kabinett Noen som har brukt eller bruker Silverstone sitt Rv03 kabinett? Er det et lurere valg enn f.eks et Haf-X/932 Advance? Skal ikke ha vannkjøling. Max 2 GPU i CF/SLI Max 3 Harddisker Max 1 Dvd-rom Ingen casemods. Er hovedsaklig på utkikk etter et kabinett med bra kjøleegenskaper innen luft. (ikke vannkjøling. Eneste "vannavkjøling" jeg bruker er Corsair H50 om man kan kalle det det. Kabinettet virker fristende ved tanke på at hovedkortet blir snudd 90 grader med klokka så jeg får eksosen fra GPU og resten av interiørlufta til å følge normal varmevei. mvh -Tim Endret 3. november 2011 av Timmeyh Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Tittel sier det meste. Raven RV03B-W Kabinett Noen som har brukt eller bruker Silverstone sitt Rv03 kabinett? Er det et lurere valg enn f.eks et Haf-X/932 Advance? Skal ikke ha vannkjøling. Max 2 GPU i CF/SLI Max 3 Harddisker Max 1 Dvd-rom Ingen casemods. Er hovedsaklig på utkikk etter et kabinett med bra kjøleegenskaper innen luft. (ikke vannkjøling. Eneste "vannavkjøling" jeg bruker er Corsair H50 om man kan kalle det det. Kabinettet virker fristende ved tanke på at hovedkortet blir snudd 90 grader med klokka så jeg får eksosen fra GPU og resten av interiørlufta til å følge normal varmevei. mvh -Tim Hadde det før. Var utrolig fornøyd med det! Anbelfaler det sterkt sammen med noctua nh-d14. Den skal i det kabinettet da stå oppover. Og du kan kun snu den viss du har Intel, pga hullene i amd,HK ikkje er "kvadratiske" Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Tittel sier det meste. Raven RV03B-W Kabinett Noen som har brukt eller bruker Silverstone sitt Rv03 kabinett? Er det et lurere valg enn f.eks et Haf-X/932 Advance? Skal ikke ha vannkjøling. Max 2 GPU i CF/SLI Max 3 Harddisker Max 1 Dvd-rom Ingen casemods. Er hovedsaklig på utkikk etter et kabinett med bra kjøleegenskaper innen luft. (ikke vannkjøling. Eneste "vannavkjøling" jeg bruker er Corsair H50 om man kan kalle det det. Kabinettet virker fristende ved tanke på at hovedkortet blir snudd 90 grader med klokka så jeg får eksosen fra GPU og resten av interiørlufta til å følge normal varmevei. mvh -Tim Hadde det før. Var utrolig fornøyd med det! Anbelfaler det sterkt sammen med noctua nh-d14. Den skal i det kabinettet da stå oppover. Og du kan kun snu den viss du har Intel, pga hullene i amd,HK ikkje er "kvadratiske" Hva fikk deg til å bytte kabinett? Og hvilket bruker du nå? mvh -Tim Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Tittel sier det meste. Raven RV03B-W Kabinett Noen som har brukt eller bruker Silverstone sitt Rv03 kabinett? Er det et lurere valg enn f.eks et Haf-X/932 Advance? Skal ikke ha vannkjøling. Max 2 GPU i CF/SLI Max 3 Harddisker Max 1 Dvd-rom Ingen casemods. Er hovedsaklig på utkikk etter et kabinett med bra kjøleegenskaper innen luft. (ikke vannkjøling. Eneste "vannavkjøling" jeg bruker er Corsair H50 om man kan kalle det det. Kabinettet virker fristende ved tanke på at hovedkortet blir snudd 90 grader med klokka så jeg får eksosen fra GPU og resten av interiørlufta til å følge normal varmevei. mvh -Tim Hadde det før. Var utrolig fornøyd med det! Anbelfaler det sterkt sammen med noctua nh-d14. Den skal i det kabinettet da stå oppover. Og du kan kun snu den viss du har Intel, pga hullene i amd,HK ikkje er "kvadratiske" Hva fikk deg til å bytte kabinett? Og hvilket bruker du nå? mvh -Tim Jeg solgte PCen og det er som kjent vanskelig å selge enkeltkomponenter. No er det Fractal Design R3 som gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå