Gå til innhold

stress med å få PS2 online!


neb

Anbefalte innlegg

kjøpte nettverksadaptern til sony, fra butikk hylla til spiderman for en god stund siden, helt uviten om at jeg måtte være beta bruker for å bruke den lille boksen på den tiden.

 

Et par dager etter på leste jeg på gamer at den offisielle realease datoen var 7 august.. har prøvd desperat og få den møkka boksen online siden, men det går rett og slett ikke..!! :evil:

 

noen som har noen forslag til hva som kan være problemet!

når jeg skal inn på central station, står den bare og loader å går ikke noe videre!

 

har også prøvd å ta kontakt med sony playstation via mail og tlf. men får ikke no svar..

 

begynner virkelig å miste troen på sony nå!

 

hjelp.. hjelp.. hjelp..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp xbox det gjorde jeg, har solg den drit maskina for lenge siden så nå kever jeg lyklig med mine 68 xbox spill, 1600 C64 spill, 800 bes spill 25 N64 spill x antall gba spill, masse masse filmer. Og jeg er også på nett med maskina men slipper og betale for det :lol:

 

Det var det han lurte på ja. Hvor glad du er i xbox'en din :roll:

Lenke til kommentar
kjøp xbox det gjorde jeg, har solg den drit maskina for lenge siden så nå kever jeg lyklig med mine 68 xbox spill, 1600 C64 spill, 800 bes spill 25 N64 spill x antall gba spill, masse masse filmer. Og jeg er også på nett med maskina men slipper og betale for det      :lol:

 

har x box å..

Lenke til kommentar
hva er ISP? :roll:

 

Internet Service Provider. Hvem du "får" internett fram med andre ord...

(Telenor, Nextgentel osv)

 

har chello plus, og har snakket med dem.. de sier de skal støtte det, men har ingen tips å gi.. det som er mest rart er at jeg faktisk kom på en gang..

Lenke til kommentar
prøv og følg bruksanvisningene slavisk hvis det fulgte med noen, hvis det ikke gjorde det se om det er noe bruksanvisning på ps2 eller sony sine nettsider. prøv og søk og les på forumene deres og se om andre har fått dette problemet.

 

har prøvd alt! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...