Gå til innhold

Chrome viser ikke chatboksen på Facebook

Pedersen2k

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke verdens viktigste eller største problem, men det begynner nå og irritere meg såpass mye at jeg har begynt å gnage på stuebordet.

Hadde en "meningsfull" samtale gjennom Facebook-chatten i går, men plutselig forsvant hele chatboksen, der er ingen vindu, ingen tegn til chat, ingen rute heller som viser påloggede venner. Etter en del Googling fant jeg ut flere som hadde sporløst mistet chatten, men det var for flere år siden etter en FB-oppdatering. Etter 26røyker bestemte jeg meg for og fyre igang IE, som måtte oppgraderes kraftig, men der,DER fungerte chatten som normalt. Noen som har samme problem? Har hørt med flere venner at ingen sliter med samme som meg.Kan jeg ha kommet borti noen hurtigtaster i Chrome som mystisk vis fjernet den? Syns det høres rart ut isåfall. Jeg nekter og bruke IE, den er rett og slett "laggy", ja, jeg merker stor forskjell på IE og Chrome.

Skyter inn på slutten at Chrome loader en stund, faktisk maaaange sekund etter jeg har refresha siden, altså at "runningen" spinner rundt, men siden er ferdig loaded.Gjelder kun FB.

Takker for eventuelle svar!:D

Endret av Pedersen2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...